Raportoi Symbian ja s40 halpis-Nokia puhelimet, joista löydät mainoksen, alkaen 12.2.

  • 4 384
  • 7

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Uskon, että Nokian Symbian- ja s40-alet alkavat nyt ja tästä eteenpäin. Kerrotaan niistä jatkoajan lukijoille. Tämä ei ole mainostamista, vaan raportointia siitä prosessista, joka etenee, kunnes nokialaiset ovat WP7- tai s40-puhelimia.

Gigantissa on 2730 myynnissä keskiviikkona 15.2.2011 hintaan 49 euroa.
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Nokia on laittanut 8 kapulaa "tyhjennysmyyntiin", mukana esim. N900 ja minulle uuden nimiset 2730c ja 2700f. Siis jossain mallissa on päästy jopa f-versioon. N900 ja tuo oudon niminen 2720f ovat jo myyty loppuun Nokian varastosta.

Nokia Suomi - Tyhjennysmyynti
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Expert-ketju myy tänään N8-mallia hintaan 444 euroa ja C7-00 mallia hintaan 349 euroa. Nämä ovat halvimmat hinnat näille Symbian3-luureille, jotka olen nähnyt, kun niitä myydään kaupasta uusina Suomessa.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikon Koneelta mainos-sähköpostia: Odotettu Nokia E7 saapunut Veikolle 576€
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nokia on laittanut 8 kapulaa "tyhjennysmyyntiin", mukana esim. N900 ja minulle uuden nimiset 2730c ja 2700f. Siis jossain mallissa on päästy jopa f-versioon. N900 ja tuo oudon niminen 2720f ovat jo myyty loppuun Nokian varastosta.

Nokia Suomi - Tyhjennysmyynti

Toki todettava, että tämähän on jo ihan vanha juttu, tyhjennysmyynti taisi alkaa jo viime vuoden puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös