Puolustuksen ongelmat, onko niitä?

  • 6 180
  • 32

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Itse kuolaan kovasti Aki Tuomisen perään ja toivomuslistalla olisikin, että hänet tänne takaisin saataisiin jossain vaiheessa. Periaatteessahan se ei ole mahdoton ajatus, mikäli kausi Saksassa vai mihin se menikään, päättyisi ennen aikojaan. Toisaalta jos olisi tarjolla vieläkin kovempaa kaveria, niin tottakai.

Itse olen huolestunut siitä, että Manner antaa Varakas-Leppiniemi -kaksikon olla edelleen pakkiparina, vaikka se on viimeisessä neljässä pelissä päästänyt vastustajan mun laskujen mukaan 5 kertaa läpiajoon ja parivaljakon puolustamisesta ei tunnu tulevan mitään kun molemmat haluaa tukea hyökkäyksiä. Syövät niinsanotusti toisiaan.

Tässä vaiheessa kautta kun on nähty, ettei näillä pakkipareilla tulosta oikein tunnu syntyvän ja parempiakin mahdollisuuksia on, niin sekottaisin kyllä vähän pakettia uuteen uskoon. Pasi Kuusisto ja Markku Erholtz pelasivat Forssassa pakkiparina ja molempien peli tuntui sujuvan paljon paremmin kuin aiemmin. Erholtzikin pääsi maalinmakuun ja Spädä sai yhden syöttöpisteen.

Jotain tarttis teherä.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Itse laittaisin kaluston uuteen uskoon tekemällä seuraavat muutokset:

1: Pernaa - Varakas
2: Erholtz - Kuusisto
3: Leppiniemi/Laine - Hallbäck

Jonkin aikaa sai miettiä miten saa kolme mahdollisimman tasaista paria. Nyt ei jaksa tarinoida enempää kun pitää hallille lähteä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasa
sika säkissä kirjoitti:
Entäs maalivahtiasia. Pahan päiväunen näin, mitä jos Höylä loukkaantuu ratkaisupelien (siirtoajan umpeuduttua) aikaan? Maaliin kokematon Rossi ja toinen a-junnu kakkoseksi?
Tämä uni toteutuikin aiemmin kuin playoffsissa. Mikäs nyt eteen. Höylän kymppitilikin taitaa olla täynnä? Pois ainakin Kookoo-pelistä.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
PW Pakiksi

Pate palaa kaukaloon ja aloittaa pakkina.... ?? Siinä meillä hyvin avaava ja kovan laukauksen omaava pakki = ) ... mutta entäs se puolustaminen
 

Rocco

Jäsen
Orion Star kirjoitti:
Pate palaa kaukaloon ja aloittaa pakkina.... ?? Siinä meillä hyvin avaava ja kovan laukauksen omaava pakki = ) ... mutta entäs se puolustaminen
Tuskin Patella ongelmia tulee. Mies sijoittuu paremmin kentällä kuin kukaan muu, ja kun nykyisin fyysisyys ei ole kaikkein tärkein ominaisuus niin uskon että Pate on huomenna ykköspakki.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Rocco kirjoitti:
Tuskin Patella ongelmia tulee. Mies sijoittuu paremmin kentällä kuin kukaan muu, ja kun nykyisin fyysisyys ei ole kaikkein tärkein ominaisuus niin uskon että Pate on huomenna ykköspakki.

Totta joka sana. Toivottavasti onnistuu.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Aika mielenkiintoinen kokeilu, ja vielä Patten itsensä ideoima. Puolustuksen avaukset ovat tosiaan olleet murheenkryyni jo pidemmän aikaa, nyt saattaa asiaan tulla muutos. Huomenna kannattaa hyökkääjien päivystää hyökkäyssinisen tuntumassa, lätty sieltä omalta kenttäpuoliskolta napsahtaa suurella todennäköisyydellä lapaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös