Rankka juttu!

• 2 955
  • 21

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
The flight number from one of the planes that hit one of the two WTC-towers was Q33NY.

In MS Word, type in that flight number
Enlarge the font size to 26
Change the font to Wingdings

Tämän löysin eräältä sivulta. Tuosta lennon numerosta en tiedä, ja todennäköisesti se onkin keksitty, mutta siltikin se oli rankka.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikuttaisi tosiaan keksityltä.

Mutta toisaalta: kun kirjoittaa NYC Windingseillä, seuraus on siis Kuolema, Daavidin tähti ja peukalo ylös. Siis kehotus tappaa NY:n juutalaiset. Joten sattumallakin on osansa pelissä, koskapa en usko että Microsoftissa sentään antisemitismiä kovin runsaasti esiintyy.

Tai no, onhan se firma kuulema muutenkin kaiken pahan alku ja juuri.

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, aika rankka juttu. Joku keksinyt rankan "lennon numeron", joka näyttää rankalta, kun sitä katsoo wöödissä.

Aika rankka oli tämä Nostradamuskin, kun osasi tälläistakin jo satoja vuosia sitten ennustaa:

Rankka juttu.

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Mutta entäpäs jos se onkin niinkin, että terroristit lukivat Nostredamusta ja toteuttivat iskun sen mukaan?? Silloinhan kaikki menisivät aivan paniikkiin! :) Mutta kyllähän se ennustus silloinkin jokatapauksessa olisi toteutunut!

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
domy: tästä järkytyksestä toipumiseen menee kyllä muutama viikko.

Itse asiassa lattialta ylös pääsemiseenkin meni useampi minuutti.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja oikeastihan torneihin törmänneiden lentojen numerot olivat 11 ja 175. Nostradamuksen ennustukset taas tuppaavat kummasti muuttumaan aina sen jälkeen kun jotain tapahtuu, vaikka äijä on ollut kuolleena jo tovin.

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
joopa joo

Torneihin törmänneet koneet olivat American Airlinesin ja United Airlinesin, joiden lentonumerot alkavat aina AA ja UA.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
KOKEILIN TOMMOSTA UA-Q33NY MUTTA SE VAAN PARANI

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tää on taas tätä paskaa. Kyllähän kaikkea aina keksii, kun on vilkas mielikuvitus ja liikaa vapaa-aikaa. Ja kyllähän kun laskee vaikka esim. lennon numeron, lentäjän pään ympäryksen ja Osama bin Ladenin kengännumeron yhteen ja kertoo ne GWBushin älykkyysosamäärällä, saadaan väkisinkin lopputulokseksi 666.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaikkien lentoyhtiöiden koodit on kaksi merkkisiä, jonka jälkeen tulee lennon numero. Eli tuommoista lentoa ei maailmassa ole olemassakaan. Q3 on kylläkin lentoyhtiön koodi: Zambian airways!

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuo viimeinen on ainakin mun mielipidettä parhaiten kuvaava. Siis ei jumalauta. "Bridge over troubled waters"?!?! Siinä tosiaan varmaan lauletaan että "Oh yes God I'm happy, so many people died today, because my friend crashed the towers".

Lakkautetaan samantien kaikki radioasemat. Ei noista muutenkaan enää paljon jää musiikkia soitettavaksi.

Rauhoittuisivat sen jeesustelun kanssa jo. Mikä näistä toimenpiteistä tuo uhrit takaisin? Mitkä kaikista "kielletyistä" asioista todella loukkaavat uhrien muistoa?

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mane, Bikretpop ja muut

tota, olisikohan tässä kyseessä jonkin sortin huumori, u know?

Tämä taas on hivenen mauton mielestäni. Sain sen mailina, mutta lähetin paatos postia takaisin.

Liitteet

• msfs2002-wtcedition.jpg
    msfs2002-wtcedition.jpg
    33,2 KB · kertaa luettu: 538

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Moto

"Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...
- John Lennon -"

Huomasit varmaan, että allekirjoituksesi on myös "kiellettyjen" laulujen listalla, joten lopetapas sinäkin heti se pirullinen riidankylvö...

Eli siis voi Pyhä Kakka noita amerikkalaisia! Miksi kaikessa pitää mennä täysin överiksi, ja vielä way, way, way beyond???
Kansakunnan kokema shokki on varmasti hirvittävä, uskon sen, mutta että siellä jotkut ehtivät miettimään/listailemaan jotakin näin älytöntä?
Tekisivät jotain hyödyllistä senkin aikaa...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen nuori kapinallinen ja säilytän allekirjoitukseni toistaiseksi. Toivottavasti GWB ei haasta sotaa minua vastaan.

Mitä tarkemmin listaa katsoo sitä typerämmältä se tuntuu. Mitä esim. Ob-la-di Ob-la-da siellä tekee? Hetken mietittyäni tulin siihen tulokseen, että nimi muistuttaa liikaa Osama bin Ladenia. :confused:

Entä Ruby Tuesday? Siksikö vain, että biisin lutkan sukunimi sattuu olemaan sama viikonpäivä kuin iskun tapahtumapäivä?

Walking Like A Egyptian? Mä olen ihan äimänkäkenä. Ei kai ne ketään epyktiläistä vielä ole epäilleet?

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämäkin kyllä menee mauttomuuksien puolelle, mutta ehkä ymmärrän Queenin Another one bites the dustin bannauksen. Kuinkakohan monta pölykeuhkoa on viikon aikana syntynyt? Liittyyköhän myös Metallican Enter Sandmanin listalla olo jotenkin tähän?

Ja takuuvarmasti tämä hidastaa The Rasmuksen amerikanvalloitusta F-f-f-falling-biisillä.

Pyydän anteeksi juttujani, mutta tosiasia on se että tätäkään huonoa huumoria ei olisi koskaan tullut mieleen jos tuota listaa ei olisi julkaistu. Mielestäni se vain laittaa ihmiset ajattelemaan lauluja enemmän kaksimielisesti.

edit: Jaahas, se lista olikin sitten kai feikki, ei kyllä kovin kaukaa haettu kuitenkaan.

Viimeksi muokattu:

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Koko listaa ei kai ole olemassakaan

En usko että se on varsinaisesti feikki. Lukemisen ymmärtämiseni viestittää minulle, että ne kaverit siellä vaan haluaa tehdä selväksi, että mitään biisejä ei olla BÄNNÄÄMÄSSÄ. Eli että nuo ovat vain "ohjeita" tai "toivomuksia". Eli siten se lista on kyllä ihan oikeasti olemassa, sieltä vaan "lievennettiin" sen agendaa - eli se on jokaisen aseman jne. diskreetion varassa noudattaa tai olla noudattamatta tuota.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Jään odottamaan ensimmäistä listaa, jossa luetellaan, mitä kappaleita TÄYTYY soittaa kansakunnan yhteis- ja taisteluhengen nostattamiseksi.

Yksi kappale siellä varmasti ainakin on: The Curen "Killing an Arab". Ja ehkä myös Mercyful Faten "Come To The Sabbath" siltä kohdalta, missä lauletaan "you say forgive him, I say revenge"...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Entäs Tallissa Taleban taisin minä saada...

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Mitäköhän Amerikassa sanottaisiin, kun kuulisivat että Suomessa on Eppu Normaali tehnyt laulun jossa lauletaan:

"Lensin matalalla, liian matalalla. Voin törmätä johonkin, niellä koukun jo kohonkin"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy