Clark Kent
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Eli mitä mieltä porukka täällä on tyypeistä jotka puhuvat puhelimeen kiekko/futismatseissa tai muissa tapahtumissa? Minua henk.koht. häiritsee kun kesken matsin jollain yleisössä puhelin soi (tietenkin vielä kaikista ärsyttävintä soittoääni, eli "mäkitorpan mainos". Eikö sitä puhelinta voisi pistää äänettömälle tai asentoon "off" ottelun ajaksi? On se vähemmän hauskaa kuunnella kun joku puhuu puhelimeen tyyliin "Haloo? Kuka, ai Seppo. Tota mä en nyt kuule kunnolla kun oon täällä matsis. Hei Ässät johtaa 2-0, hei nyt mä en kuule ku joku tossa vieressä huutaa, tääl on kauhee älämölö. Sano vaimolles terkkuja mun täytyy lopettaa... NUIJA!... ei et sinä vaan toi tuomari."
Siinä häiriintyy omakin pelin seuranta. Onneksi näitä tyyppejä on harvassa. Itse jätän puhelimen äänettömälle povitaskuun, jos joku on soittanut niin voi sitten matsin jälkeen turista vaikka kuinka paljon. Ja jos oli tärkeää asiaa, niin kyllä luulisi soittavan uudestaan.
Siinä häiriintyy omakin pelin seuranta. Onneksi näitä tyyppejä on harvassa. Itse jätän puhelimen äänettömälle povitaskuun, jos joku on soittanut niin voi sitten matsin jälkeen turista vaikka kuinka paljon. Ja jos oli tärkeää asiaa, niin kyllä luulisi soittavan uudestaan.