Remu vai Shrek?

  • 1 492
  • 13

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Sarjassamme elämää suurempia kysymyksiä:
Kaikkihan lähti siitä, että keskustelimme emännän kanssa siitä, että menisimme viikonloppuna elokuviin. Erimielisyyttä syntyi sitten siitä, mitä menisimme katsomaan.
Itse haluaisin mennä katsomaan Ganesia, pitkäaikainen Hurriganes-fani kun olen ja Remu on meikäläiselle lähes puolijumala.
Vaimo ei niinkään ymmärrä hyvän musan päälle, vaan haluaisi mennä katsomaan Shrek 3:sta.
Hyvähän sekin varmaan olisi, mutta mielestäni Remu kyllä voittaa Shrekin mennen tullen. Paremman näköinenkin se on.
Mitä muut ovat mieltä kumpi on kovempi/parempi Remu vai Shrek?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Siis mitä? Onko Shrek 3 joku aikuisten piirretty? Ei kai piirrettyjä nyt mennä elokuviin katsomaan. Raahaa nyt eukkosi sinne Ganesiin, vaikka minuutti sitten nähdyn mainoksen perusteella, tuskin mikään jysäyttävä kokemus tulee olemaan.

Niin ja Remu on kovempi kuin mikään piirrossankari.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jos Shrekistä on tarjolla vain suomeksi dubattu versio niin ei missään nimessä kannata mennä katsomaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shrek 3 ei ole lähellekään niin hauska kuin edeltäjänsä ja varsinkin ensimmäinen Shrek- elokuva. Animaatio on parantunut ja jälki on uskomattoman kaunista. Juoni taas on mielestäni mennyt huonommaksi, vitsejä ja oivalluksen paikkoja on todella paljon vähemmän kuin aikaisemmissa sarjan elokuvissa. Kaiken kaikkiaan tasapaksu ja yllätyksetön mutta kauniisti tehty elokuva.

Itse en Hurriganesista niin välitä, mutta fanille tuo leffa on varmaankin pyhiinvaelluksen kohde. Huumoria on mukana yllättävänkin paljon ja Eero "trävelleri" Milonoff vetää roolinsa virheettä. Vajaa pari tuntia kuluu kuin huomaamatta, eikä tämä uskomatonta kyllä ole missään kohdin niin tylsä, että kelloa pitäisi vilkuilla.

Minun suositukseni kääntyy Ganesin puolelle, mutta koska olet menossa emännän kanssa elokuviin, niin haluan toivottaa hyvää elokuva-iltaa Shrekin parissa.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Jos Shrekistä on tarjolla vain suomeksi dubattu versio niin ei missään nimessä kannata mennä katsomaan.
Nimim. "dubbausten suomentaja"? ;)

Ollaan nyt sitten Mr. Walkerin puolella ja sanotaan, että totta helvetissä Ganes! Kumpaakaan elokuvaa en toki ole katsonut enkä mitä suurimmalla todennököisyydellä tule koskaan katsomaankaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Molempien päähenkilöt on ainakin yhtä rumia, jos ei muuta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ole Shrekin luona kylässä käynyt joten täytyy ystävällisyyden ja hyvien juttujen takia kehua Remua ja Ganesia. En tosin panisi kumpaakaan, siis kuin levylautaselle.

Get on, asukkaista suurin osa on yleensä mustia.

Tajusitteko?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
´Remu´ja ´Cisse´jakoivat eilen nimmareita Järvenpään Prismassa. Kävin omani hakemassa ja höpisin jotain kannustavaa. Käkä vastasi jotain ja lisäsi loppuun´menkää katsomaan leffa´.
Olin yksinäni, joten tulkitsen monikon tarkoittaneen myös esim. Mr. Walkeria seuralaisineen.
Julisteet olivat loppuneet,ei paha pettymys-olivat aika pieniä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös