???????????????????????????????????????????Mun mielestä Vanhasen Masassa on jotain presidentillistä, jos on kuuden vuoden päästä vielä ehdolla niin voisin jopa äänestääkin. Kepulaisuudesta huolimatta.
No höh. Minun mielestäni juurikin hyvä tuollainen vanhempi valtiomies, joka sopii presidentin tehtävään. Jos olisi demarien AY-liikkeen masinoima ehdokas, niin tuosta saisi helposti leivottua presidentin.???????????????????????????????????????????
Vanhasen Matissa ei ole mitään presidentillistä.
Sama juttu. Siis jos katsotaan olemusta ja kasvoja, niin Vanhanen vaikuttaa enemmän presidentiltä kuin kukaan noista.Mun mielestä Vanhasen Masassa on jotain presidentillistä.
Uskon, että Keskustan ehdokas 2024 on Olli Rehn. Hän voi vaikka voittaa, sillä hänelle voisi kuvitella porvarileiristä ihan huomattavaa kannatusta.Mun mielestä Vanhasen Masassa on jotain presidentillistä, jos on kuuden vuoden päästä vielä ehdolla niin voisin jopa äänestääkin.
Vanhasen Matissa ei ole mitään presidentillistä.
Eikä Haaviston DTM:ssä.Mitä? Eikö Torvaldsin vaalinvalvojaiset olekaan purjeveneellä?
Jep, ellei sitten Väyrynen palaa kotiin ja asetu kepun ehdokkaaksi. Ja jos ei palaa, niin eiköhän vielä 20 000 lappalaista ole sen verran sekaisin että Väykkä saa kannattajakortit kasaan.Uskon, että Keskustan ehdokas 2024 on Olli Rehn. Hän voi vaikka voittaa, sillä hänelle voisi kuvitella porvarileiristä ihan huomattavaa kannatusta.
...
Näkee, että Tuula on Rinteen luottonaisia, sillä myös Rinne tykkää korostaa, kuinka hänelle on tullut paljon palautetta.
Tai Huhtasaaren Kontulan ostarilla?Mitä? Eikö Torvaldsin vaalinvalvojaiset olekaan purjeveneellä?