Puolustatko omia "tovereitasi"?

  • 1 471
  • 15

TML

Jäsen
Sellaista kyselisin tässä, että kun monesti otteluketjussa quatataan vain vastustaja joukkueen fanien kommentteja ja tartutaan niihin (siis väittely mielessä), niin tartutaanko myös "oman joukkuelaisen" kirjoituksiin vaikka hän olisikin väärässä tai olisit eri mieltä?
Vai onko koko ajan kyseessä omat leirit jossa kaikki tukee omiaan?

En tiedä voiko asiaa vaikeammin ilmaista mutta jos joku ymmärtää mitä ajan takaa niin vastatkaa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
TML kirjoitti:
Sellaista kyselisin tässä, että kun monesti otteluketjussa quatataan vain vastustaja joukkueen fanien kommentteja ja tartutaan niihin (siis väittely mielessä), niin tartutaanko myös "oman joukkuelaisen" kirjoituksiin vaikka hän olisikin väärässä tai olisit eri mieltä?
Vai onko koko ajan kyseessä omat leirit jossa kaikki tukee omiaan?

En tiedä voiko asiaa vaikeammin ilmaista mutta jos joku ymmärtää mitä ajan takaa niin vastatkaa.
Ei pysty vastaamaan kun ei tuosta saa selvää että mitä joukkuetta kannatat.
 

scholl

Jäsen
Itse en ole koskaan puolustanut tovereita. Pikemminkin päinvastoin. Jätän toveriaatteen Hakaniemeen SAK:n, SDP:n sekä Vasemmistoliiton huoleksi. Paavo Lipponen pitäköön puheen tovereista.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Twite kirjoitti:
Ei pysty vastaamaan kun ei tuosta saa selvää että mitä joukkuetta kannatat.

Muuten peesaisin sinua, mutta kun en tiä ootko SaiPan kannattaja, tilastollisesti jos otetaan otanto koko Suomesta, niin todennäköisesti et, eli en peesaa.

Aika sama se kai on onko kekkoslainen vai mikä jos puhuu puuta heinää niin pitäähän se korjata. Asiat riitelee, ei ihmiset.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TML kirjoitti:
Sellaista kyselisin tässä, että kun monesti otteluketjussa quatataan vain vastustaja joukkueen fanien kommentteja ja tartutaan niihin (siis väittely mielessä), niin tartutaanko myös "oman joukkuelaisen" kirjoituksiin vaikka hän olisikin väärässä tai olisit eri mieltä?
Vai onko koko ajan kyseessä omat leirit jossa kaikki tukee omiaan?

En tiedä voiko asiaa vaikeammin ilmaista mutta jos joku ymmärtää mitä ajan takaa niin vastatkaa.

Kynnys puuttua omien kirjoituksiin on luonnollisesti korkeampi.

Yleensä tuossa tilanteessa, tuodaan vaan oma eriävä mielipide esiin mahdollisimman pehmeästi.

"omien" päälle ei pääsääntöisesti käydä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä omienkin tyhmiä ajatuksia voi korjata. Pääsääntöisesti HIFK-fanit kuitenkin tuntuvat olevan oikeassa.
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Ei kai kukaan hallissa yms. ala omille vittuilemaan, mutta esim. täällä, missä (ainakin ajoittain) pystytään lähes asialliseen keskusteluun, pyrin ainakin itse omalla panoksellani oikaisemaan muiden, mutta myös omien, harhakäsityksiä liigasta ja sen peleistä...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Itse en ole koskaan puolustanut tovereita. Pikemminkin päinvastoin. Jätän toveriaatteen Hakaniemeen SAK:n, SDP:n sekä Vasemmistoliiton huoleksi. Paavo Lipponen pitäköön puheen tovereista.

Innostun edelleen jos Bluesin kannattajat ehdottavat Kerhon kannattajien hakkaamista!

Minulla on itse asiassa "palstakamuja" lähinnä Kerhon joukoista mutta totuushan on että

Hämeenlinna ei kannusta, se vaan vittuilee.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meillä lappeenrantalaisilla on tapana puukottaa omiamme selkään.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Blues-aiheisista asioista on vaikeaa väitellä, koska ne eivät kiinnosta ketään. Blues on HMV, sen tietää kaikki.

Hakataan Golden AWe...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Meillä lappeenrantalaisilla on tapana puukottaa omiamme selkään.

Raumalla vedetään suoraan rintapanssariin ! :)
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ted Raikas kirjoitti:
Meillä lappeenrantalaisilla on tapana puukottaa omiamme selkään.

Ankallis- anteeksi kansallispukumme on tuhkasta tehty marttyyrinviitta joka on tehty MS väinämöisen vanhasta keulaviiristä.

Tässä perinteisessä "Mack the Knife" asussa esiinnymme Ystävyys&avunanto&yhteistyö puistossa muulloinkin kuin vappuna. Ko' puistohan sijaitsee Uuden Saimaan kananvan varrella Mälkiän sululla. Tervetuloa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En puolusta tovereita, koska minulle ei ole tovereita. Minä kannatan Ilvestä, en Koo-Veeta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Totta kai kaveria puolustetaan. Ässät ja San Jose on rautaa, muut jotain aivan muuta. Ketä kiinnostaa muut? Hä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös