Rauman Lukko – Suomen mestari 2021!

  • 36 817
  • 284

Pystökaffee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totta kai mitali kuuluu kaikille joukkuetta rakentaneille, mutta sitä minä en ymmärrä, että jollekin tapahtumajohtajalle annetaan mitali. Toivottavasti osoittaa tyyliä ja antaa mitalinsa pois. Jos ei muualle niin vaikka TYKS:n teho-osastolle.
Sulla on kyllä ihmeellistä negailua. Tipin kultatakki ja nyt toivoisit että yhteisön ja ottelutapahtumien kapelimestari antaa ihan ansaitun mitalin pois. Pelkäätkö että Lukon organisaatiossa kultamitalit kokevat inflaation vai mikä on?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sulla on kyllä ihmeellistä negailua. Tipin kultatakki ja nyt toivoisit että yhteisön ja ottelutapahtumien kapelimestari antaa ihan ansaitun mitalin pois. Pelkäätkö että Lukon organisaatiossa kultamitalit kokevat inflaation vai mikä on?

Ei tässä mistään negailusta ole kysymys, vaan tyylistä. Maajoukkueessa oli joskus sellainen koodi, että ne pelaajat, joille ei tullut yhtään peliä, luovuttivat MM-mitalinsa Jääkiekkomuseoon (oympialaisissahan mitalin saa vain urheilijat). Ei tietenkään ole kyseisen henkilön vika/ansio, millä perusteella SM-liiga mitaleja jakaa, mutta toivon, että tässä tapauksessa löytyisi samanlaista koodia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En ota kantaa sen enempää kenelle mitaleja jaetaan ja kait joukkue päättää kelle "nuo ylimääräiset" jaetaan.. Mutta totuuden nimissä kaikki haluaisivat nähdä Mirjamin ;) kultaa kaulassa!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Luvattu tatuointi varattu!
Minulle laitettiin vaimokkeen toimesta ukaasi, se on joko finaalien GW-paita, tai tatuointi. Päädyin paitaan, ja viimeisetkin roposet kilahtivat Lukon laariin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti et luvannut laittaa lehväslukkoa ahteriin.
Ei siitä paikasta mitään puhetta ollut, muuta kuin että iso kuva hakataan kroppaan. Kyllähän se tietysti aika iso toi mun takalisto on, niin että sinnekin kuvan saisi mutta kai mä sen jonnekin vähemmän nuhruiseen paikkaan otan.

Mulla on muuten vieläkin Ässien mestaruusjuliste keväältä 2013 vessanpytyn takana seinällä. Joku on sitä kummastellut että mitä vasten Lukon kannattajalla on Ässäin juliste? Olen vastannut että saavat kattella mun persettä.
 

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä olisi uskonut joskus junnuna aikoja sitten, että vielä koittaa päivä, jolloin Lukko on Suomen mestari ja vielä samaan aikaan Suomi on hallitseva maailmanmestari jääkiekossa. Malja sille!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Koska Lukko tulee ulos, että Lukon kultajuhlissa soi Final Countdown. Sopii ainakin ajankohdallisesti Europen tulo Suomeen ja Pitsiturnaus.

Jos ei onnistu, niin toivottavasti bändi saadaan puettua mestaruuspaitoihin. Sopii ainakin alueellisesti festivaalin pitopaikka. Iso hymiö.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ei oo pelkoa ..perjantaina Porin kupugin haastattus
grantsia jäilä
Kohta kannattanee alkaa valmistautua tulevaan kauteen. Sen verran on ny vauhti päällä edellisen jäljiltä, että menee pian seuraava kokonaan ohi.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
SM-liigan kaksi edeltävää kautta ovat olleet hyvin poikkeuksellisia, eikä vain koronan takia, vaan myös Lukon ylivoimaisuuden ja mestaruuden. Ja kun näyttää siltä, ettei alkavakaan kausi ala normaalisti, ei kaiken tarvitse mennä niin kuin ennen. Ehdotankin, että mestaruusviiriä ei nosteta kattoon kauden avauspelissä, vaan vasta sitten, kun halli on ensimmäistä kertaa täynnä.

Pelit jouduttiin pelaamaan ilman yleisöä, torijuhlia ei tullut, Europe ei tullut, ja jos miettii miten kauan mestaruutta jouduttiin odottamaan, mielestäni myös viirin nostamista voi vielä odottaa. Jokainen liigakiekkoa seuraava odottaa sitä hetkeä, kun halli on taas täynnä, mutta Raumalla siitä pelistä olisi mahdollista tehdä symbolisesti suurempi kuin muualla. Ikimuistettava.

Ymmärtääkseni täällä on nimimerkkejä, joilla on kontakteja toimistoon, joten jos ehdotukseni nähdään hyvänä, voisiko joku välittää sen eteenpäin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo on kyllä kieltämättä ihan hyvä ehdotus. Kannatan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Idea on varsin hyvä, mutta asia ei taida olla Lukon päätettävissä.

Liiga on itse juntannut tuon perinteen, että ensimmäisessä matsissa kohtaavat finalistit ja tätä matsia on aiempina kausina näytetty myös ilmaiskanavan puolella.

Ehdotus on erinomainen, mutta eiköhän sieltä Hiltunen ja Järvelä ilmoita, että ei tälläiseen skenaarioon ole mitenkään ehditty varautua, kun tämä pandemia on sen verran uusi asia. Liigan johto on vetänyt niin päin helvettiä kaikki mahdolliset valmistautumiset ja varautumiset, että tuskin tässä parissa viikossa ehtii tapahtua mitään erikoisia muutoksia. Pelkästään uusien sääntömuutosten kanssa on ollut niin paljon tiedotusongelmia.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Idea on varsin hyvä, mutta asia ei taida olla Lukon päätettävissä.

En ehdota ottelukalenteriin muutosta, vaan ainoastaan viirin nostamista myöhempänä ajankohtana. Tilanne on kuitenkin uusi, joten SM-liigalla tuskin on ennakkopäätöstä eli eiköhän se ole mestarin päätettävissä, milloin viiri nostetaan kattoon. Varsinkin kun mestaruusviirissä ei mainita SM-liigasta yhtään mitään.

Ehdotus on hyvä, mieluusti vielä toteutus loppuunmyydyssä Ässät-matsissa.
Sen kärsimyksen jälkeen porilaisilla ei olisi enää mitään, ei yhtään mitään.

Tai sitten joko KooKoo- tai SaiPa-pelissä, niin paikalla on mestaruusjoukkueen kapteeni tai valmentaja. Se olisi paljon tyylikkäämpää kuin SM-liigan nykyinen tapa laittaa finaalin hävinnyt osapuoli vastaan avauspelissä, jossa viiri on tapana nostaa kattoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös