Pitäisi se huorissakäynti kerran elämässä kokea. Varmaan ulkomailla olisi hinta enemmän kohdallaan ja voisi saada jotain eksoottisempaa neitokaista. Mikä ettei.
Kuten olen tässäkin ketjussa monta kertaa kertoillut, siellä ulkomailla(Kaakkois-Aasiassa) tosiaan homma toimii hieman toisella tavalla kuin Euroopassa. Siellä homma toimii pääosin samalla tavalla, kuin Suomessa hakisit baarista jonkun random muijan yhdeksi illaksi, ainoastaan joudut aamulla laittamaan rahaa pöytään(ja baarissa hylkyprossa on käytännössä 0%, ellet ole urpo, totaalijurrissa, epähygieeninen tai kaikkia noita yhtä aikaa). Homma ei tunnu niin ammattimaiselta kuin muualla(1/2 -1 tunti jyystöä) ja voit ottaa maksetun tyttöystävän vaikka viikoksi tai kahdeksi, jos kodin ja tyttöystäväleikin(GFE - Girl Friend Experience)leikkiminen kiinnostaa.
Hinnat myös neuvoteltavissa oman naaman mukaan. Nuoret ja/tai komeat jäbät saavat yleensä halvemmalla tai jopa ilmaiseksi, jos on tarpeeksi pokkaa. Huorien panemisesta ilmaiseksi voi tietty tulla hieman ongelmia, joten olen maksanut suosiolla, kun eivät nuo nyt kauheasti maksa.
Tuolla suunnalla pärjää(tai pärjäsi vielä alkuvuodesta) vähän yli sadalla eurolla/pv, vaikka dokailisi ja käyttäisi tyttöjen palveluita melkein joka päivä. Tämä siis sisältäen myös lennot ja majoituksen. Tuohon hintaan tietysti ei voi tehdä ihan mitä vaan ja valuuttakurssitkin ovat menossa pahasti alamäkeen. Lennothan saa alkaen 600€ HEL-BKK-HEL ja pompuilla halvemmallakin ja majoitusta saa alle 20€/yö ihan ok tasoisissa huoneissa. Minulla on mennyt yleensä vähän enemmän/pv(about 145€ all in), kun on tullut dokailtua rankastikin ja syötyä kalliimmissa paikoissa. Syömällä thaikkuruokaa katukioskeista ja juomalla paikallisia viinaksia säästää kummasti. Budjettimatkailu on siis mahdollista, jos vaan itsellä pysyy homma hanskassa.
Jos on kiinnostunut skenestä, niin Thaimaassa ei kannata mennä muualle kuin Pattayalle. Halvempi mesta kuin Phuket ja tarjontaa paljon enemmän. Muutenkin Patilassa voi tehdä kaikkea mitä mieleen tulee(kaikki turistihommelit löytyy, vaikka täällä kuvitellaan tuon olevan pelkkä seksituristien kohde), ainoastaan rannat ovat perseestä, mutta läheisellä Koh Larnin saarella onnistuu meressä uiminenkin. Itse olen tyytynyt hotellin uima-altaaseen, koska Larn on täynnä turistiryhmiä(ryssiä pääasiassa), eikä tuo rantaelämä ole niin mielenkiintoista.
Huorissa käyminen ei kaikille sovi, joko moraalisyiden tai muuten vaan jänskätyksen takia. Tokihan esim. Thaimaassa voi viettää kivan loman ilman huoriakin, mutta onhan se mukava bonus. Olen käynyt aina lomalla kaverin kanssa, joten päivän/illan aikana on aina keksitty muuta tekemistä ja sitten illalla/yöllähaettu seuraa milloin mistäkin.