Rekkaribongausketju

  • 207 880
  • 1 764

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viisi vuotta, seitsemän kuukautta ja kaksi päivää!!!!!!!!!!!!!!!!


999


Vittu kiitos tällekin harrastukselle. Toivottavasti joskus oppii ajamaan autolla niin, että katselee vaikka naisten perseitä eikä vastaan tulevien autojen rekkareita.


Onnittelut! Itse pääsin numeroon 9, sitten paloi pinna.

PS. Onko sinulla mitään hajua miten kauan kesti numeroiden 1-99 bongaamisessa suhteessa muihin?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vittu kiitos tällekin harrastukselle. Toivottavasti joskus oppii ajamaan autolla niin, että katselee vaikka naisten perseitä eikä vastaan tulevien autojen rekkareita.
Nyt ei ole muita vaihtoehtoja kun lähteä bongaamaan alaspäin. Itselläni haussa 580 alaspäin.

PS. Onko sinulla mitään hajua miten kauan kesti numeroiden 1-99 bongaamisessa suhteessa muihin?
Minulla kesti koko rumba 1333 päivää ja siitä 1-99 bongaamiseen meni 435 päivää.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt ei ole muita vaihtoehtoja kun lähteä bongaamaan alaspäin. Itselläni haussa 580 alaspäin.

Minulla kesti koko rumba 1333 päivää ja siitä 1-99 bongaamiseen meni 435 päivää.

Voit olla ihan varma etten ala alaspäin bongailemaan. Vittu mitä touhua. 2044 päivää vissiin meni elämästä hukkaan tämän harrastuksen kanssa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Onnittelut! Itse pääsin numeroon 9, sitten paloi pinna.

PS. Onko sinulla mitään hajua miten kauan kesti numeroiden 1-99 bongaamisessa suhteessa muihin?

Omalta osaltani voin kertoa, että aloitin vuonna 2004 ja otin tavoitteeksi päästä kymmenessä vuodessa 999:ään. Nyt olen numerossa 625 joten tiukkaa voi tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
5 vuotta bongailua tuli tänään täyteen ja hakusessa # 344. Pari-kolme vuotta siis ainakin saa vielä aikaa harrasteen parissa vierähtämään.
 

Aina Pata

Jäsen
Nyt on aloitettu uusi homma eli vanhat rekkarit (siis mustat). Ei järjestyksessä, vaikka järjestyksessä alkoikin 1,2 ja sitten tuli 5 jonkun muunkin oon nähnyt mutten laittanut mieleen.
Näin tuli kirjoitettua heinäkuussa 2007. 5.4.2012 tuli viimeinen musta väliltä 1-99 bongattua eli numero 11. Ei siihen mennyt kuin noin 4 vuotta ja 9 kuukautta...nyt katsellaan josko saisi sen kruunun tälle touhulle eli musta 100. Jos on omaan vanhaan postaukseen uskominen niin tähän viimeisen puuttuvan näkemiseen meni noin 1,5 vuotta.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kesällä 2006 alkoi bongailu, nyt, melkein 6 vuotta myöhemmin on 100 kasassa ja aivan uusi elämä autonratissa ollessa. 96 oli numeroista pahin, yli puoli vuotta meni sitä etsiessä. Sen jälkeen kolme viikkoa ja 100 täynnä.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Reggaribongailu nytkähti eilen taas askeleen eteenpäin, kun sain viimein bongattua numeron 17. Metsästin sitä viime vuoden syys-lokakuusta lähtien. Toivottavasti seuraavaa numeroa ei tarvitse niin kauaa hakea.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Reggaribongailu nytkähti eilen taas askeleen eteenpäin, kun sain viimein bongattua numeron 17. Metsästin sitä viime vuoden syys-lokakuusta lähtien. Toivottavasti seuraavaa numeroa ei tarvitse niin kauaa hakea.

Samassa numerossa mennään täällä. Et sattumoisin Helsingin suunnalla ollut matkailemassa ja bongaamassa? Vinkit otetaan vastaan..
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Samassa numerossa mennään täällä. Et sattumoisin Helsingin suunnalla ollut matkailemassa ja bongaamassa? Vinkit otetaan vastaan..

En tiedä Helsingistä, mutta Raumalla tuota 17:ää näkee harva se päivä ja tänään Salossakin näkyi moinen. Täällä on ollut hakusessa 13 jo muutaman kuukauden...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kohtalaisen pitkää pinnaa vaatii tämä harrastus. Vuoden 2008 alusta olen nyt päässyt numeroon 50. Viime syksynä tuli viikossa numerot 42-46, mutta sitten jämähti puoleksi vuodeksi ennenkuin osuin tuurilla pysäköimään herra 47:n taakse.

Lähiulevaisuus saattaa olla valoisa, sillä varmoja tapauksia ovat 52,53,56,58,60 ja 62.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Abaut puoli vuotta bongailua takana ja tänään bongasin numeron 16. Kahdessa päivässä 14-16 numerot bongattu. Kesä lienee rekisteribongauksen kulta-aikaa!
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla rekkaribongausura alkoi joskus vuonna 2002 tai 2003. Tällä hetkellä mennään numerossa 676. Kakskinumeroisiin tuli kyllä tuhlattua aikaa ihan huolella. Tähän tosin vaikuttaa se, että olin tuolloin melko nuori joten ei tullut paljon liikuskeltua ja paikkakunta oli melko pieni. Muistaakseni joskus keväällä 2010 pääsin vihdoin eroon noista pienistä ja kolmenumeroisetkin ovat menneet aika vauhdilla. Varsinkin kun muutti pääkaupunkiseudulle noin puolitoista vuotta sitten. Silloin hain muistaakseni jotain 200 pintaan ja nyt siis melkein 500 numeroa löydetty siitä lähtien. Ihan hauska ajanviete ja nykyään nuo numerot tulee katseltua vähän niin kuin itsestään sitä niin ajattelematta.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
sain viimein bongattua numeron 17. Metsästin sitä viime vuoden syys-lokakuusta lähtien.

Nyt on tullut vajaassa puolessatoista kuukaudessa neljä numeroa lisää. Tänään bongasin numerot 20 ja 21, kun Keskustorilla oli Minien kokoontumisajot, jossa nuo numerot sattumalta näin. Tällä samalla tahdilla satanen paukkuu jo/vasta vajaan kahden ja puolen vuoden päästä.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
No niin, tuli tätäkin hommaa kokeiltua. Pari viikkoa sitten aloin etsimään numeroa 1, eikä ykköstä ole vieläkään näkynyt. Harvinaisen stressaavaa ja turhauttavaa puuhaahan tämä on ja luulen että vaikka 1 joku päivä osuisikin silmään (todennäköisesti osuu heti huomenna) niin en jaksa alkaa etsimään numeroa 2, muuten menee järki vuoden sisällä. Eli homma meni omalta osalta puihin heti aloituksesta, mutta propsit niille jotka jaksavat rekkareita tsekkailla. Voin vain kuvitella kuinka palkitsevaa on lopulta nähdä se maaginen numero 999.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
19. Voi että voi kiertää kaukaa näköjään tuo numero. Tosin harrastus on satunnaista, mutta kyllä noita tulee kateltua tarkemmin.

19, kiitos.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kutakuinkin vuosi on tullut bongailtua ja nyt ollaan siis etsimässä numeroa 12. Eli tätä vauhtia bongaillessa menisi vielä 8 (!!!!) vuotta ennenkuin oltaisiin päästy ensimmäiseen sataseen.

Mutta kesken en aio leikkiä jättää, sen lupaan.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pari vuotta takana ja etsinnässä 68.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kutakuinkin vuosi on tullut bongailtua--

Minä en tarkalleen muista, koska aloitin, mutta on varmaan mennyt reilu vuosi. Numero 15 tuli bongattua n. pari viikkoa sitten. Numeron 16 olen nähnyt viimeisen vuoden aikana useasti täällä Raumalla, mutta tietenkään sitä ei enää missään näy. Noh, kyllä se jostain vastaan kohta tulee, kuten nuo 15 aiempaakin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itselläni on nyt 10kk bongailua takana ja numero 22 oli edellinen bongaukseni, joten nyt 23 on seuraavana kiikarissa. Ajan erään leipomon autoa, joten minulla tulee oltua auton ratissa 5-8h päivässä. Muutenkin harrastus on edennyt mukavasti, kun ennen tätä duunia bongasin numeron 16, jolloin aikaa oli mennyt n. 8kk.

Tavoitteenani olisi nyt parin kuukauden aikana päästä numeroon 32, kun se on jokapäiväisen työmatkan varrella erään autokaupan pihassa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei perkele, vuonna 2004 aloitettu "harrastus" ja vasta 490 bongattuna, tasaisella matikalla meneepi siis kolmannelle vuosikymmenelle loppuun pääsy...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Muutamaa viikkoa yli vuosi bongattu. Eilen napsahti 48 Hattulassa. Pisin kuiva kausi oli yli 3 kk. Nyt 1.5. alkaneessa "kesäautokaudessa" edetty 24-48. 82:ssa päivässä 25 rekkaria. Jos sama tällä tahdilla saisi hoidettu koko urakan, 999 tulisi vastaan alle kolmessa vuodessa...

Tänään silmä tarkkana nelostielle ja Pohjanmaata kohti muutamaksi päiväksi.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Muutamaa viikkoa yli vuosi bongattu. Eilen napsahti 48 Hattulassa. Pisin kuiva kausi oli yli 3 kk. Nyt 1.5. alkaneessa "kesäautokaudessa" edetty 24-48. 82:ssa päivässä 25 rekkaria. Jos sama tällä tahdilla saisi hoidettu koko urakan, 999 tulisi vastaan alle kolmessa vuodessa...

Tänään silmä tarkkana nelostielle ja Pohjanmaata kohti muutamaksi päiväksi.

Edellisen kirjoittamispäivänä 49 kotikaupungissa, ja tänään heti aamutuimaan 50 syntymäkotini välittömässä läheisyydessä... Tehokkaasti jatkuu tämän kesän osalta. Seurailen edistymistä kalenterikuukausittain. Toukokuu 2012 on ennätyskuukausi (muistaakseni 13 kilpeä) mutta tässä kuussa olisi saumat kovempaankin saldoon kun kasassa on nyt yhdeksän.

Matka jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös