Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Yleensähän Kalle on ollut hyvinkin avoin ja suorapuheinen kun häntä on haastateltu, niin eiköhän siellä jotain vastauksia saada kysymyksiin. Riippuen tietenkin kuinka kovaa Mäkeläinen grillaa.Ei kelpaa, en minä niin sanonut, kerroin vain että en pidättelisi hengitystä sen puolesta että suurta ja ihmeellistä Kallesta Länskäri irti saa.
Sinäkö olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?
Eikö kesksutelu palstalla saa ihmetellä ja kummastella Kallen ja Lukon toimintaa tappion jälkeen?
Joskus tuntuu että muutama nimimerkki koittaa olla ikäänkuin muiden yläpuolella "ns. parempana kannattajana"
Tyytyväinen? En missään nimessä. Odotinko hankalaa alkukautta? Odotin. Pelillisesti hyvän alkukauden jälkeen nyt on viimeiset viikot menty laskukäyrää, mihin olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Paljonko sillä sitten on merkitystä, että otteluruuhka on syyskuun alusta asti ollut muihin verrattuna raskaampi, niin kuka tietää.
Minun mielestäni saa ja kuuluukin kummastella toimintatapoja, mutta se että se tapahtuu käytännössä jokainen kerta ensimmäisen tappion jälkeen, jonka jälkeen haukutaan kaikki ja nostetaan kaikki ketjut ylös on vähintäänkin merkillistä. Sitten kun menee paremmin, niin silloin ollaan hiljaa ja tyytyväisiä, mutta sitten kaikki sama toistuu aina kun sarakkaaseen tulee tappio.
Se kuinka rakentavaa se on niin jokainen voi sen sitten itse päättää.
Jos saisin itse päättää, niin Tieksolan tilalle hankkisin jonkun ihan oikean tulosyksikön pelaajan joka pystyy tekemään tulosta, sekä jonkun Antti Tyrväisen tapaisen kyrvän alaketjuihin tuomaan karheutta.