Ray Giroux'n ensi kausi

  • 1 317
  • 3

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tämä sopisi myös SM-liiga otsikon alle, mutta laitoin tänne...

Herra itse sanoi juuri alle 30min. sitten että NY Islanders on ottanyt hänen agenttiinsa, Bill Zitoon, yhteyden ensi kaudesta. MITÄÄN VARMAA ei ole kuitenkaan tapahtunut, mutta tällä hetkellä se on Giroux'n ainoa vaihtoehto, muita joukkueita mistään maasta tai sarjasta ei ole häntä kosiskellut. Mies itse on parhaillaan Kaliforniassa treenaamassa muiden lätkäpelaajien kanssa.

Tämä ilmoitus siksi koska on tavallaan v*tuttanut joidenkin "varmat tiedot" että hän menee Bluesiin tai tulee takaisin HIFK:hon.

Kiitos!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Voi olla että Girouxin osakkeet laskivat jonkin verran viime kauden aikana. Mies tuli kesällä HIFK:iin erittäin lupaavan pelaajan statuksella ikään kuin valmistamaan itseään NHL:ään. Kausi oli kuitenkin pieni pettymys, siitä osoituksena kolme eri seuraa joista yksi oli vielä Ruotsissakin AIK. Tietysti Islanders voi vieläkin olla hänestä kiinnostunut, kyllä kaverissa potentiaalia silti on.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
The heat was on...

..mielenkiintoista että miehen itsensä mukaan lähes samana päivänä kun Calounin mahdollinen takaisin saaminen tuli aiheelliseksi, alkoi Kuulapää (nimi vaihdettu "syyttömien suojelemiseksi") painostaa (=lue: vittuilemaan) tälle kanadalaiselle joka alkoi juuri päästä vauhtiin. Yhtäkkiä hän ei enää pelannutkaan kuin 5min. per peli.

AIK:ssa rooli oli kaikkea muuta kuin hyökkäävä ja siirto Jokereihin pelastikin hänen loppukauden, etenkin tammikuun lopun jälkeen mies oli todella kovassa vedossa, kiitellen itse etenkin Raimo Summasta joka oli löytänyt muutamia osa-alueita joita hänen tuli kehittää. Ja hän kehittyikin.

Hän itse sanoi että pelkkää farmidiiliä ei halua, mutta katsotaan miten käy...
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
HUOLTAJA LEHKONEN

On poistunut ja Giroux kelpaisi meikäläiselle enemmän
kuin hyvin.

Harmi vain ettei Pena taida olla kiinnostunut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös