Mainos

PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat II) ‎

• 14 170
  • 163

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kuten Calci jo tuolla toisessa ketjussa suositteli, päätin sitten aloittaa ihka uuden ketjun Luomuteurastajien kakkosjoukkueelle.

Tilanne joukkueessa on se että minulla ja Ditrimillä on GM:n oikeudet. Näin ollen ota yhteyttä jompaan kumpaan meistä, jos on jotain asiaa.

Joukkueen nimi: Luomuteurastajat II (lyhyesti LT2), mahtiseura Luomuteurastajien kakkosjoukkue.

Joukkueen jäsenet:

Kuival (TJ)
Ditrim (TJ)
Kuubextra
Durable
Zdenik (Ei Jatkoajassa?)
Aarre99 (Ei Jatkoajassa?)
Ftr (TJ)
Igor33

Pyritään pitämään joukkue mahdollisimman Jatkoaika-painotteisena, jookosta.

Jatkakaa

EDIT:

6.4.2011 Back in Black ja näin ollen voimme todeta että meikäläiseen voi jälleen halutessaan lähestyä jos LT2 kiinnostaa, myös muihin toimareihin kannattaa ottaa yhteyttä.

Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Tiedotustilaisuus

Valitettavasti Luomuteurastajat II joutuu luopumaan tähtipelaajastaan juha96:sesta, johtuen hänen aikaisemmasta pelaajahistoriastaan. LT2 toivottaa Juhalle pelkkää hyvää tulevaisuudessa.

Kaikkea hyvää Seinäjoen Tapparalle.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Valitettavasti Luomuteurastajat II joutuu luopumaan tähtipelaajastaan juha96:sesta, johtuen hänen aikaisemmasta pelaajahistoriastaan.

Tämä on kyllä harmillinen takaisku. Joukkueen johdolle taisi käydä tässä mattivirmaset, eikä teksti-tv scouttaus tuottanut toivottua tulosta.

ditrim

Jäsen
Tiedotustilaisuus 10.3.2011 klo: 15.20

Luomuteurastajat II onnistui haalimaan verkkoihinsa Jatkoajan kovimman lämääjän, nimimerkki ftr:n. Aikaisempaa kokemusta EAHSL:n pelaamisesta kaverilla ei ilmeisesti juurikaan ole, mutta tästä pelaajasta me kasvatamme vielä Calcichewin kaltaisen änärijumalan.

Täriskää kilpailijat.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hemmetin hienoa huomata, että Luomuteurastajat II on saanut hyvin ilmaa siipien alle, pelkäsin koko homman lässähtävän.

Toivottaasti törmätään askissa piakkoin.

Biisi teille.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Juu ei ole aikasemmin tullutkaan NHL11:a pelattua tätä muotoa, kun on vaan heti mennyt pelaamaan perusonlinepelejä. Loistavaa vaihtelua kyllä sille, vaikka askeleet kyllä hakusessa onkin. Ehkä tuossa joskus illemmalla voisi vielä pari peliä ottaa?

ditrim

Jäsen
Joo kakkostiimiläisetkin hereillä, eli seuraavan kerran kun mielitte peleille niin varautukaa jumalattoman pitkään päivityksen imuun ja asennukseen.

En tiedä tulenko enää tällä viikolla neppailemaan, kun viikonlopuksi lähden reissuun. Illalla saatan piipahtaa, jos silmät jaksaa enää tuijottaa enempää ruutua. Alkaa ottamaan näköön tämä loppumaton änärin jassoominen.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jep itsekin juuri päivittelen tuota pleikkaria. Ei tuo nyt hirmu kauan imuttele kuitenkaan?

Mutta kohta pelit pystyssä taas!

ditrim

Jäsen
Tässä linkki joukkueen kotisivulle.

Pelatkaa kännissä viikonloppuna. Saa pelata selvinpäinkin. Kunhan pelaatte :)

ditrim

Jäsen
Pelasiko kukaan? Ryhdistäytykää nyt jätkät! Nimimerkit TeroK ja Kummeli ovat tyrkyllä joukkueseen kokeilemaan siipiään. Itse en pääse heitä tänään lisäämään joukkueen vahvuuteen, mutta pääsisikö Kuival?

Pelatkaa nyt saatana! Mä vahdin teitä täältä mökiltä. Isoveli valvoo.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joo kova halu on päästä pelaamaan. Pari peliä olen pelannut be a prota ja äijää on kaatunut kovasti pelaajani edestä ja maaliverkkoakin olen heilutellut pari kertaa. Vasenlaitahyökkäjä olen virallisesti, mutta periaatteessa mikä tahansa hyökkääjä käy. Puolustuksessa sen sijaan on vielä petrattavaa.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Viimepäivinä on pelaajat ollu kateissa joukkueesta, ei ole päässyt pelailemaan, sama juttu siis eilen.

ditrim

Jäsen
En ole päässyt vielä. Huomenna pitäisi tulla kutsua, kun ditrim pääsee pleikkarin ääreen.

Juu tänään pääsee jätkät joukkueeseen. Spidy#29 haluaa myös joukkoon iloiseen.

Kohta meitä pitäisi olla siellä ihan riittävästi jotta pelikavereita olisi viikonloppuisinkin. Jumankauta Tukka on joutunut yksin olemaan ilman pelikavereita perkele. Käykää nyt tulokkaat edes sparraamassa että ukot kehittyy!

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Juu tänään pääsee jätkät joukkueeseen. Spidy#29 haluaa myös joukkoon iloiseen.

Kohta meitä pitäisi olla siellä ihan riittävästi jotta pelikavereita olisi viikonloppuisinkin. Jumankauta Tukka on joutunut yksin olemaan ilman pelikavereita perkele. Käykää nyt tulokkaat edes sparraamassa että ukot kehittyy!

Minä pääsen varsinkin viikonloppuisin pelaamaan monesti enemmän, kuin viikolla.

Pelasin eilen pari sparrimatsia, mutta selvähän se on, että kovasti olen teitä jäljessä. Pitää tänään varmaan pelailla vielä vähän lisää, mikäli ehdin.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Tänään vois itsekin krapulapelitoimintaa harjoittaa tässä pikkuhiljaa kun saa pleikkarin auki.

ditrim

Jäsen
Minä, Zdenik ja ftr ollaan kopissa. 5 pelaajaa on online. Nyt on siis pelit.

Uudet hakeneet pelaajat laittakaa itse liittymispyyntö seuraan, niin sitten lisään teidät joukkueen vahvuuteen.

ditrim

Jäsen
Herra toimitusjohtaja on sunnuntain jälkeen lojunut sängyssä migreenissä, mutta nyt on toivonpilkahdus nähty kaivossa ja olen menossa optikolle. Ehkä saan sieltä sellaisen visiirin jonka avulla television töllöttäminen ei olisi niin kivuliasta aivoille.

ditrim

Jäsen
Uuden visiirin saapumista saakin kuulemma odottaa 2-3 viikkoa. Kai sitä vähän uskaltaa silti pelata vaikka tekeekin kipeetä.

Joukkueen kokoonpano paljastaa, että ketkä ovat tulleet joukkueeseen pelaamaan ja ketkä vain hengaamaan. Nyt sitten vipinää punttiin pojat ja pelejä alle. Toistaiseksi ollaan menty lähes pelkästään Sporden ja Zdenikin meriiteillä kohti mainetta ja kunniaa. Nyt rohkeasti muutkin mukaan peleihin!

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jumankauta Tukka on joutunut yksin olemaan ilman pelikavereita perkele.

Eipä se mitään, oon reenaillu joukkuepeliä sparrausmatseilla suhteellisen menestyksekkäästi :) 45 matsia, pojot 45+40. tai noista sparrausmatseja on vissiin jotain 38. Pakko olla tyytyväinen.

EDIT: nyt alan pelailemaan, ois jees saada pelikaveria!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy