Mainos

Private Line

• 4 321
  • 30

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs mieltä jatkoaikalaiset ovat tästä laumasta?

Jos allekirjoittaneelta kysytään, niin tässä on Suomen tämän hetken kovin bändi. Asenteella varustettua raakaa mäiskettä ilman ylimääräisiä härpäkkeitä. Sammyn ääni on räväkkä ja tyly, asia tulee selväksi. Vaikutteetkaan eivät ota liian hallitsevaa roolia, vaikka kyllä kuuluvat.

Livenäkin kuulemma sellainen resuremmi ettei paremmasta väliä, itse näen viimeistään kesäkuussa.

Millaisia kokemuksia muilla? Minulta ei siis pahaa sanaa irtoa, kuten jo selvisikin!

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Itse liputan myös Private Linen puolesta. Bändiä on seurattu suht alkuajoista lähtien, lähinnä kun bändissä soittaa eräs lapsuuden aikojen hyvä kaveri Illu. Tietenkin se myös vaikuttaa, että osa bändistä on JKL:n miehiä.

Vähän jäi vaisu maku ainakin meikäläiselle 21 Century Pirates -levystä Six Songs of Hellcity Trendkill -EP:n jälkeen, fiilis oli että ettekö se parempaan pysty. Tuo EP on loistavaa rokkia alusta loppuun ja ainakin minä pidän siitä paljon enemmän, ostamisen arvoinen siis. Hiukan tuo imagokin on muuttunut huonompaan suuntaan, enemmän Uniklubi -linjalle raakasta ketjulompsa-retkusta.

Mutta ehdotonta etulinjaa suomiROCKissa (Eppu Normaali ja Yö ei oo rokkia). V*tun kova bändi!

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hahaa, nyt päästiin asiaan!
Itse kuulin bändistä joskus 2003 vuoden puolella, mutta varsinaisesti tutustuin vasta 2004 alkuvuodesta kun Forever and a Day-singlen mukana sai ilmaisen lipun Tampereen Klubin keikalle.
Sen jälkeen pitikin sitten ostaa tuo Hellcity- EP.

21st Pirates on minusta varsin onnistunut levy, sillä ei (minun mielestä) huonoa biisiä olekkaan ja Live Wire rytisee paremmin kun Mötiköiden alkuperäinen. Onhan se toki vähän erillaista kun Hellcity, mutta ei minusta yhtään huononpaan suuntaan.

Viestin lähetti Juha Salminen
Livenäkin kuulemma sellainen resuremmi ettei paremmasta väliä.

Todellakin! Itse olen kiertänyt jokusen keikan vuoden aikana enkä huonoa ole vielä nähnyt. Välillä tosin tekniikka vähän oikuttelee (joskus vähän enemmänkin, mutta bändi niihin tapauksiin on syytön) ja elokuussa Tavastialla miksaaja mahtoi olla unessa kun laulua ei kuulunut juuri ollenkaan.

Mutta energiaa ja fiilistä löytyy takuuvarmasti. Pienillä lavoilla eturivissä -ja miksei vähän kauempanakin- suosittelen olemaan hiukan varuillaan, saattaa muuten tulla mikistä, mikkiständistä, Sammyn kengästä, Japan kitarasta tai jostain muusta kolhuja x). ROCK ON!

Keikkasetti on mukava sekoitus EP:tä ja Pirates-levyä, mausteena yksi coveri (Mötiköitä, Skid Row'ta, joskus Ramonesia) ja kesän lopulta asti 1-800-Out-of-Nowhere-sinkun b-puoli Drive-in Salvation USA joka on ihan järjettömän kova live-biisi. Ja herranjestas sitä Sammyn ääntä, ei voi kun ihmetellä.

Kaikin puolin loistava bändi, harmillisen tuntematon vain edelleenkin Suomessa. Saattaa tällä vauhdilla olla Italia valloitettu kun Suomessa vielä ns. suuri yleisö ihmettelee mikä kumman Private Line...?

Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eilen juuri satuin näkemään bändin videon teeveestä ja ihmettelin todella, että voiko "pinnalle" päästä, jos tukka on hyvin?
Oli se biisi (1-8000 jotain) ainakin juuri tyypillistä Voice-TV kamaa.
Ei kai yhden biisin perusteella saisi tuomita, mutta se ei ainakaan kolissut pätkän vertaa. Se EI ole rockia.

Muutenkin ärsyttää, kun pinnalle pääsee näitä bändejä joille imago on tärkeämpää kuin itse musiikki.(kai se vaatimus tulee levy-yhtiön puolelta?)

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mäkkäri67
Muutenkin ärsyttää, kun pinnalle pääsee näitä bändejä joille imago on tärkeämpää kuin itse musiikki.(kai se vaatimus tulee levy-yhtiön puolelta?)

Emmäkestä! Kuinka se voi olla oikeasti noin vaikeaa ymmärtää, että visuaalisuus ja musiikki voi olla ihan tasapainossa keskenään eikä välttämättä kampita toisiaan?
Makunsa toki kullakin ja niistähän on tunnetsuti turha kiistellä, mutta miksi aina kun bändi on hitusenkaan visaalinen aletaan nurisemaan pelkällä ulkonäöllä myymisestä? Varsinkin kun tässä(kään) tapauksessa levy-yhtiö ei ole sanellut yhtään mitään ainakaan tyyliin liittyvää.

Ja tiedoksesi, että keikoilla meno on huomattavasti rokinpaa kun levyllä. Vaikka kyllä tuo levyltäkin minulle kolisee ja varsinkin lyriikallisesti 1-800 on yksi lempibiiseistä 21st Century Piratesilta. Mutta kuten jo sanoin, sillä levyllä ei minusta huonoa biisä olekkaan.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Sanon vain rehellisen mielipiteeni, eli mielestäni kauheaa teko-elvistelyä ja musiikki on nyt mitä on. Ymmärrän, että nuorista löytyy yleisöä tällekkin viritelmälle, löytyyhän Negativellekkin.

Hirveä valinta Mötiköiden lämppäriksi.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Oma mielikuvani bändistä on lähinnä laulajan(?) suhde Kirsi Saloon. Joo, on pakko mainita, koska en varmasti ole ainoa, joka näin ajattelee.

En ole kovin pitkään Sammy Aaltosen bändin nimeä tiennyt, vaikka siis näyttää olleen pystyssä ainakin vuoden 2003 lopulta lähtien. Sen olen kyllä tiennyt, että Kirsi Salo deittailee/asuu "rokkari" Sammy Aaltosen kanssa.

En ole koskaan kuullut bändin musaa myönnän sen.

Oli pakko laittaa tää ei-krapula -aamun provo tähän. Sori ;)

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa tuubaa negativen ja rasmuksen ynnämuiden mukarokkareitten kanssa. Pojat näyttää hyviltä ja laulavat kivoja melodioita ja keikoilla ollaan tosi rankkoja. Mikäs siinä sillä eihän se ole tyhmä joka tekee vaan se joka ostaa.

Hyi sanon minä.

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mikse
En ole kovin pitkään Sammy Aaltosen bändin nimeä tiennyt, vaikka siis näyttää olleen pystyssä ainakin vuoden 2003 lopulta lähtien.

Private Line on perustettu alunperin joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla, nykyinen kokoonpano sai viimeisen niittinsä kun Japa tuli mukaan alkuvuodesta 2002.

Muut kommentit taidankin jättää omaan arvoonsa. Olen tingannut vastaavasta aiheesta jo niin monet kerrat, että nuo kommentit alkaa pikkuhiljaa jo naurattaa.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Aika karmivaa scheissea, if you ask me. Keskinkertaisia biisejä kehnosti soittavalta bändiltä. Ei omaa imagoa, ei vakavasti otettavaa nokkamiestä, ei killeririffejä, ei mahtikertsejä, kaikki rokkipelin peruspalaset puuttuu. Kaupan päälle kehissä Suomen oloissa harvinaisen ankea mutta puusilmäinen street team, joka tukkii amiskirjoituksillaan eri keskustelualueita. Ei maistu mulle.

Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vision
Samaa tuubaa negativen ja rasmuksen ynnämuiden mukarokkareitten kanssa. Pojat näyttää hyviltä ja laulavat kivoja melodioita ja keikoilla ollaan tosi rankkoja. Mikäs siinä sillä eihän se ole tyhmä joka tekee vaan se joka ostaa.

Hyi sanon minä.

En ole sen kummemmin Private Linen, Negativen tai The Rasmuksenkaan ystävä. Suomalainen musiikki kun ei uppoa ollenkaan. Pakko kuitenkin kysyä, että mikä tekee yhtyeestä huonon, jos jäsenet näyttävät hyviltä, biiseissä on kivoja melodioita ja keikoilla ollaan rankkoja?

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gellner
Pakko kuitenkin kysyä, että mikä tekee yhtyeestä huonon, jos jäsenet näyttävät hyviltä, biiseissä on kivoja melodioita ja keikoilla ollaan rankkoja?

Sarkasmi on näköjään vaikea taiteen laji. Väännetään sitten siitä kuuluisasta rautalangasta :

Pojat näyttävät hyviltä = pojat näyttävät juuri siltä miltä pitää näyttää levy-yhtiön mielestä.

Biiseissä on kivoja melodioita = mitäänsanomaton kappale jossa tarttuva kertsi. Mielellään vielä ehkä hieman 'rankka'.

Keikoilla ollaan rankkoja = esitetään niin vitun kovaa ja heilutaan täysillä. Sanotaan ehkä jopa kirosanakin, jos siltä tuntuu.

Yhteenvetona samaa tuubaa rasmuksen ynnämuiden kanssa. Ei mitään särmää, ei mitään omaa eikä todellakaan mitään hyvää.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vision

Keikoilla ollaan rankkoja = esitetään niin vitun kovaa ja heilutaan täysillä. Sanotaan ehkä jopa kirosanakin, jos siltä tuntuu.

Yhteenvetona samaa tuubaa rasmuksen ynnämuiden kanssa. Ei mitään särmää, ei mitään omaa eikä todellakaan mitään hyvää.

The Rasmuksen keikalla olen pari kertaa ollut (olivat lämppärinä suosikkini keikoilla) eivätkä he kyllä silloin kiroilleet tai esittäneet kovaa. Mutta kaipa sinä sitten olet ollut useamminkin keikoilla, kun tiedät tarkasti mitä siellä tapahtuu.
Enivei, minusta on perin valitettavaa, että yhtye leimataan sen takia, jos jäsenet näyttävät hyviltä. Jotain Rasmusta on melko turha väittää levy-yhtiön pillin mukaan tanssijoiksi. Yhtä pöljän näköisiä ovat aina oleet.

edit: Pääsi unohtumaan, että olenhan minä nähnyt Rasmuksen muulloinkin livenä. Se oli joskus 10 (?) vuotta sitten, ennen kuin Rasmus sai levytysdiilin. Kova oli meno lavalla. Melko funkahtavaa.

Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten minusta tuntuu, että bändin jäsenet ovat aina mukarokkareita jos he vain sattuvat olemaan nuorehkoja, näyttävät rokilta ja heillä on levytysdiili? V-sanojen heitteleminen on mukakovaa jos Sammy Private Linesta lataa kerran pari, mutta jos Axl Rose tempaisee saman niin kyllä jengiltä byysat repeävät. Negative on jäänyt hyvin pahasti tämän jalkoihin, joskin heidän imagonsa saattaa olla hieman levyrilähtöinen. Mutta joku voisi ehkä kertoa että mikä Private Linen imagossa on niin mukarok.

Killeririffit kyllä puuttuvat, pitää katsoa miten kundien soittotaito kehittyy. 1-800-Out-Of-Nowhere jytää kyllä.
The Rasmus kyllä on tuubaa. Privaatit ja Negatiivit jytäävät oikeasti.

Pressiboxi, street teamin floodaus on aina yhtä kivaa seurattavaa ;)

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Juha Salminen
Miten minusta tuntuu, että bändin jäsenet ovat aina mukarokkareita jos he vain sattuvat olemaan nuorehkoja, näyttävät rokilta ja heillä on levytysdiili?
--
Negative on jäänyt hyvin pahasti tämän jalkoihin, joskin heidän imagonsa saattaa olla hieman levyrilähtöinen.

Negativen imagoa ei niin levyhtiö kun mikään muukaan taho ole sanellut, ihan itse ovat senkin "kehittäneet".

Ja nyt kun alettiin off-topic linjale niin mainittakoon vielä, että Rasmus (tai The Rasmus) ei järin innosta minuakaan. Kerran olen keikalla ollut, ihan silkkaa utelaisuuttani, ja meinasin lähteä kesken pois - oli niin kuolettavan tylsää.

En tosin yhtään ihmettele, että tällaisella palstalla tulee edellämainittuja kommentteja. Olin enemmänkin yllättynyt löytäessäni tämän topicin ja siitä Privaatteja puoltavan viestin. Kuten jo tuossa aikaisemmin sanoin, olen niin monet käden väännöt käynyt näistä asioista - niin Private Linen, Negativen (jne.) kun jopa 69 Eyesin osalta - että nuo aina samanlaiset vastaväitteet jo lähinnä naurattaa.

Ymmärrän kyllä, ettei kaikki tykkää tämän "kategorian" bändeistä, mutta tarviiko niitä ristiinnaulita suoraltakädeltä, oikeastaan edes asiasta mitään tietämättä?

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
No kun monesti nämä nuorten bändien kovat tempaukset tuntuvat niin feikatuilta.

"Kitaristit tappelivat gaalassa"
"Heittivät TV:n ikkunasta alas" (Jooo-o, Elvis ampui televisioita jo 70-luvulla jne. jne.)
"Kiroili suorassa lähetyksessä"(ohhoh)

Ehkä tässä nyt voidaan syyttää myös median ja levy-yhtiön luomaa imagoa, mutta ei vakuuta.

Kun Axl Rose sentään löi naapuriaan parveekkeelta käsin pullolla päähän tai veti katsojia turpaan/heitti heitä kesken keikkaa ulos tapahtui jotain uutta ja originaalia. No ehkpä todellinen vertaaminen pitää kuitenkin tehdä musiikin avulla. Jokainen voi sen jo musiikista kuulla miksi housut repeää kun Axl laulaa ja miksi haukotuttaa kun joku näistä esiintyy. Tietty eihän näistä bändeistä voi edes puhua saman lauseen aikana.

Ainiin paras tälläinen feikkikova on kuitenkin Jyrki69, joka aloitti keikalla välispiikin "normaalilla" äänellä, mutta yskäisi nopeasti ja vaihtoi takaisin matalampaan ääneen. Näin sitä pitää.

Off topic jatkuu, mutta kyllä Peer Günt tai joku muu oikeasti kunnon äijämeininkiä oleva bändi olisi sopinut Mötiköille paremmin. Yleisö koostuu kuitenkin kovalla prosentilla niistä, jotka aloittivat Mötiköiden kuuntelemisen 80-luvulla.

Ok ihan kiva kertsi siinä 1-800 jotain. Ja Englantiakin lausuvat paremmin kuin Rasmus ja kuitenkin aina parempaa kuin mikään Idols/Popstars-kama.

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuohon median tapaan käsitellä asiota en jaksa kajota sen enempää, mutta kysyisin nyt kuitenkin mitä tekemistä tuollaisilla asioilla (jos nyt joku telkkari lensi kerran ikkunasta tai kitaristit vähän nahistelee keskenään yms.) on tekemistä musiikin kanssa? Seiskat, Katsot ynnä muut vastaavat kirjoittaa asiat niin kuin itse haluavat, hälläväliä mikä oli totta ja mikä ei.

Ja mielestäni Private Linesta ei ole ollut mitään vastaavanlaisia juttuja, vielä ainakaan.

Mitä taas tuohon mainitsemiisi Alx Rosen tempauksiin tulee, niin tuoko sitten on jotain hienoa ja antaa aihetta arvostaa bändiä? En minä välittäisi tulla pahoinpidellyksi bändin taholta, mutta minähän olenkin tyttölapsi, joka ei siis voi tietää mistään mitään...

Viestin lähetti teroz
Ainiin paras tälläinen feikkikova on kuitenkin Jyrki69, joka aloitti keikalla välispiikin "normaalilla" äänellä, mutta yskäisi nopeasti ja vaihtoi takaisin matalampaan ääneen. Näin sitä pitää.

Kuulitkohan tuon Levyraadista? Omasta kokemuksesta väitän kyllä, että Jyrki spiikkaa pääosin normaalilla puheäänellään. Toisinaan tilanteeseen sopien (kuten jotain Velvet Touchia yms.) sitten matalammalta.
Toisaalta, Jyrkin spiikit on yleensäkin niin älyttömiä, ettei sillä niin väliä millä äänellä ne tulee.

Ja hei, ei kaikkea tarvi ottaa aina niin kuoleman vakavasti.

Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vau kuinka siistiä. Axl Rose lyö katsojia pulloilla päähän. Ehkä ihan hyvä vain että nämä suomalaisten tempaukset ovat vähän kevyempiä. Ja niistä voi kovin usein tulla tempauksia siinä vaiheessa kun Seiska katsastaa tilanteen.

Jos Private Line on säälittävää wannabe-rokkimeininkiä niin olkoon sitten niin jos vähemmän säälittävä vaihtoehto on antaa faneille turpaan.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta on peruslähtökohdassa aika paljon vikaa, jos Private Linen solistin hyvyyttä/huonoutta määritellään sellaisella asteikolla, joka perustuu sellaiseen has-beeniin kuin W. Axl Rosen edesottamuksiin.

Ne joilta byysat repeävät Axl Rosen tehdessä yhtään mitään ovat Radio Cityä kuuntelevia vanhoja pieruja; Crazy, crazy nights ja sitä rataa. Tämän ryhmän mielestä koko rock-musiikki kaikkine lieveilmiöineen saavutti täydellisyytensä siinä vuoden 1989 tienoilla. Senpä takia kaikki 80-luvun maneereita apinoivat nykyorkesterit tarjoilevatkin melkein poikkeuksetta "hyvä asenteista mättöä."

Niin. Tästä peruslähtökohdasta Negative ja Private Line ovat yhtä ajankohtaisia kuin Rick Astley. Negitive on huono parodia 80-luvun sifonkihuivi/sukkahousuhevistä, jolla vain yksi biisi, jolla he ovat tehneet jo kaksi (?) levyä. Private Line on periaatteessa sama - tosin heiltä puuttuu edes se yksi biisi.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti SergeiK
[B

Ne joilta byysat repeävät Axl Rosen tehdessä yhtään mitään ovat Radio Cityä kuuntelevia vanhoja pieruja; Crazy, crazy nights ja sitä rataa. Tämän ryhmän mielestä koko rock-musiikki kaikkine lieveilmiöineen saavutti täydellisyytensä siinä vuoden 1989 tienoilla.

Niin. Tästä peruslähtökohdasta Negative ja Private Line ovat yhtä ajankohtaisia kuin Rick Astley. Negitive on huono parodia 80-luvun sifonkihuivi/sukkahousuhevistä, jolla vain yksi biisi, jolla he ovat tehneet jo kaksi (?) levyä. Private Line on periaatteessa sama - tosin heiltä puuttuu edes se yksi biisi. [/B]

SergeiK on pààssyt rockin ytimeen. Vuosiluvusta voidaan kiistellà, mutta todellakin tàydellisyys saavutettiin tuolloin +- pari vuotta. Axl Rose sen sijaan ei aiheuta mitààn Sergein mainitsemia reaktioita, ainakaan minussa. Kaikkien aikojen toiseksi parhaan rock bàndin laulaja, that's all. Private Linen biisejà en ole kuullut, mutta Negativella on pari ihan ok biisià, tiedà sitten minkàlaista kamaa loput biiseistà ovat.

No mutta eipà hàtàà, sillà jos ei Negative/Private Line uppoa, niin Hanoi julkaisee tànààn uuden levynsà, joten rock n roll on pelastettu jàlleen.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Latasinpa bändin sivuilta tuon 1-800... videon.
Intoa näyttäisi olevan, ideoita ei senkään vertaa.
Biisin "riffikin" on vanhempi kuin... no todella kulunut joka tapauksessa.
Voihan tuosta jotain tullakin.
En uskalla tuomita, kuten tein Apulannan kohdalla nähdessäni poikain keikan Nummirokin koululavalla vuonna keppi.
"Tuosta ei ainakaan tule ikinä mitään"

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ehkä tässä nyt haetaan sitä, että kyseiset bändit koettavat olla niin kovin kapinallisia , mutta biisien rankkusaste on luokkaa Anne Mattila. Parhaimmillaan tai pahimmillaanhan noi biisit on ihan iskelmiä. Englanninkieli vain hämää ja ehkä se silloin tällöin särähtävä kitara. Jätkäthän ovat ulkonäöltään sitten juuri sellaisia teinityttöjen päiväunia rocktähti statuksella, että teini-ikäisten tyttöjen fantasiamaailmakin on täytetty. Se onko noiden imago levy-yhtiön tai heidän itsensä luomaa, ei ole mitään väliä. Ne imagot ovat hirveitä. Negativen (esimerkiksi) live-esiintyminenkin on aivan hirveää, kun ei sitä Jonnen keikistelyä kestä katsoa, edes 2 promillen humalassa, vaikka biisi ihan ok olisikin. Mistä tulee väistämättä mieleen, että bändi on suunnattu teinitytöille, vaikka musiikissa olisi ainesta hiukan laajemmalle.

Negativella on pari ihan hyvää biisiä ja se uus mihin Ville Laihiala tuo oikeasti rankkaa särmää on jopa useammin kuunneltava.

Private Linen uus kuulostaa ekalla kerralla ihan kivalta, mutta jo toisella kerralla huomaa kuinka kertakäyttötavaraa se on.

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja minä en koskaan opi pitämään päätäni kiinni (tai näppejä kurissa tässä tapauksessa).

Viestin lähetti Eddie
Parhaimmillaan tai pahimmillaanhan noi biisit on ihan iskelmiä.
--
Jätkäthän ovat ulkonäöltään sitten juuri sellaisia teinityttöjen päiväunia rocktähti statuksella, että teini-ikäisten tyttöjen fantasiamaailmakin on täytetty.

Jaa, että nyt ne on iskelmiä. Tämähän menee mielenkiintoiseksi.
Haluaisin vielä selvennyksen tuohon ulkonäköasiaan. Miten se voi olla noin kamalaa, jos bändin jätkät näyttää hyvältä? Ei kai kaikkien tarvi olla jotain eppunormaaleja (ei minulla toki mitään Eppu Normaalia vastaan ole). Vai onko rock uskottavuus = rumia äijiä?
Hohhoijakkaa.

Viestin lähetti Eddie
Negativen (esimerkiksi) live-esiintyminenkin on aivan hirveää, kun ei sitä Jonnen keikistelyä kestä katsoa, edes 2 promillen humalassa, vaikka biisi ihan ok olisikin. Mistä tulee väistämättä mieleen, että bändi on suunnattu teinitytöille, vaikka musiikissa olisi ainesta hiukan laajemmalle.

Vai niin. Jonnen-keikistely-sietokyky on sitten varmaan jotenkin korkeampi Japanissa, kun siellä yleisöstä löytyy yli kolmekymppisiä miehiäkin.
Ja mitähän ylipäätään mahdoit tuolla "keikistelyllä" tarkoittaa?
Jookusen Negative-keikan nähneenä en löydä valitettavaa [Ainakaan enää sen surkuhupaisan Tavastian keikan (12/03) jälkeen kun Sir soitteli kännissä päin p*rsettä. Eipä ole sen jälkeen ollut kännissä lavalla. En tosin ollut sitä näkemässä.]. Paitsi ehkä toisinaan Jonnen pettävä ääni, kun se kloppi ei tajua/malta parantaa itseään kunnolla.
Keikoista yksi mieleenpainunein oli viime syksyinen Tavastian keikka, kun itse herra Laihiala oli lentänyt vartavasten paikalle vetämään Until You're Mine:n duettona.

Ja taas meni off-topic.

Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti katjuska
Vai niin. Jonnen-keikistely-sietokyky on sitten varmaan jotenkin korkeampi Japanissa, kun siellä yleisöstä löytyy yli kolmekymppisiä miehiäkin.

Japanissa nyt menee Dannykin vielä läpi.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vision
Japanissa nyt menee Dannykin vielä läpi.

HEHEHEHEHHE ;D Totta siellä uppoaa kaikki, jopa Nylon Beatin levyä myytiin siellä joitain tuhansia.

Kaveri oli vaihdossa siellä ja sanoi, että vaikka Suomessa hehkutettiin "Suomalainen bändi X on saanut suurta suosiota Japanissa". Niin ei siellä ns. valtavirrassa kukaan tiennyt ko. bändeistä yhtään mitään. Hanoi Rocks on lienee ainoa suomalanen bändi, joka on oikeasti ollut(on?) siellä jotain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy