Lehden sivut aukeavat niin verkkaasti, etten jaksa odotella, joten linkin saatte etsiä itse, mutta tässä muutamia poimintoja paperisesta versiosta:
Tuo Välivaaran loukkantuminen on mennyt meikältä ohi. Eli nyt sitten jännätään, että pysyykö Pukka Kouvolassa. Toivottavasti osaavat sitten ottaa edes kunnon korvauksen, mikäli Pukasta on pakko luopua.
Tuo "sopimukset kevääseen asti" ei aivan aukene minulle. Onko Mestiksessä todellakin tapana tehdä pelaajasopimuksia vain puoleksi kaudeksi, vai tarkoittaakohan Mansikka tässä jotain liigapykälää sopimuksessa?
-Sompin kohdalla tilanne ratkeaa parin päivän sisällä puoleen tai toiseen. Kyllä minä hänet mielelläni joukkueessa pitäisin, kommentoi Mansikka.
...Viime viikolla kirvesrintojen avainpuolustajiin kuuluva Jyrki Välivaara mursi kätensä ja joukkue jäi kuuden puolustajan varaan.
-Pukan kohdalla tilanne on siinä mielessä erilainen, koska meillä on hänen kanssaan sopimus kauden loppuun asti. Eli siirtyminen vaatii ainakin neuvotteluja osapuolten välillä. Kyllä me Pukasta pidämme kiinni kynsin hampain, lupaa Mansikka.
-KooKoon tilanne on siinä mielessä hyvä, koska meillä on lähes kaikkien pelaajien kanssa sopimukset kevääseen asti. Joitain kyselyjä on yksittäisistä pelaajista tullut, muttei mitään konkreettisempaa, toteaa Mansikka.
Tuo Välivaaran loukkantuminen on mennyt meikältä ohi. Eli nyt sitten jännätään, että pysyykö Pukka Kouvolassa. Toivottavasti osaavat sitten ottaa edes kunnon korvauksen, mikäli Pukasta on pakko luopua.
Tuo "sopimukset kevääseen asti" ei aivan aukene minulle. Onko Mestiksessä todellakin tapana tehdä pelaajasopimuksia vain puoleksi kaudeksi, vai tarkoittaakohan Mansikka tässä jotain liigapykälää sopimuksessa?