Radio Rock

  • 929 912
  • 2 994

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sitä aloin toki miettimään että kuka oli Heikelän parina tuosta keväästä 2011 tuonne alkuvuoteen 2012 kun Moisio palasi rockille? Tai no siis Jenni Alexandrova siinä oli vuosia mutta eikai ne ihan kahdestaan siellä olleet puolta vuotta, vai olivatko?

Muistelisin, että nimenomaan Heikelä & Alexandrova vetivät ihan kahdestaan tuon pätkän. Moisio tuli tosiaan sitten takaisin kehiin. Ja toivottavasti ei enää minnekään ole lähdössä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
MM2011 kultahumulähetyksen jälkeen Sottinen hävisikin aamulähetyksestä. Oli vissiin kännissä töissä.
Itse muistelisin että Sottinen ei koskaan tuohon lähetykseen edes tullut, vaan oli krapulassa/kännissä jättänyt tulematta töihin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse muistelisin että Sottinen ei koskaan tuohon lähetykseen edes tullut, vaan oli krapulassa/kännissä jättänyt tulematta töihin.
Ei haitannut kyllä yhtään tuo lähtö. Tosin yhtä vähän haittasi Paukin lähtö viime vuonna, molemmat yhtä turhia tuonne itselleni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itse muistelisin että Sottinen ei koskaan tuohon lähetykseen edes tullut, vaan oli krapulassa/kännissä jättänyt tulematta töihin.

Itse asiassa mestaruutta seuranneena päivänä Sottinen oli Heikelän kanssa lähetyksessä. Puhe taitaa tosiaan hieman sammaltaa. Podcast-arkistosta löytyi kyseinen pätkä:
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse asiassa mestaruutta seuranneena päivänä Sottinen oli Heikelän kanssa lähetyksessä. Puhe taitaa tosiaan hieman sammaltaa. Podcast-arkistosta löytyi kyseinen pätkä:
Ai saakeli, hyvä korjaus. Eli liekkö tosiaan oli kännissä töissä ja sitten ulos.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai saakeli, hyvä korjaus. Eli liekkö tosiaan oli kännissä töissä ja sitten ulos.
Olihan se. Kuuntelin aikanaan pariin otteeseen noin kaikki Korporaation podcastit, kun olin töissä ja tekemässä koko varaston inventaariota ja monessa paikassa ei kuulunut radio. En vaan tästä ollut enää varma, niin en alkanut väittelemään. Tämä siis tuolloin 2011 aikoihin. Aikaa ennen Spotifyita ja Podcastien kultaloistoa.

Edit:

Itse asiassa mestaruutta seuranneena päivänä Sottinen oli Heikelän kanssa lähetyksessä. Puhe taitaa tosiaan hieman sammaltaa. Podcast-arkistosta löytyi kyseinen pätkä:
Miten nää tuolta löytyy?
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Edit:

Miten nää tuolta löytyy?

Google oli ystävä. Kai sieltä Suplan puoleltakin näitä arkistoja ainakin jonkin verran löytyy.

Valitettavasti Korporaation alun kulta-aikojen (2007-08) tavaraa ei tunnu mistään löytyvän. Jos löytyy, niin vinkatkaa. Vuodesta 2009 alkaen ainakin vielä viime vuonna löytyi.
 

Crank

Jäsen
No nytpä selvisi (pun intended) tämäkin! Kuuntelin Korporaatiota noihin aikoihin päivittäin, mutta sitten tuli pieni tauko ja sen jälkeen kun taas jatkoin lähetysten kuuntelua, oli Sottinen kadonnut ja tähän saakka asia säilynyt mysteerinä meikäläiselle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nää urpot tai lähinnä Kim repeilee vieläkin tolle jo entisestään paskalle nakkipiilo läpälle? Ei vittu nyt jo oikeasti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nää urpot tai lähinnä Kim repeilee vieläkin tolle jo entisestään paskalle nakkipiilo läpälle? Ei vittu nyt jo oikeasti.

Aina se vain osaa uudestaan mennä, ei sieltä missä aita on matalin, vaan sieltä missä aitaa ei ole lainkaan. Kiusaannuttava tyyppi kaikkinensa.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Tällä viikolla Keilaniemeen ajellessani kuunnellut korporaatiota, jossa Sainion lomaillessa nyt siis Moisio ja Marce, ja olen erittäin positiivisesti yllättynyt.

Jätkät puhuu oikeasti pitkiä aikoja ROCK-Musiikista mm. Tänään Kingston Wallista ja itselle tullut jopa yllätyksenä kuinka paljon Harrikin lopulta tietää rockista. Jäänyt jotenkin aina Sainion lööppilässytysten ja alapäävitsien alle tämä(kin) asia. Marcekin pääsee Harrin kanssa enemmän oikeuksiinsa kuin iltapäivässä yksin sählätessään.

Sainiohan ei tiedä musiikista mitään. Käy keikoilla koska saa vapaalippuja ja ottaa siellä selfieitä julkkisten kanssa. Nyt on myös entistä enemmän käynyt ilmi, että Kim on aamun heikoin lenkki. Olisin valmis jopa jatkamaan Marce&Harri korporaatiolla aamulla alkuviikon perusteella.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Tällä viikolla Keilaniemeen ajellessani kuunnellut korporaatiota, jossa Sainion lomaillessa nyt siis Moisio ja Marce, ja olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
Sama homma itellä. Marce on ollut ihan eri ihminen näissä aamuissa kun omassa iltapäivässä, toki on varmaan ihan eri asia vetää jonkin parin kanssa showta kun yksi puhella joutavia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Puke

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Jotenkin on todella väsyneen oloista kuunneltavaa ollut radio rock parin viime vuoden aikana. Ja Nikulan tullessa on pakko kääntää kanavaa. Pitääpäs tarkistaa nyt lomakunto, olisiko siinä motivaattoria vaihtaa takaisin päivittäiseksi kuuntelijaksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jotenkin on todella väsyneen oloista kuunneltavaa ollut radio rock parin viime vuoden aikana. Ja Nikulan tullessa on pakko kääntää kanavaa. Pitääpäs tarkistaa nyt lomakunto, olisiko siinä motivaattoria vaihtaa takaisin päivittäiseksi kuuntelijaksi.
Mä tykkään kuunnella Nikulaa. Sillä on hauskoja kielikuvia, hyvät mielipiteet, rento ote ja miellyttävä ääni. Miinuspuolella tulee liikaa niinkuja, etenkin kun mukana on on joku nimekäs studioliha, kuten Jussi Lampi. Nikula onkin parhaimmillaan yksin. Parasta antia on kuulla mitä mikäkin lehti tietää kertoa
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse asiassa pätee ihan yleisestikin Radio-ohjelmiin, huomattavasti mukavampi kuunnella kun kaksi eetterissä ja hiukan asioita pallotellaan puolelta toiselle.
Yksin puhelut on todella tylsiä, Jone ehkä niissä omilla vahvoilla mielipiteillään ja mielenkiintoisine aiheineen paras.
On teillä pihvi tuossa että Marce yllättävänkin hyvä, kaksin kaunihimpi hänkin.

Kilpailijalta esimerkiksi Cityn päivät on ihan tuskaa kun yksinään kundit siellä höpöttelevät. Aamu taas railakasta menoa kun Kinaret sekoilee siellä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Itse asiassa pätee ihan yleisestikin Radio-ohjelmiin, huomattavasti mukavampi kuunnella kun kaksi eetterissä ja hiukan asioita pallotellaan puolelta toiselle.
Yksin puhelut on todella tylsiä, Jone ehkä niissä omilla vahvoilla mielipiteillään ja mielenkiintoisine aiheineen paras.

Kilpailijalta esimerkiksi Cityn päivät on ihan tuskaa kun yksinään kundit siellä höpöttelevät.

Kyllähän tuo pätee ihan oikeaan elämään. Minusta on huomattavasti mukavampaa jutella toisen ihmisen kanssa mitä itsekseni. Toki itsekseen juttelussa on omatkin hyvät puolensa.
 

Outsider

Jäsen
Siellä vaan taas puhutaan rockmusiikista pitkin aamua ja julkeasti soitettiin jotain soittolistan ulkopuoleltakin. Minne on unohdettu kaikki Nelonen Mafian tosi-tv, viiden pennin julkkikset ja muu tärkeä?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täytyy kompata näitä ylläolevia mielipiteitä. Mulle Marce on aina ollu ehdoton nou nou ja kanava onkin aina kääntyny, kun herran iltapäiväosuus on alkanut. Sitä samoja juttuja puutumiseen saakka toistavaa tyhjän länkytystä ei vaan jaksa kuunnella, mutta nyt Moision kanssa aamuissa ollut ihan siedettävä eikä ollenkaan niin ärsyttävä, ku yksin hölistessään. Toki Marce tarvii tuekseen jonkun, jolla on edes jotain järkevää sanottavaa kuten just Moision. Taishan Marce tehdä yhden Korporaation tyhjänlänkytyksen kuninkaan Sainion kanssa ja se ei ollut nättiä se..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Marce ei tosiaan ollut yhtä ärsyttävä kun soitti Harrin takana kakkosviulua. Iltapäivänsä ovat toki rasittavia.

Siellä vaan taas puhutaan rockmusiikista pitkin aamua ja julkeasti soitettiin jotain soittolistan ulkopuoleltakin. Minne on unohdettu kaikki Nelonen Mafian tosi-tv, viiden pennin julkkikset ja muu tärkeä?
Tähän liittyen tuli eilen automatkalla keskellä ei mitään kuunneltua noin 30 minuuttia suomipoppia, niin Mäkilähde onnistui biisien välissä puhumaan kaksi kertaa temppareista ja kerran voice of finlandista. Mistään muusta ei puhunut. Konsernin mies.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Mä tykkään kuunnella Nikulaa. Sillä on hauskoja kielikuvia, hyvät mielipiteet, rento ote ja miellyttävä ääni. Miinuspuolella tulee liikaa niinkuja, etenkin kun mukana on on joku nimekäs studioliha, kuten Jussi Lampi. Nikula onkin parhaimmillaan yksin. Parasta antia on kuulla mitä mikäkin lehti tietää kertoa
Nikulan radioäänestä ja persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta se on jokaisen pakko myöntää että mies tietää rockmusiikista ja bändeistä todella paljon. Klaus Flaming on toki omaa luokkaansa tämän suhteen.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kilpailijalta esimerkiksi Cityn päivät on ihan tuskaa kun yksinään kundit siellä höpöttelevät. Aamu taas railakasta menoa kun Kinaret sekoilee siellä.
Kinaret ja se toinen kaveri oli aivan kauheaa kuunneltavaa aiemmin SuomiRockilla, ihan sellaista Aamulypsy-tason kikattelua. Nyt kun saivat sen Shöörlin pois kelkasta ja siirtyivät Citylle, näitä pystyy jopa kuuntelemaan sen aikaa kun Korporaatiossa soi joku Battle Beast in Black tai vastaava.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Nyt kun saivat sen Shöörlin pois kelkasta ja siirtyivät Citylle, näitä pystyy jopa kuuntelemaan sen aikaa kun Korporaatiossa soi joku Battle Beast in Black tai vastaava.

Hyvin kiteytetty. Näin juuri teen aamuisin työmatkalla, kuuntelen Korporaatiosta Harrin juttuja ja kun mainitsee seuraavan biisin olevan joku beast in black tai battlebeast tai muu samankaltainen vaihdan Citylle. Lähes aina sieltä tulee parempi biisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Hyvin on Moisio ja Marce vetänyt muuten, mutta välillä huvittaa kun Harri yrittää kertoa jotain juttua niin Marce alkaa puhumaan päälle jos aihe on miehellekin tuttu. Huomattavasti kuitenkin viihdyttävämpi pari kuunnella kuin Sainio, pelkästään se että soittivat maanantaina miehelle sinne Kanarialle alkoi jo vituttamaan allekirjoittanutta :D
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vähän sääli koko kanavan kannalta, että Moisio on niin selkeä ykkösveturi. Jos ja kun vertaa naapurikanavan Jaajoon niin Moisio tarvitsisi oman vuorisen tai perälänsä. Sainiosta ei ole tähän, vaikka varmaan ihan hyvä tyyppi onkin. Luulisin, että Hovimuusikko-Ilkka voisi olla hyvä aisapari Moisiolle, ovat yhdessä jotain podcastiakin tehneet. Supliikki, ajan tasalla oleva ja kuitenkin älykäs kaveri - sellaista olisi tilauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös