Rantaelämä

  • 53 541
  • 123

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oikein ole varma, kumpi on homompi vaihtoehto. Tämä ei siis ollut moite.

En ole vielä avannut rantakauttani. Voi jäädä avaamatta.

Edit. Enkä millään tahtoisi sanoa, mutta vaikuttaa siltä, että Ranta-/Beachelämää Jatkoajassa harrastavat pääasiassa HIFK-jääkiekkojoukkueen kannattajat plus joku saipalainen.

Ota huomioon tutkimustuloksissasi että minullakin on Jatkoajassa lyhyt mutta sitäkin vivahteikkaampi Hifkin fänitys historia, jonka aikana tosin sain muilta hivkiläisiltä vain solvauksia ja tappouhkauksia ja lopulta Moderaattorit laittoivat minut vielä 2 kuukaudeksi vankilaan. Ehkä tää biitsilaiffi vaan vetoaa meihin kaikkiin joilla pudjaa ees pieni slaiksteri inessään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ota huomioon tutkimustuloksissasi että minullakin on Jatkoajassa lyhyt mutta sitäkin vivahteikkaampi Hifkin fänitys historia, jonka aikana tosin sain muilta hivkiläisiltä vain solvauksia ja tappouhkauksia ja lopulta Moderaattorit laittoivat minut vielä 2 kuukaudeksi vankilaan. Ehkä tää biitsilaiffi vaan vetoaa meihin kaikkiin joilla pudjaa ees pieni slaiksteri inessään.

Senkin homo. Vejä ihtes kiikkuun. Modet hei, antakaa kakkua.

En ole vieläkään käynyt tänä kesänä beachilla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulisi porilaisten viettävän rantaelämää, kun niillä on kuitenkin Yyteri. Tai ehkä porissa ei oo homoja. En tiedä homompaa hommaa kuin värikkäiden speedojen vetäminen jalkaan ja sen jälkeen käyskennellä jollain rannalla kroppa rasvattuna sateenkaaren väristen rantalelujen ympäröimänä. Ainakin minä, hetero, kun menen rannalle niin pukeudun polviin asti ulottuviin harmaisiin shortseihin, hihattomaan paitaan enkä todellakaan rasvaa itseäni, vaan istun hieman kauempana varjossa nauraen rantaviivaa pitkin kirmaaville homoille. Noin muuten en voi suositella rantaelämää valkoihoiselle heteromiehelle, se ei vaan ole meitä varten.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noin muuten en voi suositella rantaelämää valkoihoiselle heteromiehelle, se ei vaan ole meitä varten.

En minäkään. Mutta näin vihervassarialueen asukkaana olen altistunut beachelämälle. Huumeita en käytä, enkä käy mielenosoituksissa, muuten olen kelpo suvakki.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit. Enkä millään tahtoisi sanoa, mutta vaikuttaa siltä, että Ranta-/Beachelämää Jatkoajassa harrastavat pääasiassa HIFK-jääkiekkojoukkueen kannattajat plus joku saipalainen.
Hauskasti tällainen maininta olikin ilmestynyt samalla kellonlyömällä kun minä, IFK-faniksi tunnustautuvana, laitoin omaa beach-stooriani ilmoille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Varmaan HIFK:n faneja rantaelämä kiinnostaa, koska jääkiekkojoukkueella on yleensä pitkä kesäloma. Toisin kuin Oulussa.

Olen hauska. No kuitenkin. Jonkun tuon piti sanoa tässä näytelmässä.
 

Stigu

Jäsen
Kyllähän rantaelämä kuuluu kesään, olkoonkin että näin vanhemmiten biitsailu on vähentynyt. Aikoinaan vietin aikaa paljonkin rannoilla, tapanani oli mennä sinne usein taksilla tai kontaten, yhden kesän harrasti kengurukeppeilyä ja kuljin pelkästää pomppimalla mm. Hietsuun ja Kolera-altaalle. Kun kroppa oli kuivunut altaassa uinnin jälkeen lähdin pomppimaan takaisin Korsoon, tein tuollaisia kolmen minuutin intervalleja hieman kovemmilla sykkeillä aina Malmin hautausmaalle asti, josta siirryin pomppimaan tasaista 75 km/h-vauhtia motaria pitkin loppumatkan Korsoon.

Muutaman beach-vuoden hiljaiselon jälkeen tarkkailin itseäni eilen peilistä varmaankin joku puolisentoista- pari tuntia ja totesin että olen noin 97,5%:n tyytyväinen näkemääni. En tosin nähnyt kroppaani, sillä tarkailin lähinnä naamaani invamopedini sumuisesta taustapeilistä kun odotin hinausauton tuloa kehä ykkösellä, moposta oli hirttänyt pytty kiinni (pitkä tarina, mutta loukkaannuin pari vuotta sitten kun yritin kengurukeppillä ohittaa yhtä fägäri-Datsunia Lahden motarilla). Joka tapauksessa, näppituntuma on että keskivartalosta pitäisi varmaan saada joku pari-kolmekymmentä kiloa pois, muuten kroppani on varsin timmi tuollaiseksi 130-kiloiseksi.

Viihdyn kaikkein parhaiten speedoissa (kokoa xs), mielellään Japanin tai Uusi-Guinean lipun värisissä. Ainut ongelma on, että nyt vanhemmiten minulla on tullut pidättelyongelmia sekä ykköseen että kakkoseen, joten jodun pitämään aikuisten vaippoja noiden speedojen alla. Eilenkin kun olin Vuosaaren uimahallissa, jotkut fägäri-pitkätukat meinasivat tulla saunaan uimahousut ja rintaliivit päällä, joten jouduin ojentamaan heitä. Nuo lädit huutelivat jotain että kuules vaippa-runkkari tämä on naisten sauna haemme vahtimestarin tänne. Ihme porukkaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nuorena olin varsinainen rantaeläjä ja silloin tuli valloitettua monikin biitsi Varsinais-Suomessa. Ihmisten uikkareita ei niin katsottu tai ei niihin tullut kiinnitettyä huomiota. Mulla oli monena kesänä Adidaksen legendaariset urheilushortsit. Meillä kun kaverien kanssa oli aina jotain telmimisen aihetta uintireissuilla. Joko pelattiin rantafudista, lentopalloa tai heiteltiin frisbeetä. Siksi uikkareina käytettiin noita adduja koska haluttiin näyttää enemmän liikunta-aktiivisilta nuorilta kuin rantaleijonilta, joka minusta tuli kuitenkin myöhemmin.

Tuli ikää mutta rantaelämä oli tarrautunut mieheen. Nyt oli tärkeä näyttää coolilta kun liikunta-aktiviteetti oli vaihtunut naisten perseiden navigointiin Ray Bahnien takaa. Rusketus piti olla jo toukokuussa täydessä tikissä. Parit Arenan uikkarit löytyi ja niillä sitten mentiin. Uimapaikat myös vakiintuvat kun nuoruuden seikkailumielisyys oli vaihtunut seesteiseksi chillailuksi. Kuvaan tuli kuitenkin sukulaismiehen rakas harrastus eli surffailu eli purjelautailu. Muutama kesä meni tämän parissa ja tavanomainen rantaelämä oli muuttunut totaalisesti. Jos tavallinen rantaelämä olisi auto niin tallista olisi löytynyt Toyota. Nyt ajelin kutenkin Ferrarilla. 80-luvun taitteessa ei surffareita ollut paljoakaan ja rannalle ilmestyminen laudan kanssa oli aina hirvittävä härdelli. Ympärillä pyöri uteliaita ja kyselijöitä. Oli mukava päteä ja kun on kerran luonnostaan alfa niin sekin piti jo pelkästään nörtit hieman kauempana.

Sitten tuli aikakausi, kun eteen tuli perheen perustaminen jne. No, samalla minusta tuli tylsä sekä normaali. Rantaelämä jäi ja tilalle tuli Puuhamaan paskaiset altaat, jonne kakarat kusi, paskoi ja oksensi. Ainoa ilo oli enää kun oma muksu hörppäsi vahingossa vettä tai näki seksikkään äidin. Niitä kyllä riittää tuollaisissa mukulamestoissa paljon. Tuolloin uikkareina toimi juuri täälläkin manitut homoshortsit. Peittihän ne kätevästi mahdollisen puolistondiksen ja olinhan kovaa vauhtia ukkoutumassa. Elämä oli tavallaan ohi jo siinä vaheessa. Elin rantaelämän irvikuvaa.

Rantaelämä tuli jälleen tutuksi elämän mentyä totaalisesti päin vittua. Nukuin toisinaan veneiden alla ja pummin yleisillä rannoilla. Mukavasti sai myös rahaa päihteisiin kun keräsi pulloja. Sen verran oli vielä ylpeyttä jäljellä, että piti edes yrittää näyttää rennolta rantapummilta. Väsäilin vanhoista farkuista aika siistit Caprit ja päässä oli lähes aina bandana, jonka kaveri toi tuliaisiksi Meksikosta. Aurinkolasit by Esso. Uintia tai surffailua en enää niin harrastanut vaan maleksin päivät rannalla sijaitsevan kahvilan terasilla. Oikeastaan olen käynyt elämäni aikana koko rantalämän kaaren läpi. Uskoisin sen vielä kuitenkin jatkuvan. Olen satavarma, että jossakin vaiheessa, jossakin päin Suomea, joku kokee keväällä yllätyksen kun jäiden lähdön jälkeen löytää mut huuhtoutuneena rantaan. Sitten voidaankin laittaa piste rantaelämälleni mutta loppuun asti koitetaan ja tuhkat saa sitten sirotella Ruissalon nakurannalle.
 

scholl

Jäsen
Auringonotto on nyt vähän epäbalanssissa. Pari viime viikkoa olen päivisin ollut pääsääntöisesti liikenteessä bermuda-shortseissa lukuun ottamatta pari päivää, kun on täytynyt laittaa pitkät kesähousut. Sen lisäksi kun lasketaan juoksu ja pyöräily, niin kokonaisvaikutus on se, että sääret ovat lähes mustat, mutta reidet ovat vaaleat. Eilen esim. juoksua 2h 47 minuuttia sekä hengailua siihen päälle kahden juomatauon vuoksi. Niinpä on ollut pakko yrittää viettää rajoitetusti uimahousuaikaa. Eilen esim. olin ottamassa aurinkoa illalla (koska hellettä riitti) 1,5 tuntia. Eipä näkynyt polvihousujengiä. Mietin sitä, että kun siellä oli esim. yksi vanhempi äijä vaimonsa kanssa, niin sillä ukolla oli sixpack, vaikka alkoi olla varmaan jo sellainen kuuskymppinen. Kun ei ole kaljamahaa, niin ei tartte polvihousuja, joten hän oli uimahousuissa. Vertailun vuoksi voisin kertoa vegaanista, joka käy Rollen parturissa. Siis joku aika sitten salilla oli pukuhuoneessa jätkä, jolla meni tukka puoleen väliin selkää ja silti hän kertoi kaverilleen olleensa sinä päivänä parturissa ja se leikkaaja oli Rolle, joka oli vegaani ja heitti muutenkin hyvää läppää. Se jätkä oli sellainen humanisti, joka oli ihan naru. Lisäksi hänellä oli huono ryhti, mutta silti vähän kaljamahaa. En tajua, mitä hän teki salilla, kun on ilmiselvää, ettei ole aikomuskaan mitään urheilla. Sen oloiset jätkät, jotka käyvät vegaani-Rollen parturissa, eivät kyllä uimahousuihin pukeudu. Tuskin edes ruskettuvat. Yleensä ruikun oloiset jätkät marisevat, että he palavat. Hetken jotain aurinkoa niin mukamas palavat.

Harmi, että nyt kylmeni sää, mutta ei kesä täysin menetetty vielä ole. Aikaa on hyvin lämmetä uudestaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikös bermudashortsit ole sellaiset polveen asti ulottuvat homohousut? Mitähän minä en nyt taas ole ymmärtänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuulemma piti tulla kylmä ja sateikas kesä, mutta ei tullut. Mietin sitä, että pitäisikö lähteä ranta-/beachelämää viettämään, mutta eihän tossa ole kuin hiilikasa ja pari rottien valloittamaa lahtea. Ja onko sompasaunaa tänä kesänä, missä pilviväki voi käydä ottamassa aurinkoa? Taitaa jäädä ranta-/beachelämä viettämättä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mites, onko rantaelämää palstaveljet viettäneet kun nämä kelit suhteellisen otollisia siihen(kin) touhuun? Itse eilen taas, kuten aikaisemmin jo mainitsinkin niin kävin piilopirtillä pikaisesti saunomassa ja uimassa, sekä pukeuduin 1976 mallisiin spiidoihin, mutta nyt jo niin rispaantuneet ja hauraat, että kulli toisinaan tursusi esille. Ostan todennäköisesti uudet zimmarit jostain alennusmyynnistä viimeistään vuonna 2025.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Juuri äsken kotiuduin lähellä olevan lammen rannalta. Ihan miellyttäväähän tuolla oli olla. Kolme 0,5l Paulanereita imaisin siinä hikoilun ja uimisen ohessa. Ensimmäistä kertaa tänä kesänä olin, kun auringossa löhöämistä, ja oluen juontia voi harastaa omalla pihallakin, uiminen toki ei pihalla onnistu.

En omista speedoja, joten shortsilinjalla mentiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juuri äsken kotiuduin lähellä olevan lammen rannalta. Ihan miellyttäväähän tuolla oli olla. Kolme 0,5l Paulanereita imaisin siinä hikoilun ja uimisen ohessa. Ensimmäistä kertaa tänä kesänä olin, kun auringossa löhöämistä, ja oluen juontia voi harastaa omalla pihallakin, uiminen toki ei pihalla onnistu.

En omista speedoja, joten shortsilinjalla mentiin.
Nyt täytyy tehdä tärkeä tähdentävä kysymys, tuliko shortsienomistajaa homot häiritsemään? Tuliko lääppimistä, puristelua, silmien iskemistä tai muitakaan homoshortsien käytöstä johtuvia samaasukupuoltaolevien lähentely-yrityksiä?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Nyt täytyy tehdä tärkeä tähdentävä kysymys, tuliko shortsienomistajaa homot häiritsemään? Tuliko lääppimistä, puristelua, silmien iskemistä tai muitakaan homoshortsien käytöstä johtuvia samaasukupuoltaolevien lähentely-yrityksiä?

Veikkaisin, että jatkuvaa lääppimistä ja fägäreiden lähentelyjä+kaikki muijat kimpussa ja lopulta ilotulitus ja fanfaarit silkasta kunnioituksesta ja ihailusta kun poistui mustalla Bentleyllä kuskinsa kanssa tö piitsiltä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko meininki kuin myrskyn ratsastajat-leffassa? Toki ilman pankkirylstöjä.
Minä veikkaan että ennemminkin muistuttaa Top Gunnnia, ilman hävittäjiä ja lentäjähaalareita.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt täytyy tehdä tärkeä tähdentävä kysymys, tuliko shortsienomistajaa homot häiritsemään? Tuliko lääppimistä, puristelua, silmien iskemistä tai muitakaan homoshortsien käytöstä johtuvia samaasukupuoltaolevien lähentely-yrityksiä?
Ei tapahtunut mitään noista, vaikka varmasti homomaisimmat shortsini jalkaan pistinkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksei tähän tule kukaan ihmettelemään kovaan ääneen:

MITÄ VITTUA SPEEDOTHAN NE ON HOMOHOUSUT EIKÄ SORTSIT ENKÖ MÄ NYT TAJUA JOTAIN HYPPÄSINKÖ MIINAAN KUIN ALTAAN MATALAAN PÄÄHÄN EIKÖ MUN SARKASMITUTKANI SKULAA ENÄÄ OLLENKAAN ONKO TÄÄ JOKIN HOMOKETJU MISSÄ PUHUTAAN HINAUSHOMMISTA KIERTOTEITSE SITTENHÄN MÄ OON TULLUT OIKEESEEN PAIKKAAN
 

scholl

Jäsen
Tärkeä rantaoppitunti!

Monetko uimahousut otatte mukaan esimerkiksi viikon lomalle? Moni tekee määrässä suurimman virheensä. Olen kuullut puhuttavan maksimissaan kaksista. Otetaan yhdet ja toiset varalle siltä varalta, että ne ensimmäiset ovat märät. Se on suuri virhe! Itse suosittelen ehkäpä jopa 7 uimahousuja. Joku 3-4 on ihan minimi. Se on olennaista, ettei oleskele joka päivä samoissa uimahousuissa siellä, sillä muu porukka on todennäköisesti kuitenkin samaa. Esim. Italiassa tavanomaisesti vuokrataan ne aurinkotuolit kuukaudeksi tai jopa koko kaudeksi. Näin ollen siinä aletaan pikkuhiljaa tuntea sitä muuta porukkaa ympärillä. Olen katsellut paljon tuota kulttuuria ja monilla mimmeillä on tyyliin aina erilaiset bikinit. Siinä kilpailussa pitää pysyä mukana. Se on vähän sama juttu kuin ydinaseet USA:n ja Venäjän välillä. Ei ole syytä näyttäytyä mitenkään heikossa valossa muihin verrattuna. Pikemminkin kannattaa esiintyä juuri päin vastoin sellaisena ykkösluokan henkilönä, jota muut seuraavat.

Rantapyyhe sen sijaan voi olla aina sama. Syy siihen on hyvin yksinkertainen. Jos reissaa jonnekin, niin pyyhe vie tilaa, joten ei niitä kannata ottaa mukaan useampia. Yksi pyyhe ja kun tulee pois niin siihen voi pakata pehmeästi viinipulloja. Täällä kotimaassakin, jos käy vaikkapa yhdellä viikolla joka päivä uimarannalla tai maauimalassa, niin suosittelen sitä, että ottaa joka päivä eri uimahousut, mutta saman pyyhkeen. Silloin jos on samoja tyyppejä, niin he muistavat sinut siitä pyyhkeestä. "Tuolla on se jätkä, jolla on se ja se pyyhe." Tosin aina pyyhe ei kuivu seuraavaksi aamuksi, joten kahta pyyhettä voi kyllä vaihdella, mutta yleisesti ottaen se on melkein kyllä niin, että vaikka rantapyyhkeitä olisi kotona vaikkapa kuinka paljon, niin ei niitä yhtenä kesälomakuukautena kannata kuin kahta käyttää, jos käy samassa paikassa. Tärkeämpi on miettiä sitä, että se pyyhe on makea, eikä vaihdella sitä sitten joka päiväksi. Sitä pysyvyyttä haetaan pyyhkeellä ja uutta ilmettä uimahousuilla.

Joo, olen käynyt nyt Uimastadionilla perjantaina, lauantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Sunnuntaina ja maanantaina kävin meressä uimassa, mutta maanantaina oli sinilevää, joten lopetin sen touhun. Noista Uimastadion-käynneistä pe ja la olivat sellaisia, että kävin vain treenin jälkeen altaassa, joten oleskelua aurinkoa ottaen ei tullut, mutta ti, ke ja to olin kyllä ainakin pari tuntia aurinkomeiningeissäkin ja kaikkina viitenä kertana minulla oli eri uimahousut. Eilen ja toissapäivänä löysin sieltä sattumalta kumpaisenakin päivänä hemmetin hyvännäköiset mimmitkin ja sijoituin heidän viereen. Tai no toissa päivänä se tyyppi oli kaverinsa kanssa siellä, mutta eilen oli sellainen, joka oli yksin. Ongelma siellä on se, että ihmisillä ei ole vakiopaikkoja, eivätkä samat tyypit käy välttämättä muutenkaan joka päivä tai edes samaan aikaan, kun ei siellä oikein jaksa koko päivää viettää. Eli sinne mennään ainoastaan tyyliin pariksi tunniksi, mutta olen kyllä nyt jo sillai hyvän päivän tuttuja niiden kanssa, joten jos satun samoja tyyppejä jatkossa näkemään, niin voi jatkaa siitä. Minusta uimarantaetikettiin ei kuulu sellainen päällekäyvä käyttäytyminen, vaan voi heittää jotain juttua, jos tulee sopiva hetki, mutta antaa myös rauhassa keskittyä lukemiseen ja auringonottoon. Siellä tutustuminen on siis pikemminkin maraton kuin sprinttimatka. Toisaalta sieltä voi löytyä paljon parempia tyyppejä kuin jostain baarista, sillä näkee heti kropan, rusketuksen ja olemuksen. Kaikesta muusta pitää sitten yrittää päätellä, millainen koulutus henkilöllä on jne. Olen kyllä nyt ollut todella positiivisesti yllättynyt tasosta.

Harmi, että tänään on tällainen skeida ilma, sillä nyt oli oikeasti aika huikea viikko. Parhaimmillaan yli 30 astetta ja ilmankosteus sen verran alhainen, ettei se tuntunut pahemmin kuumalta, vaan juuri sopivalta. Saisi olla aina sellaista kesällä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Löysin sattumalta biitsin Oslosta ja näin jotain mitä en ole ennen kokenut. Parin metrin päässä oli tavallinen perheenäiti, mutta kuitenkin sitä vähän parempaa osastoa.

Hän vaihtoi bikininsä pois siinä seisaalteen jotenkin kummallisesti pyyhkeen alla. En nähnyt mitään, en kertakaikkiaan mitään. Tuossa oli joku ammattilainen asialla eikä kyseessä ollut ensimmäinen kerta.

Tuskin edes huomasi minun stalkkaavan, kun tiesi miten kukaan ei kuitenkaan näe ilman röntgenkatsetta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tärkeä rantaoppitunti!

Monetko uimahousut otatte mukaan esimerkiksi viikon lomalle? Moni tekee määrässä suurimman virheensä. Olen kuullut puhuttavan maksimissaan kaksista. Otetaan yhdet ja toiset varalle siltä varalta, että ne ensimmäiset ovat märät. Se on suuri virhe! Itse suosittelen ehkäpä jopa 7 uimahousuja. Joku 3-4 on ihan minimi. Se on olennaista, ettei oleskele joka päivä samoissa uimahousuissa siellä, sillä muu porukka on todennäköisesti kuitenkin samaa. Esim. Italiassa tavanomaisesti vuokrataan ne aurinkotuolit kuukaudeksi tai jopa koko kaudeksi. Näin ollen siinä aletaan pikkuhiljaa tuntea sitä muuta porukkaa ympärillä. Olen katsellut paljon tuota kulttuuria ja monilla mimmeillä on tyyliin aina erilaiset bikinit. Siinä kilpailussa pitää pysyä mukana. Se on vähän sama juttu kuin ydinaseet USA:n ja Venäjän välillä. Ei ole syytä näyttäytyä mitenkään heikossa valossa muihin verrattuna. Pikemminkin kannattaa esiintyä juuri päin vastoin sellaisena ykkösluokan henkilönä, jota muut seuraavat.

Rantapyyhe sen sijaan voi olla aina sama. Syy siihen on hyvin yksinkertainen. Jos reissaa jonnekin, niin pyyhe vie tilaa, joten ei niitä kannata ottaa mukaan useampia. Yksi pyyhe ja kun tulee pois niin siihen voi pakata pehmeästi viinipulloja. Täällä kotimaassakin, jos käy vaikkapa yhdellä viikolla joka päivä uimarannalla tai maauimalassa, niin suosittelen sitä, että ottaa joka päivä eri uimahousut, mutta saman pyyhkeen. Silloin jos on samoja tyyppejä, niin he muistavat sinut siitä pyyhkeestä. "Tuolla on se jätkä, jolla on se ja se pyyhe." Tosin aina pyyhe ei kuivu seuraavaksi aamuksi, joten kahta pyyhettä voi kyllä vaihdella, mutta yleisesti ottaen se on melkein kyllä niin, että vaikka rantapyyhkeitä olisi kotona vaikkapa kuinka paljon, niin ei niitä yhtenä kesälomakuukautena kannata kuin kahta käyttää, jos käy samassa paikassa. Tärkeämpi on miettiä sitä, että se pyyhe on makea, eikä vaihdella sitä sitten joka päiväksi. Sitä pysyvyyttä haetaan pyyhkeellä ja uutta ilmettä uimahousuilla.

Joo, olen käynyt nyt Uimastadionilla perjantaina, lauantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Sunnuntaina ja maanantaina kävin meressä uimassa, mutta maanantaina oli sinilevää, joten lopetin sen touhun. Noista Uimastadion-käynneistä pe ja la olivat sellaisia, että kävin vain treenin jälkeen altaassa, joten oleskelua aurinkoa ottaen ei tullut, mutta ti, ke ja to olin kyllä ainakin pari tuntia aurinkomeiningeissäkin ja kaikkina viitenä kertana minulla oli eri uimahousut. Eilen ja toissapäivänä löysin sieltä sattumalta kumpaisenakin päivänä hemmetin hyvännäköiset mimmitkin ja sijoituin heidän viereen. Tai no toissa päivänä se tyyppi oli kaverinsa kanssa siellä, mutta eilen oli sellainen, joka oli yksin. Ongelma siellä on se, että ihmisillä ei ole vakiopaikkoja, eivätkä samat tyypit käy välttämättä muutenkaan joka päivä tai edes samaan aikaan, kun ei siellä oikein jaksa koko päivää viettää. Eli sinne mennään ainoastaan tyyliin pariksi tunniksi, mutta olen kyllä nyt jo sillai hyvän päivän tuttuja niiden kanssa, joten jos satun samoja tyyppejä jatkossa näkemään, niin voi jatkaa siitä. Minusta uimarantaetikettiin ei kuulu sellainen päällekäyvä käyttäytyminen, vaan voi heittää jotain juttua, jos tulee sopiva hetki, mutta antaa myös rauhassa keskittyä lukemiseen ja auringonottoon. Siellä tutustuminen on siis pikemminkin maraton kuin sprinttimatka. Toisaalta sieltä voi löytyä paljon parempia tyyppejä kuin jostain baarista, sillä näkee heti kropan, rusketuksen ja olemuksen. Kaikesta muusta pitää sitten yrittää päätellä, millainen koulutus henkilöllä on jne. Olen kyllä nyt ollut todella positiivisesti yllättynyt tasosta.

Harmi, että tänään on tällainen skeida ilma, sillä nyt oli oikeasti aika huikea viikko. Parhaimmillaan yli 30 astetta ja ilmankosteus sen verran alhainen, ettei se tuntunut pahemmin kuumalta, vaan juuri sopivalta. Saisi olla aina sellaista kesällä.
Eiko homot kay kiinni speedoihin jos jatkuvasti on eri housut jalassa? Alkaa tutka piipittamaan kun nakee enemman muotisuuntautuneen itseaan paahtajan. Luulisi etta sinua pelottaa enemman olla noin muotitietoinen kun homouden valinneet tulevat kehumaan kuinka monta erilaista speedomallia olet loytanyt
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hän vaihtoi bikininsä pois siinä seisaalteen jotenkin kummallisesti pyyhkeen alla. En nähnyt mitään, en kertakaikkiaan mitään. Tuossa oli joku ammattilainen asialla eikä kyseessä ollut ensimmäinen kerta.

Tuohan on tuttua puuhaa myös talviurheilulajien parista, kun Therese Johaug vaihtaa dopingvartalonsa ylle kuivaa ja lämmintä. Ei ole Theresekään ekaa kertaa asialla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikä ihmeen kilpailu biitseillä on mistään yksilöistä? Tyhjäpäiden näyttäytymispaikkojahan ne ovat mitä suurimmassa määrin. Fiksut pysyttelevät kaukana, koska siellä roikkuva jengi on ihan luuseriporukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös