Ja täältä löytyy kuva kaverista http://www.eishockey.info/eishockey/WebApp?cmd=spielerportrait&spielerid=4485
Herätti kuitenkin kiinnostuksesi, että piti oikein tänne asti tulla avautumaan.Vai sellaisen noupadin perunakerho meni hankkimaan. Ei taida olla oikein Hämeessä imua Jalosen Jukan siirryttyä pois. No katsellaan syksymmällä, varmaan ihan ok-tason DEL-liigan puolustaja.
Jostain syystä nimittäin Cole Jarretin nimi aiheutti jonkinlaisia tuntemuksia aivokuoriaisessa, mutta en saa päähäni mistä tuokin voi muka tuttu olla... toki jonkin verran AHL:ää olen seurannut, että voihan se olla sieltä jäänyt päähän.
Ja täältä löytyy kuva kaverista http://www.eishockey.info/eishockey/WebApp?cmd=spielerportrait&spielerid=4485
Uskotko tosissaan että kyseessä on Rafalskin tasoinen pelaaja? Sopii ihmetellä miksei Jarrett pelaa NHL:ssä, jos on noin kovasta jannusta kyse.Herätti kuitenkin kiinnostuksesi, että piti oikein tänne asti tulla avautumaan.
Enpä kyllä ollut kuullut sellaisestakaan kaverista aikanaan kuin Brian Rafalski. Noubadi kuitenkin.
Uskotko tosissaan että kyseessä on Rafalskin tasoinen pelaaja? Sopii ihmetellä miksei Jarrett pelaa NHL:ssä, jos on noin kovasta jannusta kyse.
En minä usko mitään. Aika vähän noita NHL-pelaajia kuitenkin nykypäivänä S/M-liigaan sainataan. Eikä ollut Rafalskillakaan mitkään huikeat meriitit ennen Kerho-visiittiä. En hämmästyisi tippaakaan, vaikka Jarrett jonain päivänä vielä NHL:ssä pelaisi. Kerhon maaginen kosketus iskee jälleen.Uskotko tosissaan että kyseessä on Rafalskin tasoinen pelaaja? Sopii ihmetellä miksei Jarrett pelaa NHL:ssä, jos on noin kovasta jannusta kyse.
Tätähän mieltä minäkin olen. Varmaan hieman realistisempaa on odottaa DEL-liigassa pelanneesta kanukista floppia kuin uutta Rafalskia. Sokeasti voi tietty uskoa että Hämeenlinna on niin mukava paikka että siellä tehdään kaikista tähtiä, mutta tosiasia on kuitenkin se että se valmentaja on nyt poissa joka niitä tähtiä teki, ja tilalle on tullut valmentaja jonka pelaajien kehittämistaidot ovat vähintäänkin puutteellisia. Joulukuussa tiedetään oliko kyseessä floppi ja onko kyseinen pelaaja jo korvattu jollain toisella pelaajalla.Voihan Jarrett olla täysi floppi, sattuuhan sitäkin.
Itselläkin muisti alkoi heti kelaamaan, että kaveri on jostain tuttu. Kanadan maajoukkueessa Jarrett on pelannut Euroopan turnauksissa (Deutchland Cup, Spengler Cup). Linkissä vahvistus tuohon http://www.tsn.ca/canadian_hockey/news_story/?ID=182573&hubname=
En minä usko mitään. Aika vähän noita NHL-pelaajia kuitenkin nykypäivänä S/M-liigaan sainataan. Eikä ollut Rafalskillakaan mitkään huikeat meriitit ennen Kerho-visiittiä. En hämmästyisi tippaakaan, vaikka Jarrett jonain päivänä vielä NHL:ssä pelaisi. Kerhon maaginen kosketus iskee jälleen.
Ihmettelen vain sitä dissauksen määrää, mitä heitetään ihan korvakuulolta vieraisiin pöytiin. Voihan Jarrett olla täysi floppi, sattuuhan sitäkin.
Tätähän mieltä minäkin olen. Varmaan hieman realistisempaa on odottaa DEL-liigassa pelanneesta kanukista floppia kuin uutta Rafalskia.
Enpä kyllä ymmärrä sitäkään mistä viestistäni löysin Jarrettin dissausta. Lähinnä ihmettelin hypetystä, kun jannua käytännössä 0-näytöillä lähdetään vertaamaan SM-liigan kenties kaikkien aikojen taitavimpaan puolustajaan Rafuun.
Loppukaneetiksi päädyn antamaan oman veikkaukseni Jarretista, joka on, että tekee CJ ns. "Philippe Seydouxit" ja häipyy maasta vähin äänin ennen lokakuun puolta väliä ilman, että kukaan jää miestä kaipaamaan. Mutta saapa sitten nähdä, miten käy.