Rick Tocchet tekemässä paluuta

  • 1 224
  • 7

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tätä olen odottanut eli Rick Tocchet on palaamassa kaukaloon pahan jalkavamman jälkeen. Mies on ollut koko kauden sivussa Flyersin peleistä ja luulen että miehen tulo vain siivittää Philadelphia parempaan iskuun.
Mies on joukkuepelaaja numero 1!!!!!
Asenne on aina 110%
Loistava jääkiekkoilija. Antaa aina kaikkensa joukkueen puolesta. Mies oli jo lopettamassa tämän kauden jossain vaiheessa mut päätti sit vielä yrittää ja toivottavasti se kannatti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä sitä jo ehdinkin jossain vaiheessa ihmettelemään, että miksei Tocchet ole kauden aikana pelannut lainkaan. Jalkavammasta en tiennyt yhtikäs mittään, joten luulin miehen lopettaneen, mutta hyvä että Rickin liekki vielä lepattaa.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Todella hieno juttu, että Tocchet saa lopettaa uransa kunnialla. Playoffeissa nähdään kuinka paljon Tocchet vielä pystyy joukkuettaan auttamaan, kun mitä ilmeisimmin pelaa vähän korkeammalla kuin nelosketjussa. Philly on kova playoffeissa, mutta puolustukseen pitäisi kyllä hankkia se superpakki, että Detroitin lyöminen olisi mahdollista.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Juu olen aikalailla samaa mieltä Abun kans siit et Philadelphia on varmasti tosi kova tulevissa pleijareissa. Mut se akilleen kantapää voi olla juuri puolustus tai ehkä vielä enemmän epäröin maalivahtipelin puolesta. Loistavat moket mutta onko heistä viimeiseksi lukoksi Playoffseissa?

Puolustuksessa McGillis ja Desjardins ovat ehdoton yköspari. Ja Weinrich on ihan hyvä mutta arvoitus on miten käy pudotuspeleissä. Sit Therien jonka minusta kyllä saisi vaihtaa pois. Richardson on kovan luokan puolustava pakki ja uskon hänen olevan tärkeäss roolissa. Sitten K.Johnson joka on pelannut tosi hyvin. MCallister pelaa varmaan sitten jos joku edellä mainituista loukkaantuu. Mutta ei mikään huono puolustus kuitenkaan. Esim. Boston joka on ollut tosi hyvä tällä kaudella niin heidän hyökkäys on luunkova mutta puolustus ei varmaan pidä pleijareissa. Dafoe on välillä saanut Bostonin puolustuksen näyttämään hyvältä mut tosiasiassa siellä on tapahtunut pahoja virheitä peleissä. Esim O'Donnell on ollut tosi paha pettymys. Hänet hankittiin Bostoniin hyväksi puolustavaksi pakiksi mutta kyl on pelannut alakanttiin. Mut nyt taas tuli vähän lipsahdettua aiheesta eli kyl mä luulen et Flyersin maalivahdit ratkaisee paljon sen miten sille käy pudotuspeleissä.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Viestin lähetti Parker27

Juu olen aikalailla samaa mieltä Abun kans siit et Philadelphia on varmasti tosi kova tulevissa pleijareissa. Mut se akilleen kantapää voi olla juuri puolustus tai ehkä vielä enemmän epäröin maalivahtipelin puolesta. Loistavat moket mutta onko heistä viimeiseksi lukoksi Playoffseissa?

Puolustuksessa McGillis ja Desjardins ovat ehdoton yköspari. Ja Weinrich on ihan hyvä mutta arvoitus on miten käy pudotuspeleissä. Sit Therien jonka minusta kyllä saisi vaihtaa pois. Richardson on kovan luokan puolustava pakki ja uskon hänen olevan tärkeäss roolissa. Sitten K.Johnson joka on pelannut tosi hyvin. MCallister pelaa varmaan sitten jos joku edellä mainituista loukkaantuu. Mutta ei mikään huono puolustus kuitenkaan. Esim. Boston joka on ollut tosi hyvä tällä kaudella niin heidän hyökkäys on luunkova mutta puolustus ei varmaan pidä pleijareissa. Dafoe on välillä saanut Bostonin puolustuksen näyttämään hyvältä mut tosiasiassa siellä on tapahtunut pahoja virheitä peleissä. Esim O'Donnell on ollut tosi paha pettymys. Hänet hankittiin Bostoniin hyväksi puolustavaksi pakiksi mutta kyl on pelannut alakanttiin. Mut nyt taas tuli vähän lipsahdettua aiheesta eli kyl mä luulen et Flyersin maalivahdit ratkaisee paljon sen miten sille käy pudotuspeleissä.

Phi lähtee kyllä ennakkosuosikkina idässä playkkareihin, ja vähän jää jännittämään tuleeko vastaan 1. kierroksella NJ/WAS, joka voisi tuoda mukanaan yllätyksen.

Selkeän ykkösveskan puuttuminen voitaneen nähdä ongelmana, mutta sekä Cechmanekin että Boucherin epäonnistuminen playoffeissa tuntuu epätodennäköiseltä.

Puolustusta pidetään akilleenkantapäänä, mikä näin Bostonin kannattajana tuntuu hivenen liioitellulta. Desjardin/McGillis ovat kyllä hyviä mutta eiköhän tuo Weinrich/Johnson pakkipari ole ollut Philadelphian 1. pari.

Toinenkin asia johon Parker27 puuttui vaatii huomiotani. Sean O`Donnell on pelannut loistavan kauden, itseasiassa mies on ollut niin tärkeä vahvistus Bostonin takalinjalle, että Ftorek on asettanut miehen tappelukieltoon (tämä taitaakin olla se perimmäinen syy Parker27 väitteeseen).

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni. Tocchetin paluu on loistava juttu. Mies kävi pikaisesti Bostonissa (vaihdettiin muistaakseni Stevensiin 95, ja oli osana tuota Blockbuster treidiä Washingtonin kanssa 96, mikä oli sääli, sillä mies oli todella suosittu Bruinsfanien keskuudessa). Ja kyllähän Tocchetin matsaamista katselisi mielellään. Saa nähdä vieläköhän mies on valmis hanskat pudottamaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ok. Pakko kyl myöntää että O'Donnellin arviointiin vaikutti kyllä se että miestä ei ole näkynyt tappeluissa.
Mitä pelejä olen nähnyt niin on kyllä tullut muutamia mokia mutta myönnän että olin väärässä. Kyl miehen tilastot tällä kaudella ovat aika hyvät :)

No mä luulen et kyllä Devils hoitaa itsensä pleijareihin jollain ihmeen keinolla. Ja olishan se aika hyvä pari Flyers vs Devils.

Vähän esimakua on tulossa Ke ja To yönä Canal+ pelissä joukkueet kohtaavat. Maybe Tocchet vs S.Stevens hanskaus.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tocchet pelasi viime yönä ihan odotetunlaisen avausmatsin.
En odottanutkaan häneltä heti maaleja pitkän ja vaikea loukkaantumisen jälkeen.
Mies pelasi reilut 6min ja antoi yhden taklauksen. Joten se siinä. Ehkä mies pääsee ens yönä Devilsejä vastaan sit myllyttämään ja katsotaan et vieläkö miehestä on siihen hommaan :)
 

Bomber

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nhl:BuffaloSabres
Mr. Tocchetin todella toivoisi pysyvän pelikunnossa vielä parin kauden ajan, sen verran upean uran on jo pelannut että pari "virstanpylvästä" saisi vielä ohittaa...

NHL-uran runkosarjapisteet ovat n. 50 pinnan päässä maagisesta tuhannesta ja runkosarjauran kokonaisjäähymäärä lähentelee myös maagista 3000 PIM:iä, eli tulosta on jäällä syntynyt. Toki täytyy muistaa missä seuroissa tai paremminkin keiden seurassa herra on suurimman osan urastaan saanut pelata, mutta silti yllättyisin jos ei miestä Hockey Hall of Fame -jäsenyys kutsuisi uran jälkeen. "Power Forward" sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös