Pyöräily harrastuksena

  • 23 686
  • 231

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli avattua kausi täällä kylmässä pohjolassakin. Kova pohjoinen vastatuuli rengaslenkin menomatkan, kotiin päin sai sit nauttia myötätuulesta. Oli silti raskasta mutta ai että oli mukavaa.
Kyl se 25 asteinen, tyyni ja sateeton keli on tietty kiva. Mut niinhän se on että sateella ajetaan sateessa, tuulisena päivänä tuulessa ja kylmänä päivänä kylmässä...kuuluu lajiin.

Kireitä ketjuja kaikille.
 

Flinck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyl se 25 asteinen, tyyni ja sateeton keli on tietty kiva. Mut niinhän se on että sateella ajetaan sateessa, tuulisena päivänä tuulessa ja kylmänä päivänä kylmässä...kuuluu lajiin.

Kireitä ketjuja kaikille.

Oon tullu siihe lopputulokseen että jos halua ajaa niin sitä ajetaan sillo ku kalenteriin sopii ja keli on sitten se mikä on. Vaatteet tekee hirveesti, hyvillä vaatteilla pärjää paskassakin kelissä.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Tarkastatte renkaan paineet joka aamu vai miten toimitte vai onko pumppu mukana jos tuntuu liian pehmeältä?
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkastatte renkaan paineet joka aamu vai miten toimitte vai onko pumppu mukana jos tuntuu liian pehmeältä?
Ennen jokaista lenkkiä, tai no jos ajaa vaikka duuniin niin en mä ennen kotimatkaa paineita tarkistele. Mulla ei oo pumppua ajaessa mukana vaan CO2 patruunoita joita sit käytetään rengasrikon sattuessa, himassa mulla on kunnon lattiapumppu.
 
Viimeksi muokattu:

Flinck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Niin se tuli firmalta ilmotus että työsuhdepyörä toteutuu. Eipä taia auttaa ku lähtiä Defyä kyselee. TCR kinostelis kans mutta on sen verran matalampi että en tiiä miten tämmönen keski-ikää lähestyvä ukkeli sen kyytiin taipuis. Hiilikuituvanteet jäänee nyt saamatta kun 4000€ budjetti enkä tähän omia nyt halua laittaa. Eipä se mitään, niitä saanee jälkikäteenkin jos siltä tuntuu.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin se tuli firmalta ilmotus että työsuhdepyörä toteutuu. Eipä taia auttaa ku lähtiä Defyä kyselee. TCR kinostelis kans mutta on sen verran matalampi että en tiiä miten tämmönen keski-ikää lähestyvä ukkeli sen kyytiin taipuis. Hiilikuituvanteet jäänee nyt saamatta kun 4000€ budjetti enkä tähän omia nyt halua laittaa. Eipä se mitään, niitä saanee jälkikäteenkin jos siltä tuntuu.
Mun työsuhdefilon runko saapui pajalle eilen, todennäköisesti perjantaina on kasassa ja noutovalmis. Tänään kävin hakemassa polkimet, Garminin Rally XC-sataset, Faveron uudet Assioma PRO MX:t olisin mieluusti hommannut, mutta kun saatavuus on toistaiseksi tasan nolla ja polkimet piti saada per heti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös