Puolustus kuntoon!

  • 1 820
  • 3

Pusacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Leijonat, Zidane.
Jospa onkin niin, että elän vain kerran!

Ehdottomasti puolustus kaipaa yhtä tai kahta fyysistä kaveria. Miksi Virmanen nukkuu? Kärpät jahtaa huippupakkia... ettei menisi taas Jokreiden nenän edestä hyvä pelaaja Ouluun. Luulempa että Väänäsen Ossille olisi käyttöä Jokreiden takalinoilla.

Yksi Väänänen ja jos Varis ja kump. ei heiluta maaliverkkoja, yksi maalintekijä lisää.

PS. vinkki Virmaselle: Jos JYPiin tulee Nylander tai Perrin/ST. Louis... nyt kannattaa ostaa ukkoja Keski-Suomesta. Aikaisemmin on JYP pitänyt Virmasen ammattitaitoa pilkkanaan (P.C Drouin, Vostrak)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipahan "avautuminen". Mikä tuossa ketjun avauksessa oli homman ydin ? Jäi ainakin minulle epäselväksi, sillä mitään uutta tai keskustelua herättävää en siitä löydä.

Toki olen samaa mieltä siitä, että;
- Kärpät mahdollisesti hakee pakkia,
- Väänäselle olisi aina käyttöä, niin on tosin NHL:ssäkin,
- Jos Varis & co eivät maaleja tee, toki joku tarvitaan niitä tekemään ja
- Virmanen varmaan ottaa vinkin huomioon.
 

Pusacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Leijonat, Zidane.
Ups!

Jospa onkin niin että elän vain kerran!

Ups!. ei ollut tarkoitus avata kokonaan uutta ketjua, mutta kun käsi oon niin jostain syystä meni tolleen. No, ketjua voi kommentoida teeman "onko Jokereiden puolustus riittävän hyvä mestaruuteen ja mitä muutoksia tekisitte, jos tekisitte?". Jan Latvala joutaa minun puolesta vanhainkotiin!

Mielestäni puolustus ei ole likimainkaan samaa tasoa kuin v. 2002, jolloin Jokereiden maalinedustalla oli tarjolla vain makuupaikkoja.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä se kärppienkään puolustus kauhean vakaalla pohjalla ole. Taitaakin hyökkäys olla pohjolan poikien ase mestaruuden puolustamisessa tulevalla kaudella. Onneksenne liigan paras vahti seisoo teidän maalilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös