Proge

  • 115 512
  • 740

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Burning Shed toimitti tälle päivälle DVD:n. Aiheena King Crimson ja 50 vuotta hulluutta. Robert Fripp vaikuttaa muuttuneen tietyllä tapaa löysäilijäksi vanhetessaan. Tai sitten muusikot ympärillä ovat tajunneet että ilman mestaria heilumassa piiskan kanssa koko roska hajoaa. Tuli tuo vilkuiltua läpi, joku päivä pitää vähän tarkemmin syynäillä kokonaisuutta läpi. Yleisesti melko hyvä läpileikkaus nykyisyydestä ja menneisyydestä yhtyeeseen liittyen. Paljon tunteikkaita hetkiä, etenkin kun Bill Rieflin kertoo taistelustaan syövän kanssa. Samoin Fripp kertomassa viimeisesti kohtaamisesta vanhan yhtyetoverinsa kanssa ja kyyneleen jos toisenkin valuminen poskia pitkin alas.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onko muita jotka kävivät Porcupine Treetä katsomassa heidän kiertueellaan? Itse olin Tukholman keikalla ja tykkäsin kyllä. Mukavasti oli myös muita Suomalaisia löytänyt paikalle. Saas nähdä jaksaako ”papat” vielä tehdä lisää uutta musiikkia tai keikkoja.
 

M10

Jäsen
Onko muita jotka kävivät Porcupine Treetä katsomassa heidän kiertueellaan? Itse olin Tukholman keikalla ja tykkäsin kyllä. Mukavasti oli myös muita Suomalaisia löytänyt paikalle. Saas nähdä jaksaako ”papat” vielä tehdä lisää uutta musiikkia tai keikkoja.

Olin katsomassa bändin ekan Suomen keikan Ilosaaressa, Fear Of The Blank Planet -tourilla. Sen jälkeen yhden keikan Nordiksella, mikä oli huomattavasti vaisumpi kokemus. Wilsonin soolokeikat on olleet loistavia, viimeisimpänä itse kokemana Hand Cannot Erase Circuksessa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä on muuten Porcupine Treelle oma ketjukin
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi spämmäykseni jo valmiiksi niin vilkkaan keskustelun sekaan. Pitää ensi kerralla muistaa. En häiritse enempää. Jatkakaa.
Olitpas herkkänahkainen. Kerroin ihan vain vinkiksi, jos muiden jutut bändistä olisi mahdollisesti kiinnostanut
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olitpas herkkänahkainen. Kerroin ihan vain vinkiksi, jos muiden jutut bändistä olisi mahdollisesti kiinnostanut
Myönnetään. Pahoitteluni. Olen kyllä senkin ketjun lukenut läpi ja meinasin oman kirjoitukseni aluksi sinne kirjoittaakin, mutta koska tämä ketju nousi tuohon etusivulle niin päätinkin laittaa tänne.

Sanotaan nyt vaikka vielä, että tämä on myös hyvä ketju ja olisi syytä säännöllisesti nostaakin etusivulle. Keinolla millä hyvänsä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Olen viime aikoina kuunnellut Anathemaa, joka on ilmeisesti muuttamassa nimensäkin. Ensin on kuitenkin saatava bändin pääkitaristi ja lauluntekijä Danny Cavanagh terveeksi koronan aiheuttamien keikkojen peruutusten vuoksi saadusta syvästä masennustilasta.

Laitan tänne biisin, jossa on mielestäni hieman myös bluesvaikutteisuutta.



 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuli tossa sattumalta vastaan Black Midi. Mulle uus tuttavuus, vaikka joku noiden debyytti-albumia äänestikin JA Music Awardseissa haun perusteella. Aika jännä pumppu. Hiukan sellainen Primus goes Captain Beefheart, jälkimmäistä painottaen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja kun juuri Peter Gabrielista puhutaan, uutta levyä pukkaa: i/o on löydettävissä ainakin Spotifyssä. Aika laadukkaalta vaikuttaa. En osannut enää odottaa uutta tuotantoa. Olen tosin tuosta tuplasta ehtinyt ottaa maistiaiset vasta Bright-Side Mixistä. Dark-Side Mix sitten huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös