Puun takaa lätkäpodcast

  • 16 794
  • 61

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuo F1 podcast menisi, jos olisi juuri aloittanut itse seuraamaan lajia ja lajitietämys olisi hankittu Netflixistä. Pelkkää bias-metsästystä sekä Verstappen vihaa.

Vähän jotain otetta suotaisiin olevan, mikäli moottoriurheilun kuninkuusluokkaan perustuvaa ohjelmaa tehdään.
Miksi? Sanovat itsekin, että eivät keskity esimerkiksi autojen tekniseen puoleen. Eivät he mainosta podcastiaan tietämys edellä. Ei kai formulapodcastin tekoon tarvii mitään tietämyksen alatasoa läpäistä, jotta sellaisen saa tehdä? Kuunnelkoon he, joita tällainen kevyempi asia kiinnostaa. Itse viihdyin mainiosti.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Miksi? Sanovat itsekin, että eivät keskity esimerkiksi autojen tekniseen puoleen. Eivät he mainosta podcastiaan tietämys edellä. Ei kai formulapodcastin tekoon tarvii mitään tietämyksen alatasoa läpäistä, jotta sellaisen saa tehdä? Kuunnelkoon he, joita tällainen kevyempi asia kiinnostaa. Itse viihdyin mainiosti.
Niinkuin sanoin, kohdeyleisönä varmaan toimii juuri lajiin tutustuneet. Mukavaa seurustelua ja naureskelua on jokainen palvelu pullollaan. Itselleni ei tästä ole mitään iloa.

En ole heiltä kieltänyt tällaista tekevän. En vaan näkisi itseäni aloittavan tekemään esimerkiksi baseball-podcastia, kun lajitietämykseni on käytännössä olematon. Jokainen tyylillään. Tykkäsin kyllä Säterin ja Keinäsen Puun Takaa tuotannosta.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Tuo F1 podcast menisi, jos olisi juuri aloittanut itse seuraamaan lajia ja lajitietämys olisi hankittu Netflixistä. Pelkkää bias-metsästystä sekä Verstappen vihaa.

Vähän jotain otetta suotaisiin olevan, mikäli moottoriurheilun kuninkuusluokkaan perustuvaa ohjelmaa tehdään.

Tuo Verstappen/Red Bull/Honda viha vähän särähti korvaan, mutta suotakoon jokaiselle mielipide. Muuten ihan hauskaa värittelyä.
Miksi? Sanovat itsekin, että eivät keskity esimerkiksi autojen tekniseen puoleen. Eivät he mainosta podcastiaan tietämys edellä. Ei kai formulapodcastin tekoon tarvii mitään tietämyksen alatasoa läpäistä, jotta sellaisen saa tehdä? Kuunnelkoon he, joita tällainen kevyempi asia kiinnostaa. Itse viihdyin mainiosti.

Jep, tuohan oli hyvin saman tyylinen ku itse Puun takaa podcast. Väritellään enemmän persoonista ja ilmiöistä kun perehdyttäis syvällisesti itse asiaan. Toki lätkässä Kenillä ja Sätkyllä on tietämystä, mut kyllä ne sielläkin vetää enemmän värikynällä ku syväanalyysillä. Eli just brändiin sopiva tuo formulaosiokin. Toiset tykkää, toisille ei sovi
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Jep, tuohan oli hyvin saman tyylinen ku itse Puun takaa podcast. Väritellään enemmän persoonista ja ilmiöistä kun perehdyttäis syvällisesti itse asiaan. Toki lätkässä Kenillä ja Sätkyllä on tietämystä, mut kyllä ne sielläkin vetää enemmän värikynällä ku syväanalyysillä. Eli just brändiin sopiva tuo formulaosiokin. Toiset tykkää, toisille ei sovi
Alkuunhan Puun Takaa oli hyvinkin asiantunteva podcast ja tarjosi varmaan valtakunnan parasta jokaviikkoista sisältöä Mestiksestä. Harmi vaan että taisi vetäjiltäkin hiipua kiinnostus seurata tiiviisti näivettyvää divaria ja tietysti nyt tää uusi rahapelilaki + Kenin perhekiireet veivät viimeisenkin terän. Harmi, toivottavasti jaksavat vielä tehdä edes silloin tällöin jaksoja.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Ilmeisesti tämä F1-podcastin tekeminen loppui aika lyhyeen ?
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Heinäkuussa näytti ilmestyneen viimeinen jakso. Varmaan mielenkiinto loppui tekijöiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös