Mainos

Rauma – kiekkoturistin tulo- ja menovinkit

• 1 167
  • 13

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Lukolla on kyllä nimivahva joukkue.

Mutta itse asiaan; onko suosituksia raumalaisista ruokapaikoista? Mikäs se ravintola siinä Raumanlinnan (tai vanhan Raumanlinnan) naapurissa on, tarkemmin tieltä katsottuna vasemmalla puolella, joku jenkkinimi sillä oli? Entä onko Pizzeria Riviera mistään kotosin? Työkaveri kiikuttaa mut huomenna töiden ohessa siellä syömään.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Mutta itse asiaan; onko suosituksia raumalaisista ruokapaikoista? Mikäs se ravintola siinä Raumanlinnan (tai vanhan Raumanlinnan) naapurissa on, tarkemmin tieltä katsottuna vasemmalla puolella, joku jenkkinimi sillä oli? Entä onko Pizzeria Riviera mistään kotosin? Työkaveri kiikuttaa mut huomenna töiden ohessa siellä syömään.
Rivierassa ainakin oikein maittavat pizzat.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Hook on vissiin se mitä haet? Riviera on ihan jees, ainakin silloin kun itse viimeksi olen käynyt, siitä on jo tosin aika paljon aikaa.

(1)
  • Tykkää

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Allright. ja Mr. Jones oli tuo mitä meinasin, mutta näemmä sulkenut jo 23 ovensa.

@sambersson
Ei sulkenut, vaan muutti nimensä ja menunsa Hookiksi. Jos siivistä tykkää niin suosittelen. Jos taas pizzaa tekee mieli, Osteria da Filippo on suositukseni, tomaattikastike on taivaallinen. Sushin nälkään Weng Jing torin laidalla. Pihvejä saa sitten Krouvista ja Buena Vistasta. Oikeastaan Raumalla ei tällä hetkellä ole edes huonoja ravintoloita, sillä ei ne näin pienessä kaupungissa pysy pystyssä, pois lukien muutama kebula.

(1)
  • Tykkää

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei sulkenut, vaan muutti nimensä ja menunsa Hookiksi. Jos siivistä tykkää niin suosittelen. Jos taas pizzaa tekee mieli, Osteria da Filippo on suositukseni, tomaattikastike on taivaallinen. Sushin nälkään Weng Jing torin laidalla. Pihvejä saa sitten Krouvista ja Buena Vistasta. Oikeastaan Raumalla ei tällä hetkellä ole edes huonoja ravintoloita, sillä ei ne näin pienessä kaupungissa pysy pystyssä, pois lukien muutama kebula.
Juu, luin vain Mr. Jonesin webbisivuilta tuon.

Suosituksia otetaan edelleen vastaan, mutta kyllä Rivieralla tänään mua uhattiin.

Ja pahoittelut raumalaisille jotka avaavat tämän ketjun hekumoissaan vain huomatakseen, että porilainen kyselee ruokapaikkavinkkejä. Käyn tosiaan Raumalla töissä kerran-muutaman kerran viikossa, ja huomenna seuraavaksi uuden työauton haku sielläpäin. Ei ole Raumalla ihan hirveästi tullut syötyä, mutta ainakin yksi laadukas burgerpaikka sieltä löytyy, ja se itse kiinnostaa joskus testata.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mites kävi @Jyyd? Saitko vattas täyteen pitsaa vai kävitkö kotona mäkkärissä?
Käytiin Rivierassa ja pizza oli hyvää, El Prosciutto tarkemmin. Työkaveri yllytti ottamaan vielä alkusalaatin, ja suostuin mutta kaalin vihaajana se oli aika kauheaa. Kuulemma joku Rivieran spesiaali :D

Kiitos kysymästä. Puoliso kävi sattumoisin äitinsä kanssa myöskin Buena Vistassa syömässä samoihin aikoihin, ja tykkäsivät myöskin. Eli plussat Raumalle ruoasta.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisipa vielä Seitsemän meren baari pystyssä. Sitä voisi suositella jokaiselle. Se oli todellinen tavallisen väen kapakka.

Syvärauman pub on vähän saman kaltainen, mutta ei kuitenkaan sama. Silti kokeilemisen arvoinen, tosin aika kaukana keskustasta.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisipa vielä Seitsemän meren baari pystyssä. Sitä voisi suositella jokaiselle. Se oli todellinen tavallisen väen kapakka.

Syvärauman pub on vähän saman kaltainen, mutta ei kuitenkaan sama. Silti kokeilemisen arvoinen, tosin aika kaukana keskustasta.
Älä muut san! Otava taitaa olla seiskan manttelinperijä, minä ainakin tykkään.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Työkaveri yllytti ottamaan vielä alkusalaatin, ja suostuin mutta kaalin vihaajana se oli aika kauheaa. Kuulemma joku Rivieran spesiaali :D
Täähän on legendaarista tavaraa. Meikä on viimeiset pari vuotta yrittänyt - ja onnistunutkin! - kopioimaan tuota kotiolosuhteissa, kun vanhaan kunnon Rivieraan on kuitenkin se vajaa 300km matkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy