Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 350 850
  • 6 834
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Onko tietoa milloin uudet kausikortit tulevat, juhlaturnaus on jo muutaman päivän kuluttua.
Kyllä nuo paikan uusijoille ainakin jo tullut viime viikolla. Koska olet maksanut sen , viime viikolla? Sittenhän se voi kestää, onhan tallessa lippu.fi:n vahvistuslippu. Sillä voi luultavasti päästä sisään, jollei kausaria vielä ole tullut ennen turnausta. Kyseles toimistolta.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko tietoa milloin uudet kausikortit tulevat, juhlaturnaus on jo muutaman päivän kuluttua.
Tilasin kaksi kotiin ja yhden toiseen osoitteeseen. Kotiin tuli kuusi korttia ja seuraavana päivänä ohohups-sähköposti, että on ehkä tullut virhe ja kortit ovat mitättömiä. Kaikkien selvittelyjen jälkeen sain tänään viestin, että uudet kortit on postitettu. Nyt kaikki on kiinni Postista...

Toimisto, kovasti haluaisin, että jatkossa voin maksaa ja saada fyysisen esineen vastineeksi suoraan toimistolta tai Kerho-ravintolasta.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toimisto, kovasti haluaisin, että jatkossa voin maksaa ja saada fyysisen esineen vastineeksi suoraan toimistolta tai Kerho-ravintolasta.
Periaatteessa minulle ihan sama mistä kausarini ostan mutta olisi se kivempi ostaa suoraan seuralta kuin jonkun kolmannen osapuolen kauppaamana.

Soitteleekohan lippu.fi playoffien kynnyksellä että laitetaanko po kausaria tuleen, niin kuin teki toimisto tänävuonna...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Soitteleekohan lippu.fi playoffien kynnyksellä että laitetaanko po kausaria tuleen, niin kuin teki toimisto tänävuonna...

Jos pudotuspeleihin päästään, niin siinä on lyhyt myyntiaika ja kausikorttilaisissa nelinumeroinen määrä vähän muita potentiaalisempia ostajia, niin aivan varmasti kontaktoidaan. En tykkää esimerkiksi itse, että mulle soitellaan (en vastaa), mutta hölmöähän se olisi jättää kaikki asiakkaiden oma-aloitteisuuden varaan.

En tajunnut ostaa viimeksi playoff-kausaria, vaan menin irtolipuilla koko pitkän kevään, mutta ihan varmasti muuten ostan ensi kerralla, jos se kausarin luonne on sama, eli laskutetaan vain toteutuneista peleistä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Toimisto, kovasti haluaisin, että jatkossa voin maksaa ja saada fyysisen esineen vastineeksi suoraan toimistolta tai Kerho-ravintolasta.
Itse ainakin ostin oman ja kaverin kausarin eilen ihan suoraan toimistolta. Että toimii tämäkin vaihtoehto.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvä, jos on niin. Itse kävin joskus toukokuun lopulla toimistolla. Ei onnistunut silloin.
Tästä sinne toimistolle sitten viestiä, toivottavasti kulkeutuu, että ne seuraavan kauden kausikortit painoon ajoissa, eli joku 500 tms. voi hyvin tehdä ajoissa, että ne jotka on aikaisin liikkeellä saavat heti omansa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hamu

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Onko tietämätöntä ja/tai mutuilua kyseenalaistaa, että miten kausareita ei olla keritty postittamaan ennen juhlaturnausta? Siis jos kyseessä on näitä "hyvissä ajoin" tilattuja. Ja ei ole muuten ainoa esimerkki tuo @Hamu:n tilanne, jossa lähetetty väärä määrä kortteja. Hyvä, että hoitavat kuntoon ja tuohan toimii varmasti monelle, kuka turnausta on menossa katsomaan, mutta vähän ihmetyttää.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onko tietämätöntä ja/tai mutuilua kyseenalaistaa, että miten kausareita ei olla keritty postittamaan ennen juhlaturnausta? Siis jos kyseessä on näitä "hyvissä ajoin" tilattuja. Ja ei ole muuten ainoa esimerkki tuo @Hamu:n tilanne, jossa lähetetty väärä määrä kortteja. Hyvä, että hoitavat kuntoon ja tuohan toimii varmasti monelle, kuka turnausta on menossa katsomaan, mutta vähän ihmetyttää.

Ihan tyypillistä, että mestaruuskrapuloissa postitetaan sitä sun tätä. Monet Kerholaiset ei ole kiinteätä ruokaa syönyt sitten Toukokuun alun ja pitäisi muka osata laittaa kortit oikeisiin paikkoihin. Miten sä kehtaat.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tilasin kaksi kotiin ja yhden toiseen osoitteeseen. Kotiin tuli kuusi korttia ja seuraavana päivänä ohohups-sähköposti, että on ehkä tullut virhe ja kortit ovat mitättömiä. Kaikkien selvittelyjen jälkeen sain tänään viestin, että uudet kortit on postitettu.

Mäkin sain aiemmin sähköpostin Lippu.fi -asiakaspalvelusta, että teille on ehkä lähetetty liikaa kortteja. Ainoa toimiva kortti on numero xxx ja muut voitte heittää roskiin. Eipä sieltä kyllä tullut kuin yksi, mikä vastasi juuri tuota ilmoitettua numeroa. No viikonloppuna sen sitten näkee, että toimiiko.

Kukahan nämä korttien postitukset nyt siis on hoitanut, eli puuhasteltiinko lippu.fi:llä vai omalla toimistolla ja pyydettiinkö sitten vaan lippu.fi:n aspaa ilmoittamaan asiasta?

Vuosi sittenhän meni helposti, kun korttia ei uusittu, vaan ladattiin vanhalle kortille uusi kausi. Nyt on sitten tuollanen kortti, missä juhlakauden logo ja vuosiluku, ja CHL-logokin, niin varmaan vuoden päästä uusitaan joka tapauksessa. Vaikka CHL toki saattaa jatkuakin.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Käsittämätöntä puuhastelua. Ihan sama harrastelu jatkuu mistä ennenkin, varsinkin markkinoinnin kohdalla on ollut puhetta.

Jos ei, vittu, pysty palvelemaan tärkeintä asiakastaan, eli kausikorttilaista kunnolla, olis aika vakava peiliinkatsomisen paikka jossa toimitusjohtaja voisi ottaa hieman roolia pahoittelun muodossa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Käsittämätöntä puuhastelua. Ihan sama harrastelu jatkuu mistä ennenkin, varsinkin markkinoinnin kohdalla on ollut puhetta.

Jos ei, vittu, pysty palvelemaan tärkeintä asiakastaan, eli kausikorttilaista kunnolla, olis aika vakava peiliinkatsomisen paikka jossa toimitusjohtaja voisi ottaa hieman roolia pahoittelun muodossa.
Tämä laiva tuntuu seilaavan jatkuvasti ees ja taas. Enkä ymmärrä miksi. Välillä tuntuu, että kaksi askelta eteen ja askel taakse on joku ihmeen pakko. Lanseerataan hyviä juttuja, jotka sitten lopetetaan ihan seinään vaikka kuinka kehutaan uutta, positiivista ja nykyaikaista menoa. Seuraavaksi sitten lopetetaan niiden tekeminen ja vieläpä kustaan ihan perusasioita.

Joskus ihmettelen, että millä helvetillä tämä seura on niinkin menestynyt kuin se on. Onneksi olen kannattajana saanut nauttia tästä menestyksestä, koska jos tätä ei olisi niin välistä pitäisi ihmetellä suunnattomasti, että mistä siellä oikein porukalle maksetaan. Taas kun miettiin tätä kevättä pl. siis peliesitykset. Niin eteenpäin on menty, kun saivat myytyä areenan nimen. Sitten taas on otettu niitä askelia taakse, kun kesä on ollut yhtä hiljaiseloa (huom. lehtijutut ei ole seuran mediaa ja markkinointia) mitä jo edelliskaudelle parannettiin, mutta taas mentiin taakse päin kun olisi pitänyt mennä etiäppäin ja lisätä näkyvyyttä. Lisäksi nämä kausikortti jutut on taas yksi askel takaisin. Pelipaitojen logohirvitys ei ainakaan vielä ole toteutunut, mutta oli käytännössä aivan karsea silti. Miten voi yksinkertaiset asiat olla aina näin hankalia? En vain ymmärrä.

Nyt ei saada edes maalikoostetta harkkamatsista, mikä kuitenkin kuvattu, eetteriin. Missä se hype, kyseessä suomenmestarit hei! Pitäisi olla hirveä rummutus päällä kun kausi on alkamassa, missä näkyy, missä kuuluu? Missä on HPK:n uudet pelaajat haastattelussa videot, joissa tykitetään kysymyksiä uusille tulijoille siitä millaista on tulla suomenmestareihin pelaamaan? Missä on mikään muukaan juttu siitä mikä on joukkueen meno? Jne. Enemmän enemän ja paremmin! Pienet resurssit ei saa olla nykyaikana enää selitys.

Aina kun ehtii kehumaan, että jumankekka nyt näyttää hyvältä ja kiva nähdä tälläistä, niin seuraavaksi se on jo peruttu, lopetettu ja joku helppo homma kustu.

Huoh.
 
Viimeksi muokattu:

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä laiva tuntuu seilaavan jatkuvasti ees ja taas. Enkä ymmärrä miksi. Välillä tuntuu, että kaksi askelta eteen ja askel taakse on joku ihmeen pakko. Lanseerataan hyviä juttuja, jotka sitten lopetetaan ihan seinään vaikka kuinka kehutaan uutta, positiivista ja nykyaikaista menoa. Seuraavaksi sitten lopetetaan niiden tekeminen ja vieläpä kustaan ihan perusasioita.

Joskus ihmettelen, että millä helvetillä tämä seura on niinkin menestynyt kuin se on. Onneksi olen kannattajana saanut nauttia tästä menestyksestä, koska jos tätä ei olisi niin välistä pitäisi ihmetellä suunnattomasti, että mistä siellä oikein porukalle maksetaan. Taas kun miettiin tätä kevättä pl. siis peliesitykset. Niin eteenpäin on menty, kun saivat myytyä areenan nimen. Sitten taas on otettu niitä askelia taakse, kun kesä on ollut yhtä hiljaiseloa (huom. lehtijutut ei ole seuran mediaa ja markkinointia) mitä jo edelliskaudelle parannettiin, mutta taas mentiin taakse päin kun olisi pitänyt mennä etiäppäin ja lisätä näkyvyyttä. Lisäksi nämä kausikortti jutut on taas yksi askel takaisin. Pelipaitojen logohirvitys ei ainakaan vielä ole toteutunut, mutta oli käytännössä aivan karsea silti. Miten voi yksinkertaiset asiat olla aina näin hankalia? En vain ymmärrä.

Nyt ei saada edes maalikoostetta harkkamatsista, mikä kuitenkin kuvattu, eetteriin. Missä se hype, kyseessä suomenmestarit hei! Pitäisi olla hirveä rummutus päällä kun kausi on alkamassa, missä näkyy, missä kuuluu? Missä on HPK:n uudet pelaajat haastattelussa videot, joissa tykitetään kysymyksiä uusille tulijoille siitä millaista on tulla suomenmestareihin pelaamaan? Missä on mikään muukaan juttu siitä mikä on joukkueen meno? Jne. Enemmän enemän ja paremmin! Pienet resurssit ei saa olla nykyaikana enää selitys.

Aina kun ehtii kehumaan, että jumankekka nyt näyttää hyvältä ja kiva nähdä tälläistä, niin seuraavaksi se on jo peruttu, lopetettu ja joku helppo homma kustu.

Huoh.
Samoilla linjoilla.

Sain lopulta kortit eilen postissa. Toimisto, ensi vuonna haluan hakea korttini suoraan toimistolta toukokuun aikana. Onnistuuko?

Minäkin kaipaan hypetystä. Odotin melkoista kausareiden markkinointirysäystä juuri menneille päiville: "Mestarien kelkkaan on mukava lähteä. Tule sinäkin ja ota kaverisi mukaan. Toimistolla näette Kanada-maljan ja pelaajan X alla olevan aikataulun mukaisesti. Tervetuloa!" Lisäksi videklippejä voittomaaleista someen jne. Runsaasti rumpujen pärinää...

Eikä logolla saa leikkiä!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Erittäin hyvät kirjoitukset yllä. Nyt olisi huikea paikka takoa kun se rauta on oikeasti kuuma toisen kerran seurahistoriassa ja ei juuri mitään tähän liittyen.

Siihen olen kyllä pettynyt. Pari lyhyttä videota treeneistä, ei juuri mitään muuta.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lippu.fi on suhmuroinut myös Lahdessa kausikorttien kanssa. Aikuisille tulee lasten kausikortteja ja toisille tulee väärällä nimellä varustettuja kausikortteja. Itse sain heiltä myös laskun playoff-kausikortista pari kuukautta sitten vaikka minulla ei edes ollut kausikorttia edellisellä kaudella. Kaiken lisäksi toimituksessa menee jumalattoman kauan. Tilasin viikko sitten kausikortin ja toivon että saan sen ennen kauden alkua oikeilla tiedoilla varustettuna.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Erittäin hyvät kirjoitukset yllä. Nyt olisi huikea paikka takoa kun se rauta on oikeasti kuuma toisen kerran seurahistoriassa ja ei juuri mitään tähän liittyen.

Siihen olen kyllä pettynyt. Pari lyhyttä videota treeneistä, ei juuri mitään muuta.
Olen samaa mieltä. Vähintään "HALLITSEVA SUOMEN MESTARI" tai "SUOMEN MESTARI 2019" olisi hyvä olla järjestään mainintana somessa ynnä muualla; on tämä niin harvinaista herkkua kuitenkin. Eikä tätä ehkä ole täysin edes käsittänyt, vieläkään.

Gibt mir Benzin!

PS. Kausari tuli ajoissa, kiitos siitä.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Tähän mennessä: joka vuotinen Kerhon heinäkuun radiohiljaisuus, Karsea juhlalogo/paita ja kausarisähläys. Eihän se kovin dynaamisesti ole toimistolla liikkeelle lähtenyt, mutta nyt on Toivanen se paikka ottaa jengi kasaan, johtaa, organisoida ja ohjata toiminta mestaruuden edellyttämälle tasolle. Töihin!
Ihan tyypillistä, että mestaruuskrapuloissa postitetaan sitä sun tätä. Monet Kerholaiset ei ole kiinteätä ruokaa syönyt sitten Toukokuun alun ja pitäisi muka osata laittaa kortit oikeisiin paikkoihin.
Mulla on jotenkin luotto, että Pennasen ja joukkueen osalta ei luulla enää mitään, arki on keskiössä ja tehdään entistä kovemmin hommia.

Pendo voisi käydä pitämässä pikku power talkin myös oman työnantajansa (!) suuntaan.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Niin no, mun mielestä on kuitenkin ihan ymmärrettävää että kausikorteista annetaan vastuu lafkalle, joka on lipunmyyntiin erikoistunut. Sitä toki myös olettaa että kyseinen firma osaisi asiat hoitaa, mutta eihän sille Kerho enää kesken kaiken mitään voi. (vaikka tiedossahan se on että toi Lippu.fi on aika nihkee kauppa niin kuin muutkin vastaavat)

Ostinpa eilen viime tingassa ale-kausarin, elämäni ensimmäisen noin 25 vuoden hallilla pyörimisen jälkeen. Tulostivat itse kortin mulle äsken tossa lippuluukulla. Nettisivuilla puhutaan vaan yleisesti jostain eduista, onko noista jotain lisätietoja jossain vai tietääkö ne lähettää mulle sähköpostia joskus?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nettisivuilla puhutaan vaan yleisesti jostain eduista, onko noista jotain lisätietoja jossain vai tietääkö ne lähettää mulle sähköpostia joskus?

Kausikortti juhlakaudella sisältää
– Liigan runkosarjan kotiottelut
– CHL-kotiottelut (poislukien mahdolliset semifinaalit ja finaalit)
– 90-vuotis juhlaturnauksen 9.-10.8.2019
– Kotiharjoitusottelut
– Mahdolliset U20 playoffs-kotiottelut
– 90-vuotis fanihuivin
– Pre- ja Mid-season tapahtumat
– Kausikorttilaisen etukortin (Kerho-ravintola, Kerho-shop ja McDonald’s)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös