Pyydän anteeksi!

  • 5 453
  • 33

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
.
 
Viimeksi muokattu:

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Myös Jatkoajan "Tässä ketjussa tunnustamme asioita" -ketju voitaisiin nimetä uudelleen "Tässä ketjussa pyydämme anteeksi asioita" -ketjuksi tai perustaa ihan uusi anteeksipyyntöketju.
Toteutukoot toiveesi. Tavallaan.

Aivan ensiksi haluan pyytää anteeksi kaikilta tuomareilta katsomossa ja kentällä aiheuttamaani mielipahaa. On saattanut muutama nuija ja muutama väkevämpikin alatyylinen ilmaus lipsahtaa. Samalla vauhdilla pyytelen myös anteeksi kanssapelaajilta maalipaikkojen tuhlaamista ja laiskaa puolustamista.

Lisäksi pyydän anteeksi Mats Sundinilta ja kaikilta niiltä ruotsalaisilta jääkiekkoilijoilta, joita herjasin lapsosena homoiksi.

Saamelaisilta pyydän anteeksi, koska heidän osaltaan on parempi pyydellä anteeksi jo varastoon. Ja jotta en loukkaisi muita vähemmistöjä ja enemmistöjä, pyydän heiltäkin anteeksi. Ja erityisesti pyydän anteeksi, koska tämä anteeksi-läppä alkaa kulua jo tässä vaiheessa.

Lähdetään näillä liikenteeseen. Kiitos ja anteeksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Haluaisin pyytää anteeksi Pirkka-Pekka Peteliukselta. Armeija-aikani alkupuolella meillä toimi alikessuna eräs ihan PPP:n näköinen koijari. Niinpä nimesimme hänet PPP:ksi.

Anteeksi, Pirkka-Pekka.

[Tai tarkemmin ajateltuna, pitäisiköhän pyytää pikemminkin tältä alikessulta anteeksi?]
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pyydän kaikilta anteeksi. Minä olen lävitse huono ihminen!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Keltään pyydä anteeksi, enkä tuu pyytämään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä pyydän Pirkka-Pekan puolesta anteeksi Johannekselta ja Kyllikiltä sekä kaikilta Suomen potkukelkoilta, väriin katsomatta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minäkin pyydän anteeksi sitä, että olen vähän toisillakymmenillä nauranut Pirkka-Pekan ja Aaken sketseille. Saamelaisista en kyllä sen perusteella mielikuvaani muodostanut, mutta sen toisen vähemmistöryhmän sketsit näyttivät jostain syystä vähän enemmän todelta. Mutta anteeksi tasapuolisesti kaikille.

Tämähän on se anteeksipyyntöjen toinen aalto. Ensin pyytävät tekijät, sitten pyytävät katsojat.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pyydän anteeksi Arvin hyväksikäyttämältä Potsilta.
Itse omasta puolestani ja henkilökohtaisesti pyydän anteeksi samaisen perheen ämpäriltä jota oltiin tunkiolle viemässä, vaikka oli ehjä ämpäri.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pyydän anteeksi, että pitkään pidin tätä Gilbert Gottfriedin parituntista vierailua Norm Macdonald Livessä yhtenä hauskimmista pätkistä koskaan.

Sittemmin olen kuitenkin katsonut itseäni sisään päin. Tutkistellut asioita sydämessäni ja tarkistellut etuoikeuksiani. En ole vielä parantunut täysin, jotkut kohdat edelleen naurattavat, mutta olen matkalla. Pääsemässä sinne. Suureen valaistumiseen. Eheytymiseen.

Pyydän vielä kerran kuitenkin anteeksi.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokos muuten Mikko Alatalo on pyytänyt anteeksi, kun lauloi 70-luvulla, että kyllä sitä ollaan niin neekeriä, että?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anteeksi, luulin sua Kevin Kanteeksi öhöhööhöhöhöö!

Eiku tosissaan, anteeksi, luulin sua karvaranteeksi ähähähäähähäää!

No, vitsit sikseen: anteeksi, luulin sua pyörän vanteeksi RRRAAAAHAHAHAHAHAHAAAA!!

PYÖRÄN VANTEEKSI EI SAATTANA AAHHAHHAHAHAAA KEVIN KANTEE PERKELE! PIZZA ILMAN VALKOSIBALE AAAHHHAHHAHAAAA!!!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyydän anteeksi että synnyin ja sen jälkeen on ollut vähän alamäkeä että sorry vaan!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pyydän anteeksi kaikkea tekemääni. Syytön olen syntymääni.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Jokos muuten Mikko Alatalo on pyytänyt anteeksi, kun lauloi 70-luvulla, että kyllä sitä ollaan niin neekeriä, että?
Tätä olen itse odotellut, en ainakaan ole kuullut tuollaista. En oikein pysty nukkumaan kun stressaa. Mikon CD:t tulee tässä talossa pysymään soittokiellossa kunnes anteeksipyyntö on esitetty.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pyydän anteeksi @Käyttäjänimetön , että vuosia sitten tällä palstalla kehotin sinua epäsuorasti painumaan vittuun ja taisi siellä muutama muukin halventava viesti tulla. Itse pysyit asiallisena ja minä en. Kärppien silloinen maalivahtipeli (Backlund vs. Karhunen, Hostikka ja ketä siellä silloin olikaan) nostatti tunteita aika tavalla siihen aikaan kuten muistat. Nykyisin olemme nähdäkseni ihan hyvissä väleissä, mutta sainpahan tämänkin sanotuksi.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä olen itse odotellut, en ainakaan ole kuullut tuollaista. En oikein pysty nukkumaan kun stressaa. Mikon CD:t tulee tässä talossa pysymään soittokiellossa kunnes anteeksipyyntö on esitetty.

Jep meidän talossa Mikko ei ääntele niin kauan kun minä olen hengissä. Ei onneksi ole pelkoa että se pervo meidän huusholliin tulee ämyreiden kautta, koska vaimo ei edes tiedä kuka on Mikko Alatalo, ja tuleville mahdollisille kakaroille en herraa esittele. Se saatana vaan teki jotain Juicenkin kanssa, ja Juice kyllä tulee itse kullekin tutuksi jos multa kysytään. Mikolta en pyydä anteeksi, mutta palstalaisilta voin hiukan pyytää anteeksi tätä avautumista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jokos muuten Mikko Alatalo on pyytänyt anteeksi, kun lauloi 70-luvulla, että kyllä sitä ollaan niin neekeriä, että?
En tiedä, onko Mikko pyytänyt anteeksi myöskään Neekerin poikaa. Hilpeän mikkomainen renkutus, puuttuu vain vähän varhaisemmalle Alatalolle tyypillinen falsettilaulu täydellistämästä nautintoa.

Linkki YouTubeen, jossa Mikko Alatalo esittää kappaleensa Neekerin poika.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja kyllähän Maustetyttöjenkin pitää pyytää anteeksi, kun joskus demoaikoinaan lauloivat Sudanin neekeripojista. Siksi eivät saaneet Emmaa. Cheekki ja nämä sai, vaikka halventavat kuulemma naisia.

Minä pyydän anteeksi luokkakaveriltani Jarkolta. Ehkä kolme-neljä kertaa vain kusin sinun mehupulloosi silloin kuutosluokan aikana. Ja oma oli vikasi, itse vittuilit mulle ensin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Pyydän anteeksi kaikilta niiltä jatkoajan kirjoittajalta, joiden viesteistä en ole tykännyt.

Tiedän, että toimintani on ollut täysin edes vastuutonta ja kestämätöntä. Lupaan tehdä kaikkeni, jotta tilanne korjaantuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös