Tätä itse katselen: Sky News Live - YouTubeOnko mitään streamia, josta voisi suoraa kuvaa seurata? Mieluiten englanniksi eikä ranskaksi.
Tätä itse katselen: Sky News Live - YouTubeOnko mitään streamia, josta voisi suoraa kuvaa seurata? Mieluiten englanniksi eikä ranskaksi.
Edelleen odotan sinun kokemuksia Euroopan rajatarkastuksista. Jos on varaa heitellä typeriä one-linereita, niin olisi syytä olla jotain faktaa niiden pohjalle.
http://www.bbc.com/news/live/world-europe-34815972 tuolta BBC:ltä itse seurailen. Lisäksi Twitterissä seurannassa Ylen pariisin kirjeenvaihtaja Annastiina Heikkilä, BBC Europen Katya Adler ja Agence France-Presse joka twiittaa ranskasta englanniksi..
Vahvistamattomat tiedot kertovat, että panttivankitilanteita saattaa olla useampi. Konserttisalissa kerrottiin ihmisiä teloitettavan yksi kerrallaan. Mutta vahvistamattomia asioita, mediaa törkättiin France24 kuvauspaikalla taaemmas. Ehkä rynnäkkö tuloillaan?
Kevyttä fb päivittelyä..Ja Fb:ssä joku konserttisalissa oleva kirjoittelee livenä, että siellä tällähetkellä teloitukset käynnissä, yksi tapetaan kerrallaan. Hän loukkaantunut ja ilmeisesti kaikki sisälläolevat tullaan tappamaan jos mitään ei tapahdu. Nyt jo kuulemma ruumiita joka paikassa ja konserttisalin kapasiteetti on 1500, vielä ei täysin selvää paljonko ollut sisällä.
Ranskalla oli ymmärtääkseni alusmaina paljon muslimivaltiota. Tämän takia väestössä on paljon muslimipohjaista väestöä ja vanhat kaunat valmiiksi pohjalla.
Ja Fb:ssä joku konserttisalissa oleva kirjoittelee livenä, että siellä tällähetkellä teloitukset käynnissä, yksi tapetaan kerrallaan. Hän loukkaantunut ja ilmeisesti kaikki sisälläolevat tullaan tappamaan jos mitään ei tapahdu. Nyt jo kuulemma ruumiita joka paikassa ja konserttisalin kapasiteetti on 1500, vielä ei täysin selvää paljonko ollut sisällä.
Eikö tuonne kannattaisi jo hälyyttää muukalaislegioona rynnäköimään sisään?
Samaa mietin itse. Kylmää ajatella syitä, miksi viranomainen ei näin ole vielä toiminut.
Harmi kun täällä Jatkiksessa ei ole viesteille ylä- ja alapeukkuja. Peukuttaisin ylöspäin tätä viestiä, koska omat ajatukseni ovat täysin samat.Mulla on varmaan väärä kuva tosta pakolaistulvasta, mutta eikö ne just pakene maastaan noiden höyrypäiden takia?
Odottele aivan rauhassa, tässä on koko yö aikaa. Minun kokemukseni rajatarkastuksista ovat ajalta ennen tätä pakolaiskriisiä. Mutta ovathan nuo sinun höpinäsi puretuista rynkyistä aivan lapsellisia.
Niinhän sulla näyttäisi olevan. Ja aika monella muullakin.Mulla on varmaan väärä kuva tosta pakolaistulvasta, mutta eikö ne just pakene maastaan noiden höyrypäiden takia?
Kyllä tässä oikeasti alkaa miettimään ennen kuin alkaa seuraavaa kaupunkilomaa varailemaan.
Mulla on varmaan väärä kuva tosta pakolaistulvasta, mutta eikö ne just pakene maastaan noiden höyrypäiden takia?
Eikö tuonne kannattaisi jo hälyyttää muukalaislegioona rynnäköimään sisään?
Sama homma.Harmi kun täällä Jatkiksessa ei ole viesteille ylä- ja alapeukkuja. Peukuttaisin ylöspäin tätä viestiä, koska omat ajatukseni ovat täysin samat.
Kiitos. hyvä vinkki.France 24:lla (kanavapaikalla 93 ainakin minulla) englanninkielinen livelähetys käynnissä.
Siis osiin purettua rynkkyä ei ole teknisesti mahdollista tuoda rajan yli..
Sitäpä juuri mietinkin missä pamahtaa seuraavaksi.Ihan oikeasti suosittelen Pariisia. Ei sinne enää kukaan uutta iskua tee lähiaikoina. Samaan aikaan, kun siellä lomailet tyttöystäväsi kanssa, niin voi toki pamahtaa jossain muualla.