Ratkaisua kaivataan...ratkaisu tulee.

  • 1 066
  • 8

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ratkaisu poistettu...
 
Viimeksi muokattu:

Voittaja

Jäsen
Olen kai tyhmä, kun en oikein ymmärrä tämän ketjun tarvetta...voi kai vittuilun tehdä yksityis viesteilläkin?
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Voittaja
Olen kai tyhmä, kun en oikein ymmärrä tämän ketjun tarvetta...

Ja minä olen toinen vähempijärkinen...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nooo, älkää nyt pojat tuomitko. Tämä ei ollut vittuilua, vaan tunteella rakennettu kirjoitus, jolla parannetaan suomalainen perustyhmyys. Eikai täällä ala pipo kiristymään? Jos varjo ilmaisee viestin sopimattomuuden täällä tai yv:llä, poistan sen välittömästi.
 

Voittaja

Jäsen
Pipo on liiankin löysällä, mutta välillä alkaa jurppia, kun Varjon ja muutaman muun kirjoituksiin puututaan lähes joka kerta vain ja ainoastaan negatiiviseen sävyyn. Kaikkien viestit ei aina mielytä, mutta ei sitä aina tarvitse antaa negaa muiden mielipiteille(tämä ei ollut kohdistettu fläppikselle). Kieltämättä osa kirjoittajista menee välillä liian pitkälle, mutta eikös me kaikki tehdä joskus niin?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuo on totta. Itseäkin välillä ärsyttää, että tiettyjen henkilöiden kirjoituksiin suhtaudutaan niin negatiivisesti. Toisaalta tiettyjen henkilöiden asioiden vääntäminen joka asiassa aiheuttaa välillä vastaavia reaktioita. Joka tapauksessa kai se on loppupeleissä asetettava plussan puolelle, että tulee välillä kirjoituksia, jotka herättävät tunteita ja niitä tietyt henkilöt osaavat laatia tavallistakin taidokkaammin. Esimerkiksi tuo bussiketju on (ikävästä tarinastaan) huolimatta herättänyt taas hiukan palstaa, koska sielä on tunnetta pelissä. Eikai kaikkien kirjoitusten tarvitse miellyttää kaikkia vai siihenkö pyritään?

Avausviesti ei siis ollut tarkoitettu vihassa kirjoitetuksi vittuiluksi, vaan kehittyi itseasiassa erääseen ketjuun aloitetusta vastauksesta, jota mielikuvitus jatkoi pitemmällä. En sitten osannut enää päättää, että laitanko sen vastaukseksi vai avaanko asialle uuden ketjun. Uuden ketjun avaaminenkaan ei ollut järin hyvä vaihtoehto, mutta ei hätää, eiköhän tämä aika nopeasti luiskahda alaspäin ;)

Niin ja toistan, että jos varjo kokee tämän vittuiluna niin poistan ks. tekstin välittömästi. Kuitenkin tämä tulisi ottaa enemmänkin kunnianosoituksena...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
en koe asiaa vittuiluna koska se on tehty puutteellisen tiedon valossa käyttäen vain tiettyjä parametrejä.

Voin ihan heti sanoa että tarkkailemalla ihan opintomenestystä niin tuo täydellisyyden määritelmä katoaa heti pois, en ole nimittäin saanut yhtään kolmosta yhdestäkään kurssista.

Tämä on toisaalta proffien vika kun eivät ymmärrä minun vastauksiani.... tai mikä pahempaa pitävät niitä virheellisinä.

kunnianosoitus....en sinänsä etsi huomiota vaikka siltä ehkä saattaa näyttää, kuitenkin erinäiset "best of varjo"-kokoelmat joita _kuulemma_ lähetellään kavereille ym. tietyllä tavalla kasvattavat virtuaalista sukupuolielintäni.

Kuitenkin: Sic transit gloria mundi .
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Sairaudet kulkevat Glorian suussa.

Kyllä tuosta ensimmäisestä viestistä saa aika helposti mielikuvan vittuilusta, eh...

Mielestäni henkilökultit keskustelupalstoilla eivät aja keskustelupalstojen tärkeintä asiaa, eli vapaata ja nopeata ajatustenvaihtoa. Ehdotetun kaltainen viestiketju kääntyisi nopeasti nimikkonimimerkkiä vastaan, ensinnäkin jo sen takia, että se veisi paljon resursseja ylläpitää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sotken itseni tähän(kin) soppaan - vaikka eihän tämä minulle lainkaan kuulu.

En nyt kirjoita omasta, tai kenenkään tietyn kirjoittajan puolesta, vaan aivan yleisellä tasolla - joten ei kannata vetää hernerokkaa nenuun - enkä myöskään syyllistä ketään tiettyä kirjoittajaa.

Havaintojeni mukaan ihmisten tuntuu olevan ylen hankala hyväksyä eriäviä mielipiteitä, niiden esittämistä pidetään loukkaavana ja niistä saatetaan hermostua yllättävänkin helposti. Tuntuu siltä kuin monet olisivat unohtaneet niin keskustelupalstoilla kuin muuallakin seuraavan

asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Mielipidevaihto saa välillä olla kärkevääkin, jopa provosoivaa mutta henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä, tai niihin menemistä tulisi välttää, varsinkin siinä tapauksessa jos kyseinen henkilökohtaisuuksiin meneminen ei kosketa aihetta vaan uppoutuu ennemminkin persoonaan ja persoonan nostattamaan vihantunteeseen. Sanotaan asia vielä selvemmin, henkilökohtaisista asioista saa ja voi keskustella mutta henkilökohtaisuuksiin ei pidä mennä. Tämän ainakin itse koetan pitää mielessä parhaani mukaan.

Minusta ainakin on hienoa, että täällä on erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä - eiköhän pidetäkin tämä paikka sellaisena.

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös