Real Madrid C.F. 2021–2022

  • 66 933
  • 508

Potkulauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Millonkohan nuo UEFA Super Cupin liput tulee myyntiin? Pakko kyllä päästä katsomaan tai edes yrittää. Nää on ainakin mun elämässä sellaisia once in a lifetime- juttuja. Ei montaa kertaa elämän aikana pääse Realia livenä katsomaan varsinkaan Suomessa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Millonkohan nuo UEFA Super Cupin liput tulee myyntiin? Pakko kyllä päästä katsomaan tai edes yrittää. Nää on ainakin mun elämässä sellaisia once in a lifetime- juttuja. Ei montaa kertaa elämän aikana pääse Realia livenä katsomaan varsinkaan Suomessa.
Itselläni ei ole asiasta tietoa, mutta samoin, kiinnostaa todellakin. Kuten sanoit, niin kirjaimellisesti once in a lifetime, sillä seuraavan kerran heidät nähdään Suomessa ehkä 100 vuoden päästä ja en kyllä ole millään hengissä enään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on ongelma. Olen lähdössä ulos enkä tiedä laitanko kaljasaavin peitoksi klassisen C. Ronaldo -paitani vai modernin Benzema-pukineen. Voi olla että päädyn Tahkon fanipaitaan ellen keksi miten tästä edetä. Jellonapaita toki olisi hieno myös, mutta se on aivan hikinen eilisen illan jäjiltä. Akka sanoi, ettei viitsi sitä pestä aamuksi. Otanko eron?
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Millonkohan nuo UEFA Super Cupin liput tulee myyntiin? Pakko kyllä päästä katsomaan tai edes yrittää. Nää on ainakin mun elämässä sellaisia once in a lifetime- juttuja. Ei montaa kertaa elämän aikana pääse Realia livenä katsomaan varsinkaan Suomessa.

Näihin on todennäköisesti varmaan joku arvonta kesäkuussa. Ainakin Tallinnan Super Cupissa oli arvonta, jonka kautta oli mahdollista voittaa osto-oikeuden. Broidi sai tuohon arvonnan kautta osto-oikeuden, huomiona toki se, et stadion oli kapasiteetiltaan lähes kolme kertaa pienempi.

Eiköhän tähän otteluun ole taas molempien seurojen faneille varattu jotkut kiintiömäärät tikettejä. Frankfurt-fanien invaasio Barcelonaan ja Sevillaan osoitti toki sen, että siellä suunnassa on varmasti kiinnostusta myös Super Cupia suuntaan, joten vaikka lippuja on enemmän tarjolla niin hakijoita voi olla reippaasti enemmän.

Ottelun liput olivat viime vuonna varsin edulliset, halvimmat liput taisivat olla 40 euroa ja kalleimmat 120 euroa. Nämä siis ne liput, jotka olivat yleisessä arvonnassa. ISO respect UEFA:n suuntaan siitä, että hinnat ovat tosiaankin omasta mielestä erittäin edulliset. Hintoja ei toki ole vielä julkaistu tälle vuodelle, mutta muistaakseni Tallinnassa hinnat olivat aika samaa luokkaa, joten eivät nuo hirveästi taida muuttua. Hyvä näin toki.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo Super Cupin otteluun on aivan pakko päästä paikalle. Ulkomaisista joukkueista olen pienestä pitäen kannattanut Realia ja Blackburnia. Blackburnin olen päässyt katsomaan Suomessa, kun pelasivat MyPaa vastaan uefa cupissa. Realin pelistä Suomessa olen valmis maksamaan isommankin lipun hinnan.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Homma ilmeisesti etenee, saataisiinko jo tänään lisätietoa tai edes tällä viikolla? Toivottavasti tämä naulataan nopeasti, ettei pelaaja ala empiä tai saa jostain muusta jengistä tajunnat räjäyttävää tarjousta josta ei voi kieltäytyä. Positiivista on se, että AT haluaa nimenomaan Los Blancosiin, mutta rahalla on ennenkin näitä ostettu muualle.




Joo olisihan se hyvä saada ne hankinnat aika nopeasti naulattua niin kaverit pääsisivät vetämään koko treenijakson joukkueen mukana.

TouchAmen, Rudiger ja koku hyökkäyspään hankinta vielä siihen niin aika hyvähän tästä olisi jatkaa sitten kohti ensi kautta. Ideaalitilanteessa tulisi vielä oikea laitapuolustaja, mutta eipä Realiin ole oikein yhdistetty muita laitapuolustajia kuin Fran Garcia, joka on kuitenkin aika puhtaasti vasemmalla laidalla operoiva. En itse näe kyllä sille Garcialle oikein käyttöä kun vasemmalle laidalle on heittää Mendyn lisäksi Alaba, Miguel ja tarvittaessa jopa Nacho tai Carvajal.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Isco. Bale. Marcelo. Näin 80-luvun lopulla syntyneenä voinee sanoa, että jokainen omalla tavallaan nyky-Madridin legendoja. Toki kaikki nämä viiden suoran pelaajat voi suoraan laskea legendoiksi, sillä onhan tuo CL-dynastia jotain ihan Football manager -materiaalia. Keskikentän keski-ikäkin jotain neljänkympin tuntumassa, silti papat jaksaa heilua ja voittaa vähän pystejä.

Aivan käsittämätön ajanjakso 2014-22, mutta ennen kaikkea tämän kauden joukkue oli jotain käsittämätöntä. CL-ennakkoveikkauksissa varmaan jossain kympin hujakoilla. Ja niin vain hörökorva on Cibelesillä.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Oli kyllä toden totta ihan uskomaton kausi varsinkin Chämppärin puolella Realilla! Jos liigamestaruus tuli hieman helpommin kilpailijoiden sulaessa, niin Mestarien liigan pudotuspeleihin ei kyllä juuri kovempia vastuksia olisi voinut sattua. Jokaisessa parissa Real vaikutti olevan altavastaaja niin ennakkoon kuin monesti itse ottelussa. Silti jokaisesta parista Madridilaiset jatkoon vain menivät ja lopussa nollasivat ehkä maailman kovimman hyökkäyksen. Huhhuh!

Moni onkin jo Courtoisia ylittänyt ja onhan belgialainen tällä hetkellä ihan mielettömässä vedossa. Se Manen tolppalaukaus kun olisi maaliin mennyt, olisi pelin kulku saattanut olla ihan erilainen. Nuo on niitä gamesavereitä, joka saattaa olla eri kahden huippujoukkueen välillä.


Onnea siis täältä vihollisleiristä valkoisille ja sen kannattajille! Hieman katkerana tietysti sai katsella kevättä, kun Barca samaan aikaan tippui jopa Eurooppa liigasta, mutta kaiken kaikkiaan onhan se hienoa, että Espanjan liiga edelleen pystyy kilpailemaan Valioliigan jättejä vastaan.

Toivottavasti ensi kaudella etenkin Barcelona ja mahdollisesti myös Sevilla ja Tico pystyisi valkoisia haastamaan, vaikka vaikeaa se tulee olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös