Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 344 053
  • 6 802
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Zigismund

Jäsen
Tänään menossa hallille. Pystyykö sinne harjoitushallin ja varsinaisen jäähallin väliin jättämään autoa? Ainakin tuossa jokunen viikko sitten oli jotkut tietyöt menossa, eikä silloin ainakaan voinut autoa sinne jättää.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään menossa hallille. Pystyykö sinne harjoitushallin ja varsinaisen jäähallin väliin jättämään autoa? Ainakin tuossa jokunen viikko sitten oli jotkut tietyöt menossa, eikä silloin ainakaan voinut autoa sinne jättää.
Tänään aamulla ainakin asfalttityöt vaarallisen pahan näköisesti kesken, taitaa olla tekemätön paikka saada illaksi valmiiksi.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tietyöt menossa edelleen, joten ei käytettävissä.
Itse jätän liikuntahallien toimiston edessä sijaitsevalle hiekkakentälle. Hyvissä ajoin kun tulee niin parkkipaikan saa erinomaisesti.
 

Zigismund

Jäsen
Tietyöt menossa edelleen, joten ei käytettävissä.
Itse jätän liikuntahallien toimiston edessä sijaitsevalle hiekkakentälle. Hyvissä ajoin kun tulee niin parkkipaikan saa erinomaisesti.
Hyvä tietää ettei rupea turhaan sinne itseänsä änkemään. Suoraan töistä tulossa, ehkä vartti ennen peliä hallilla, niin täytyykin suosiolla jättää auto johonkin kauemmas.
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Mestaruusviireissä päädyttiin lopulta varmasti parhaaseen ratkaisuun. Yhtenäinen ilme, mutta ritarilogo pysyi mukana 2006 -viirissä. Kiitos tästä sinne minne se kuuluu.

Tää oli farssi. HPK:lla on ollut läpi historiansa vain yksi virallinen logo (pallo). Ritari oli markkinointilogo. Iso lampaanperse toimiston suuntaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mestaruusviireissä päädyttiin lopulta varmasti parhaaseen ratkaisuun. Yhtenäinen ilme, mutta ritarilogo pysyi mukana 2006 -viirissä. Kiitos tästä sinne minne se kuuluu.

Nyt kun näki sen toteutuksen, niin päädyn olemaan samaa mieltä. Se laaja oranssi tausta viireissä pelasti mun silmään paljon. On tuolla ritarilla paikkansa Kerhon historiassa ja voitettiinhan me kuitenkin ensimmäinen mestaruus se rinnassa. Itsekin olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että Kerho olisi aina saanut pysyä pallologossa ja se on se ainoa oikea Kerhon logo, mutta kun näin on tehty, niin muistetaan se historia.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää oli farssi. HPK:lla on ollut läpi historiansa vain yksi virallinen logo (pallo). Ritari oli markkinointilogo. Iso lampaanperse toimiston suuntaan.
No, olihan tämä hieman noloa. Kyllä sitä odotti sitä perinteikästä ja aitoa oikeaa myös toiseksi. Mutta ei jaksanut eikä jaksa antaa pilata tunnelmaa.

PS: Olen muuten päättänyt tarjota ensi kauden maailmanympärysmatkan sijalle matkaa kuuhun. Jokaiselle p-pisteelle asetetaan pystyyn panssarivaunun hylsy pystyyn ja on minuutti aikaa heittää rannarilla keskiympyrästä neljä kiekkoa, jokainen eri hylsyyn. Matkalla kuuhun-kisa, sponsored by Musta_Kyy.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Missasinkos mä jotain, kun Petrokin ennen pelin alkua vähän mainosti uudistunutta ottelutapahtumaa. Oli samanlainen sisääntulo, samat musiikit joka erän alussa ja samat erätaukokilpailut.

Maailmanympäri-kisa hieman muuttunut, kun enemmän kohteita, mihin vedellä kiekkoja, mutta perusajatus ihan sama. No sitten oli ne led-valot, jotka toi toki väriä ja välkettä yleisilmeeseen.

Oliks jotain muuta?
 

Lilleman

Jäsen
Tää oli farssi. HPK:lla on ollut läpi historiansa vain yksi virallinen logo (pallo). Ritari oli markkinointilogo. Iso lampaanperse toimiston suuntaan.

Mitähän sanoisi/sanoi Ritari-logon suunittelija, jos logo olisi vaihdettu mestaruusviiriin pallologoksi. Niinpä.

Kyseessä on kuitenkin juuri se logo, joka rinnassa HPK 2000-luvulla menestyi.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
HIFK voitti Suomen mestaruuden 1998 kissalogo rinnassa. Arvatkaapa huviksenne, roikkuuko sellainen viiririvissä kilpilogojen keskellä.
Vastaus
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Mitähän sanoisi/sanoi Ritari-logon suunittelija, jos logo olisi vaihdettu mestaruusviiriin pallologoksi. Niinpä.

Kyseessä on kuitenkin juuri se logo, joka rinnassa HPK 2000-luvulla menestyi.

HIFK voitti 1998 mestaruuden petologo paidoissaan, mutta löytyykö se katosta?

Tyylitön ratkaisu Kerhon johdolta.
 

Liitteet

  • BEA86286-E164-4792-A09F-4B41876A417C.jpeg
    BEA86286-E164-4792-A09F-4B41876A417C.jpeg
    362 KB · kertaa luettu: 452

Palisades

Jäsen
Tää oli farssi. HPK:lla on ollut läpi historiansa vain yksi virallinen logo (pallo). Ritari oli markkinointilogo. Iso lampaanperse toimiston suuntaan.
Juuri näin. Mistään historian kunnioittamisesta ei tässä ole kyse, koska koko ritariepisodi oli yksi suuri perseennäyttö seuran historialle. Ja kuten täällä jotkut jo todenneet, eipä laittanut IFK petologoa kattoon, koska siinä ei olisi mitään järkeä ja näyttäisi paskalta. Mutta näin täällä, olihan se ihan hassu kuvitelma, että asiasta päättävillä olisi jotain tyylitajua tai järkeä päässä.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse ainakin viihdyin ottelutapahtumassa oikein hyvin. Kaikkea pientä kivaa pikku nysväystä, joka varmaan tosiaan Petron näkökulmasta näyttäytyy isompana, kun on suunniteltu ja testattu. Siksi mainitsi puheessaankin. Oli hienompia valojuttuja. Maalilaulun animaatiot olivat taululla päivitettyjä ja tykkäsin kovasti vaikkapa siitä, kuinka keskialoituksen jälkeen valospotti "räjähti" pitkin kenttää, ja oli paljon lisää oranssia vilkkuvaloa. Minusta Rinkelinmäki näytti ihan oikealta showareenalta parhaimmillaan.

Pelaajaesittely oli aivan hävyttömän tyylikäs vanhoine videopätkineen ja Money for nothing-fiilistelyineen. Tietenkin vielä odotettavaksi jää, mikä tulee olemaan kauden rutiini kun nyt tapahtui tosi paljon sellaista, jotka eivät sitten normaaliin ottelutapahtumaan kuulu.

Itse olin oikein tyytyväinen pieniin uudistuksiin.

EDIT: Vielä oma lusikkani soppaan "viirigatesta". Minun mielestäni ihan tyylikkäästi hoidettu. Tuolla logolla tuli historiallinen eka mestaruus ja on aika noloa höpinää että "on ollut vain yksi virallinen logo" koska pelkkää ympyrälogoa ei näkynyt 15 vuoteen MISSÄÄN kontekstissa.

Olisin "hyväksynyt" (mikäli se nyt mun hyväksyntää jotenkin vaatii) myös vuoden 2006 viirin muuttamisen ympyrälogolliseksi, mutta parempi se noin on kuin Bostonissa.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Ne on vaan niin köyhiä, ettei niillä ole varaa uusiin rätteihin.

Itse asiassa niillä oli varaa uusiin rätteihin ja halliin. Tässä kuva Boston Gardenista, joka hakkasi perinteissä nykyisen markkina(miesten)hallin mennen tullen.

Makuasia paremmuus. Tärkeintä kuitenkin, että viirit on.

EDIT: Poistettu yksi lause, kun en olekaan varma koko vanhan Gardenin bannerihistoriasta.
 
Viimeksi muokattu:

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaajaesittely oli aivan hävyttömän tyylikäs vanhoine videopätkineen ja Money for nothing-fiilistelyineen. Tietenkin vielä odotettavaksi jää, mikä tulee olemaan kauden rutiini kun nyt tapahtui tosi paljon sellaista, jotka eivät sitten normaaliin ottelutapahtumaan kuulu.

Muutaman muutoksen olisin itse tehnyt vielä hieman toisin. Ensiksi olisi laittanut noita historiallisia pätkiä näkyviin hieman enemmän ja toisekseen olisin halunnut nähdä ne "liikkuvat" videomalliset pelaajaesittelyt mitä ollaan kyllä nähty Hämeenlinnassa aiemminkin. Muuten kyllä Money for nothing komppasi tuota todella hienosti.

Ottelun DJ:lle muuten virtuaalinen yläfemma. Tuli musiikkivalinnoista sellainen fiilis kun olisi katsomassa peliä isommallakin areenalla.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaajaesittely video oli tosiaan pistetty uusiksi. Eihän se mitään elämystä tarjoa mutta ei kai sen ole tarkoituskaan, ajaa kyllä asiansa kuten ennenkin. Valoja oli tullut lisää mm. juuri tulostaulun alle. Nämä olisivat voineet kyllä olla oransseja mutta hyvä näinkin. Kyllä nuo tuovat aina lisää sitä show-meininkiä.

Leditaulut ovat hyvännäköisiä mutta eipä niitä vielä hyödynnetä, kuten voisi. Mainostukseen ne ovat erinomaisia mutta esim. pelaaja-esittelyn aikana niissä voisi aivan hyvin lukea pelaajan nimi ja numero, kuten myös maalintekijän. Myöskin sisääntulon aikana ne vain välkkyivät oranssina. Jotain animaatiota vaikka niihin niin näyttää heti paremmalta.

Viirin nosto oli hoidettu asiallisesti. Viime kauden koostevideo oli myös hienosti tehty.
 

Ralph

Jäsen
Jos lauantaina ei jollain pelikatkolla tai ennemmin mainoskatkolla tule Otto Paajaselle omaa tribuuttia ja mahdollisuutta tervehtiä yleisöä, niin Juhani Tammisen tavoin "mä häpeän".
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jos lauantaina ei jollain pelikatkolla tai ennemmin mainoskatkolla tule Otto Paajaselle omaa tribuuttia ja mahdollisuutta tervehtiä yleisöä, niin Juhani Tammisen tavoin "mä häpeän".

Miksi pitäisi tulla kun samaan aikaa koittaa vihulaisen paidassa viedä Kerholta pisteitä? Mielestäni se riitti virallisiksi muistamiseksi, että Kärppä-pelin mainoskatkolla miestä Petro haastatteli, Otto tervehti sillloin yleisöä ja sai raikuvat aplodit. Eteenpäin... pidetään tribuutit sitten kun mies aikanaan lopettaa uraansa.

Yleisö taputtanee joka tapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miksi pitäisi tulla kun samaan aikaa koittaa vihulaisen paidassa viedä Kerholta pisteitä? Mielestäni se riitti virallisiksi muistamiseksi, että Kärppä-pelin mainoskatkolla miestä Petro haastatteli, Otto tervehti sillloin yleisöä ja sai raikuvat aplodit. Eteenpäin... pidetään tribuutit sitten kun mies aikanaan lopettaa uraansa.

Yleisö taputtanee joka tapauksessa.
Pelin jälkeen Papu ja Turunen saanevat käydä kiittämässä yleisöä erikseen. Olisi molemmin puolin ns. class act.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös