Rööri-korneri takaisin?

  • 2 627
  • 18

Rööri-korneri takaisin?

  • Olen feministi nipottaja, kornerille jyrkkä ei!

    Ääniä: 22 20,8%
  • Rööri-kornerille KYLLÄ!

    Ääniä: 84 79,2%

  • Äänestäjiä
    106

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Olen jäänyt kaipaamaan Rööri-korneria ja siellä olleita "mehukkaita" ;) keskusteluja. Eli mielipiteesi asiaan; Pitäisikö Rööri-korneri palauttaa omalle paikalleen?

En usko, että jääkiekon ystävien, tämän miehisistä lajeista miehisimmän, seuraajat voivat olla niin vellihousuja, että lähtevät mukaan tähän kaksinaismoralismiin, jossa tyttökalenteritkin poistetaan jo korjaamoiden ja pukukoppien seiniltä! Röörin kulma takaisin!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska Jatkiksen kirjoittajana korvantaukseni eivät vielä ole edes kuivahtaneet, en Röörikorneria ole edes nähnyt. Mitä lukemiini Röörin kirjoittamiin teksteihin tulee, on naurettavan helppo äänestää kulmauksen puolesta, ehdottomasti!

Hemppa kuuluu kirjoittajana siihen harvojen joukkoon, jonka kirjoitukset saa nauramaan ääneen. Röörillä on Kynä!:cool:
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ehdottomasti KYLLÄ!

Vieläkin kaiholla muistelen esim. Röörin spektaakkelimaista pakinaa aiheesta "Kirjahyllyn kokoamisen tuska"... on itsekin tullut ostettua iso kirjahylly palasina ja kyllä siinä kokamistouhussa kului hermoja, viinaa ja tupakkaa (vaikka en edes polta, noh apuna häärinyt lankomies poltti minunkin puolestani).
Ison kirjahyllyn kokoaminen ilman hermoromahdusta tai verensyöksyjä on mielestäni sellainen temppu, että tuossa hommassa onnistuneille pitäisi vuosittain itsenäisyyspäivänä jakaa jonkinlainen kunniamerkki...
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kyllähän Röörin juttuja edelleen mielellään lukisi ja varmaan Jatkoaika kornerin henkiin herättääkin, jos isäntä itse pyytää. Ei sitä kuitenkaan ilman Röörin juttuja mihinkään tarvita.

Kummallisen pitkään se pölyn laskeutuminen kuitenkin kestää, kokeilisi Rööri edes ovatko pikkumaiset ihmiset lopettaneet Jatkoajan tavaamisen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Rööri Korneri

Viestin lähetti Janos
on täällä . Eli vähän piilossa ;)

Siis mitä pirua tuo nyt oli? Onko Janos kännipäissään sylimikrolla näpytellyt tuollaista nerokasta juttua? Kestikö sen lautan tulo NOIN K A U A N ?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ehdottomasti Röörikoorneri takaisin, siis jos Rööri itse sitä haluaa. Toisaalta täällä Vapaassa taitaa olla jo aikamonta ketjua, joiden oikeampi paikka voisi olla tuolla Röörin kulmassa.

Sainpahan taas luettua (ja naurettua) nuokin jutut läpi. Aivan llloistavia.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Röörikorneri

Sitä olen minäkin kaipaillut jo pitkän aikaa.Täällä on loistavia kirjoittajia,jotka kirjoittavat nautittavia tarinoita,mutta Rööriä ei voita kukaan.Toivottavasti Rööri aloittaisi uudestaan tarinoiden kirjoittamisen,sillä hän on niitä harvoja(Oivan lisäksi),jotka saavat minutkin nauramaan ääneen.Olen toki naureskellut muidenkin kirjoittajien tuotoksille,mutta nämä kaksi edustavat juuri sellaista huumoria,joka välillä pelastaa päiväni.Tämän lisäksi molemmilta tulee myös tiukkaa asiaa,kun sen hetki on.

Tule Rööri jo takaisin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikka olenkin aina ollut feministi, niin ehdoton KYLLÄ Rööri-kornerille!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Rööri Korneri

Viestin lähetti Predator
Siis mitä pirua tuo nyt oli? Onko Janos kännipäissään sylimikrolla näpytellyt tuollaista nerokasta juttua? Kestikö sen lautan tulo NOIN K A U A N ?
Kyllähän sä nyt tiiät, tai no, tiedätkö? On ne Suokin lautat niin harvassa. Ja mihinkäs sitä sylimikroa tarvitaan, kun kiinteä konekin on omistuksessa? ;)
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu toi kaapinkasaus oli aivan loistava ku sitä aikoinaan luin.Vankkumaton kyllä Roeoerille ja hänen kornerille ;)
 

Jet-Ace

Jäsen
Jos ei röörikorneria saa takaisin, niin miten olisi rööriketju tänne vapaan puolelle?

Edit: Tai Rööri-ketjuja, joissa olisi Rööri:xxxxxxxxxxx otsikkona. Eiköhän tällainen koemarkkinointi olisi paras 1. askel?
 
Viimeksi muokattu:
F

Flonaldo

Viestin lähetti Rööri
No niin no, kornerista on tosiaankin pyynnöstäni sammutettu valot. Syynä tähän on tuon sisällöllisen laskiämpärin läikkyminen väärille silmille. Tämän syksyn aikana tuota törkyä ovat tavailleet ihmiset, joiden hjyymöri ei riitä käsittelemään näitä sinänsä tähdellisiä aiheita, joita tuolla ollaan yhdessä puitu. Moiselle pikkumaisuudelle voisin muutoin antaa palttua, mutta tuollaisilla ihmisillä on kiusallinen tapa levittää tarinaa joka on kapsahtanut omaan nilkaan, ja lienee ainoastaan ajan kysymys milloin tuo saasta olisi levinnyt myös tilauksista päättävien silmiin. Lähes selväähän on, jotta tilauksia tekevät asiakkaani ovat todellisia pelimiehiä ja ainoastaan säälien naureskelevat moiselle nipottamiselle (Slurrrrp!), mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuolla johtokunnissa istuisi jokunen karavaanari, koira-ihminen taikka homo. Koskaan ei voi olla liian varovainen. Antaa nyt ainakin pölyn laskeutua...
Joten koko keskustelu äänestyksineen lienee sikäli turhaa.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uskon, että tämä vähäsanainen ja lyhyistä lauseista pitävä liehttelylle allerginen korpifilosofimme ei pahemmin piittaa vetoomuksistamme, mutta tässä yksi feministilesbokaravaanarin puoltolause (minulla on myös koira - tiibetinspanieli).
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tänään vasta olen noita juttuja lukenut tuolta Rööri kornerista ja mielestäni se pitäisi palauttaa takaisin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mielestäni Rööri-korneri tulisi palauttaa.

Näin tulisi tehdä ensi tilassa. Kuka muka ei haluaisi Rööri-korneria takaisin? (Olen tutustunut Rööri-kornerin sisältöön, vaikka verrattain tuore hahmo täällä olenkin)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös