Ralli-ihmisiä onko heitä täällä?

• 1 265
  • 9

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin nythän on ensikiikonloppuna taas Jyväskylän suurajot tai oikeastaan Neste Rally Finland! Onkos täällä porukkaa jotka on seurannut kyseistä tapahtumaa ja meinaa tänäkin vuonna lähyeä katsomaan Suomen suurinta sorasirkusta? Itse olen ensimmäisen kerran käynyt katsomassa Suurajoja vuonna 1975 ja sen jälkeen olen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta käynyt joka vuosi. Joten taas suunnistetaan torstai-perjantai välisenä yönä kohti Jyväskylää. Todennäköisesti olen katsomassa erikoiskoetta 1, 2 tai kolme riippuen siitä mihin aikaan oikeesti pääsee lähtemään täältä Helsingistä. Valitettavasti en pysty olemaan kuin yhden päivän reitin päällä mutta parempi sekin kuin ei mitään. Oikeastaan suurin syy miksi mun on pakko tänävuonna lähteä on numerolla 29 ajava Markku Alen joka on ollut minun suosikkini pikku muksusta lähtien.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
joo

Onhan siellä jyskälässä tullut hilluttua,mutta ei nyt enää muutamaan vuoteen.Tv:sta näkee rallin tapahtumat huomattavasti paremmin,paitsi sitä vauhtia ei kameran välityksellä oikein saa hahmotettua.
Mutta hauskempaahan siellä paikan päällä on,mutta sehän ei välttämättä johdu aina rallista !?

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kyllä !

Myös minä menen. Ouninpohjan pikiset katsotaan Hämepohjan kohdalla. Toivottavasti pitelisi ilmoja !

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Totta maar...

Juu, menossa ollaan. Tarkoitus mp:llä kiertää nimpal ku kerkee...vaikka sataisi kuumia tiiliä...:D

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Totta mooses!!

Melkeen samat on taustat kun filmirullalla...
Vuodesta -76 lähtien on vain muutama kerta jäänyt väliin...

Ja Markku "Maximum Attack" Alén on ollut aina ykkössuosikki.

Tänä vuonna lähdetään perjantaina töitten jälkeen työntämään kohti Juupajokea tai siis Talviaista...yö siinä kaljotellaan leirissä ja aamulla pätkälle. Seuraavaksi sitten Ouninpohjan Hämepohjaan.

Onko muuten tietoa Hämepohjasta...jos tullaan välitieltä, onko paremmat mestat lähtöön vai maaliinpäin?
Ilmeisesti ei kannata 9-tieltä kovin pitkälle asuntoautolla tyrkätä, jollei halua koko tietä tukkia..?

On tullut pari viimeistä vuotta kateltua Ouninpohjan tapahtumat Rapsulan Taikinamäessä...tänä vuonna kyllä Hämepohjaan!

Niin, ja eihän sitä malta Tv:n ääressä kytätä...niin kauan kuin kynnelle kyetään niin maastoon vaan..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy