Return to Castle Wolfenstein, nettipeli.

• 1 934
  • 18

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Onko joku muukin jäänyt koukkuun em. peliin?
Meikäläinen ei ole vuosikausiin pelannut oikeestaan yhtään mitään, pentuna tuli pelailtua paljonkin jo Sinclair Spectrumin ajoista lähtien. Nyt sitten hommasin uuden koneen kotiin sekä ADSL liittymän. Alkuun kokeilin Counter Strikeä, mutta se ei oikeen uponnut. Tuntui, että kaikki siellä on ammattilaisia ja kuolema parin minuutin pelin jälkeen oli aina selviö joten kiinnostus lopahti ennenkuin kerkesi kunnolla alkamaankaan. Sitten piti hommata RtCF, koska kuulin kehuja varsinkin nettipelistä. Ja eihän sitä voi kuin kehua. Vaikka edelleenkin olen itse pelissä aivan saatanan surkea (ei vissiin vanha ukko opi noita pelejä enää) on se aivan loistavaa räiskintä viihdettä. Pelin parissa on hyvä nollata työpäivän vitutukset.
Nyt olisi mukava tietää, onko täällä paljon pelin pelaajia. Peliä olisi mukava kokeilla kunnon joukkueella, jossa pääsisi tekemään porukalla oikeen suunnitelmia. Ja varsinkin jos jollain muullakin on mikki ja Roger Wilco-ohjelma antaisi se peliin uusia ulottuvuuksia kun pystyisi pelin aikana juttelemaan. Ilmoitelkaa, jos mielenkiintoa porukalla pelaamiseen löytyy.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava peli myös yksinpelinä; suosittelen lämpimästi. Jopa meikäläisen kauniimpi puolisko on viettänyt tuntikausia kyseisen pelin parissa.

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pahasti koukussa

Viikonloput menee nettipeleissä eri servoilla..... katkenneet verisuonet silmissä pakottavat silloin tällöin pitämään taukoa.

Nimim. "vihainen lääkintämies" :)

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Kiitti vinkistä! En ollut aiemmin kokeillut tuota Return to castle Wolfensteinia netissä, koska yhteydet minulla hoitaa vaatimaton 56kb modeemi. Kävin äsken testaamassa, ja todella hyvin pelasi. Ei muuta kuin takaisin lahtaamaan natseja!

Hemmetti, jäin kyllä pahasti tuohon nettipeliin koukkuun! :D

Snapper 52

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse olen lähettänyt jo monta amerikkalaista gangsteria suurten mahdollisuuksien maasta katselemaan perunan kasvukautta mullan alta... :D Jawohl!

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Joskus eteen tulee serveri, joka ei päästä sisään vaan herjaa, "Server is for low pings only". Mitä tuo tarkoittaa?

Ps. Saamarin 1900, Johdatit minut tielle josta ei ole paluuta. ;)

Tuo netissä pelaaminen vie kyllä mennessään. :D :D :D

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Fireblade
Joskus eteen tulee serveri, joka ei päästä sisään vaan herjaa, "Server is for low pings only". Mitä tuo tarkoittaa?

Ps. Saamarin 1900, Johdatit minut tielle josta ei ole paluuta. ;)

Tuo netissä pelaaminen vie kyllä mennessään. :D :D :D

Serveriä pystyttäessä voidaan Advanced -asetuksissa määritellä mikä on korkein sallittu pingi ettei kaikkien peli lagaa jonkun pelaajan pingin takia.

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti Iceman

Serveriä pystyttäessä voidaan Advanced -asetuksissa määritellä mikä on korkein sallittu pingi ettei kaikkien peli lagaa jonkun pelaajan pingin takia.

Ok, thanks! :)

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onkos jatkoajan käyttäjät koittaneet jo tätä uutta Wolfensteinin nettipeliä Enemy Territory
Itse kyllä olen jäänyt täysin koukkuun tähän. Muitakin pelejä on tullut netissä pelattua, mutta eivät yllä tämän tasolle.
Kaveri suositteli tota ja olihan se pakko koittaa ja suosittelen myös kaikille muillekkin.
Pelissä ei päättömällä räiskimisellä pitkään pärjää, tiimi työ on erittäin tärkeää jos haluaa pärjätä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Spede#17
Onkos jatkoajan käyttäjät koittaneet jo tätä uutta Wolfensteinin nettipeliä Enemy Territory
Itse kyllä olen jäänyt täysin koukkuun tähän. Muitakin pelejä on tullut netissä pelattua, mutta eivät yllä tämän tasolle.

Kyllähän minä tuon heti hommasin kun Tiltissä oli siitä mainos. Uskomatonta että tämän tasoinen peli on täysin ilmainen.
Kenttiä on kyllä aika vähän, mutta uskon että peliin tulee tulevaisuudessa lisää kenttiä.
Pelaan nimellä [FIN]Padawan jos joku on joskus ottanut meikäläisen ansiosta osumaa... (c;

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
americas army

Tämähän on se peli joka aloitti nuo laadukkaa ilmaiset nettipelit.

Itse olen täysin koukussa tuohon. En ole pariin kuukauteen mitään muuta pelannut. Peli on loistava, paljon parempi kuin tuo RtCW.

Menkää heti lataamaan tuo amerikkalaiseten veronmaksajien rahoilla tehty luomus ja ei kun sotimaan.

EDIT: meinas unohtua www.americasarmy.com

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oli kyllä pienoinen pettymys tuo americasarmy.
Koitappa jussi_j tuota Wolfenstein Enemy Territory peliä siitähän tässä nyt on viimiset viesti eikä otsikon Return To Castle:sta.
Mielestäni hakkaa kirkkaasti americasarmyn.Ainoa huono puoli on että kenttiä on hieman liian vähän. Toivottavasti niitä tulee lisää.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksinpelinä tuota olen pelannut, ja tykkäsin kyllä. Mutta kun koitin sitten netissä pelata, ilmoittaa "invalid_cdkey". Tarkistin sen, mutta kyllä se aivan oikein oli. Joka kerta tuo sama viesti. Mikä neuvoksi?

Minulla kun tämä vuorokausirytmi on päin hevon herttasta, niin olisi mukava pelailla näin yön ratoksi.

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Miika-90
Yksinpelinä tuota olen pelannut, ja tykkäsin kyllä. Mutta kun koitin sitten netissä pelata, ilmoittaa "invalid_cdkey". Tarkistin sen, mutta kyllä se aivan oikein oli. Joka kerta tuo sama viesti. Mikä neuvoksi?

Minulla kun tämä vuorokausirytmi on päin hevon herttasta, niin olisi mukava pelailla näin yön ratoksi.
Niin missäs pelissä se sulla tosta cdkeystä alkaa valittamaan.
Ainakin Wolfenstein Enemy Territory ja AmericaArmy on ilmasia pelejä jotka voi netistä imuttaa ja minulla ei ainakaan ole mitään cdkeytä kysynyt.
Käsittääkseni myös tuo Retutn To Castle on ilmainen peli, eli ei senkään pitäisi cdkeystä herjata

tonttu83

Jäsen
jussi_j, millä nimellä pelaat?

EDIT: Niin onhan tuo Enemy Territory ihan mukava peli, mutta sieltä löytyy aika paljon idiootteja, jotka saavat iloa tiimikavereiden tappamisesta. Vähän viilailua vielä, niin haastaa Americas Armyn.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Spede#17
Niin missäs pelissä se sulla tosta cdkeystä alkaa valittamaan.

Kun koitin liittyä servulle. Siis mennä peliin.

Olisiko patchistä kiinni? Ei ole nimittäin uusinta minulla.

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Miika-90
Kun koitin liittyä servulle. Siis mennä peliin.

Olisiko patchistä kiinni? Ei ole nimittäin uusinta minulla.
No periaatteessa se vois olla patchista kiinni koita hakea uusin.
Toinen vaihtoehto on että yriti johonki servulle johon tarvii salasanan, niissä joihin ton salasanan näkyy semmonen lukon kuva tai vastaava.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Spede#17
No periaatteessa se vois olla patchista kiinni koita hakea uusin.
Toinen vaihtoehto on että yriti johonki servulle johon tarvii salasanan, niissä joihin ton salasanan näkyy semmonen lukon kuva tai vastaava.

Jeps, tarviipa vaikka tänä iltana / yönä se uusi patchi hakea.

Ei se tuosta salasanasta ole kyllä kiinni. Ja siis todellakin olen pelannut muutenkin todella paljon juuri sotapelejä netissä, ja tuollaista ei ole ennen eteen tullut. Ihan uusi tilanne minulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy