Mainos

Predatorin julkinen päähänlyöntikisa!

• 3 195
  • 49

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minulta on tänne palstalle päässyt lipsahtamaan todellinen ammattini. Mutta olenko minä todellakin opettaja jossakin yläasteella... näinhän olen väittänyt. Ja jos minä olen teacher, niin minkä alan ope minä mielestänne olen? Vai onko ammattini työtön puliveivari, joka kirjaston koneella kirjoittelee tänne levottomia? Vai kenties eläytymiskykyinen teinityttö? Vai Tarja Halonen? Vai Sylvester Stallonen puudeli? Muitakin vaihtoehtoja voi tietysti olla... kertokaa, koska minä nyt viimeiseksi tiedän kuka minä olen?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sinä olet entinen biologianopettajani. Juuri se joka sai raivokohtauksen kun erään NHL-ammattilaisen nykyinen vaimo heitti sen halavatun planktoninkeräilyhaavin jokeen. Ja sitten pakotit sen tytön hakemaan sen haavin sieltä kaikki vaatteet päällä.

Tai hetkinen, jos se olisit ollut sinä, olisit ehkä antanut tämän tytön riisuutua ensin. Olethan kuitenkin herrasmies.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ilman muuta lukiolaistyttöjen liikunnanopettaja erikoisvahvuutenaan suihkun tasalämpöisyyden tarkkailu. :D

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wrong.. oooh so wrong...

Kaikki tähän mennessä päin mäntyä (ei kuitenkaan Karjalan mäntyä, vaan ihan Helsingin)...

Minä lupaan ja vannon (että lataan ja ammun, kunnes kentälle sammun)... notta jos joku minun ammattini oikein arvaa, niin minä sen sitten myös myönnän. Ja sille oikein arvanneelle on luvassa kahden viikon seksiloma minun kanssani Korkeasaaressa Helsingissä. Tai tukiopetusta siinä pääaineessa, jonka minä parhaiten hallitsen.... nam nam...

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Predator taitaa olla yläasteen historianopettaja joka keikkuu terveen mielen rajamailla hoippuvin askelin?
Kirjalliset tuotokset puoltaisivat äidinkielen opettajan vakanssiakin mutta veikkaan kuitenkin korrektia, hillittyä historian opettajaa joka hekumoi räkänokkaoppilaitaan katsellessa veriteoilla.
Alter ego pääsee tässä bittiavaruudessa irti, mikä onkin hyvä koska olisit kouluttanut "isän kädellä" eläimien käytöstavat omaavia teinejä. Ja tähän perään vapaavalintainen määrä erilaisia hymiöitä.

HUOM. Tarkoitus ei ole loukata KETÄÄN vaan kerron fiiliksen joka on minulle muotoutunut Saalistajasta.

Edit: Jaa että lähellä? Edelleen veikkaan opettajaa, täytyykö roponi siirtää historiasta johonkin tekniseen.... käsityöt? Mutta psykologinen arviointi meni kai nappiin? :D

Viimeksi muokattu:

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Ensin tuli mieleen, jotta olet liikunnanopettaja. Sitten huomasin sen mahdottomuuden, sillä olet kirjoitustaitoinen. Voisit siis olla äidinkielenopettaja, mutta silloin et varmaankaan seuraisi jääkiekkoa, niinkuin ei muutkaan 'marimekko' hipit, joita siihen tehtävään ajautuu. Matematiikan opettajilla on yleensä tähdellisempääkin tekemistä kuin kommunikointi lajitoverien kanssa. Biologian opettaja et varmaankaan ole, koska heille kaikki tekninen on vierasta, kuten internet ynnä muut vastaavat. Vaikka olenkin jostain syystä saanut vaikutelman ruudin keksimisestä, niin tuskin kemiankaan opettaja olet, sillä nämä ruudinkeksijät ei yleensä omaa tarpeeksi taipuvia sormia vietien naputteluun.

Mitä meille jää jäljelle? Tuo nimimerkin valinta vaikuttaa siltä, että historia kiinnostaa sinua eli olet historian opettaja.

Voit toki olla OPO:kin, kun tuo muiden opastaminen jääkiekon saloista sujuu.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iceman...

So close, so close... but not enough... jokohan nyt saisi porttikiellon sättäämisestä?

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jotenkin minun mieleen tulee Predatorista lukion historianopettajani.Hän oli tosin jalkapallomiehiä mutta sanotaan silti että lukion historianopettaja.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Wrong.. oooh so wrong...

Viestin lähetti Predator
Minä lupaan ja vannon (että lataan ja ammun, kunnes kentälle sammun)... notta jos joku minun ammattini oikein arvaa, niin minä sen sitten myös myönnän. Ja sille oikein arvanneelle on luvassa kahden viikon seksiloma minun kanssani Korkeasaaressa Helsingissä. Tai tukiopetusta siinä pääaineessa, jonka minä parhaiten hallitsen.... nam nam...

Olen miltei vakuuttunut, että olet Henry Saari. Annetaan sen seksiloman olla...

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitatko, Predator, että olet täällä salanimellä? Onko tämä samalla kuolinisku salaa elättelemälleni toiveelle saada se huikee näkymättömyyspukusi lainaan jonain päivänä? Voi ei, ei, ei.. Tämän täytyy olla pahaa unta.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
railwayman:
"Voit toki olla OPO:kin, kun tuo muiden opastaminen jääkiekon saloista sujuu."

Predator:
"So close, so close... but not enough..."

Voi jestas sentään jos sinä olet koulupsykologi. Voi Suomen nuoria. Voivoivoi...

Seuraavassakaan ei ihan vakavasti, mutta vakavammin: Koskapa en tunne aktiivisemmin kirjoittavista ketään, olen useammankin kerran miettinyt tätä kasvottomuuden tuomaa "epävarmuutta". Erilaisia tekstejä tulee päivittäin varmasti >100:lta kirjoittajalta, joiden nimimerkit pystyn tunnistamaan. Ketähän teitä siellä niiden takana mahtaakaan olla?

Mistäs minä tiedän vaikka Predator olisi ulkoministeriön alivaltiosihteeri tai Aira Samulin? (ja nyt sitten joku vastaa että "Ei voi olla, kun se olen minä!")

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nikke
Jotenkin minun mieleen tulee Predatorista lukion historianopettajani.Hän oli tosin jalkapallomiehiä mutta sanotaan silti että lukion historianopettaja.

Mitä lukiota kävit ;) ? Minulle tuli asiaa pohtiessa sama mieleen, paljon samoja piirteitä ja kiinnostuksen asioita, (naiset, autot, historia yms ) Sen seksiloman kai voi vaihtaa Thaimaan matkaksi?

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Andrej

Seuraavassakaan ei ihan vakavasti, mutta vakavammin: Koskapa en tunne aktiivisemmin kirjoittavista ketään, olen useammankin kerran miettinyt tätä kasvottomuuden tuomaa "epävarmuutta". Erilaisia tekstejä tulee päivittäin varmasti >100:lta kirjoittajalta, joiden nimimerkit pystyn tunnistamaan. Ketähän teitä siellä niiden takana mahtaakaan olla?
Tämä asia herättää uteliaisuutta kyllä, jossan toisessa ketjussahan tätäkin käsiteltiin. Tunnen IFK -leirin kirjoittajista muutaman mutta Predatorin persoonaan en ole muistaakseni törmännyt "livenä". Mutta millainen saalistaja paljastaisikaan itseään "viholliselle" noin vain? Eikä kaikki huutele nimimerkkiään kuuluviin vaikka sattuisikin törmäämään jossain ja JA :sta olisi puhetta.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Tatzka
Mitä lukiota kävit ;) ? Minulle tuli asiaa pohtiessa sama mieleen, paljon samoja piirteitä ja kiinnostuksen asioita, (naiset, autot, historia yms ) Sen seksiloman kai voi vaihtaa Thaimaan matkaksi?

Annetaan pientä siimaa muttei nyt sen enempää...Espoossa.
Ja kyllä nuo kiinnostuksen kohteen hieman tuon suuntaisia ovat...

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Haa.

Predator, olet tietotekniikan opettaja. Kellään muulla ei ole aikaa roikkua internetissä pitkin päivää. Tai sitten et ole. Kerro jo!!

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Ässä hihasta! Ruotsin opettaja, se sinä olet! Olenko oikeassa? Jos olin niin sen Korkeasaaren voi jättää väliin vai saako sen vaihdettua toiseen palkintoon?

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sorvin ääressä tunnut viihtyvän ja rautalankaa olet saanut vääntää. Välillä on vissiin hitsannutkin oikein pahemman kerran ja saumat ovat päässeet ratkeamaan. Tinoissasi et ole tainnut ainakaan tänne kirjoittaa tai mistäpä sen toisaalta tietää. Taisit olla metallimiehiä musiikkimakusikin puolesta, vai olikohan se näin ;)

Siispä olet metallityönopettaja ehdottomasti!

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keep on going, keep on going... läheltä on jo liipannut...

Talkkari? Ich? Me? Moi? Come on.... kun olin lukenut ekan kerran Harry Potterin ensimmäisen kirjan, niin olisin kyllä halunnut olla kirjan henkilöistä vahtimestari Voro... ihan sen takia kun sillä äijällä oli musta kissa... minulla on kylläkin musta tarantulahämähäkki... ja tarkkaan ottaean senkin "isäntä" on minun nuorempi poikani.... siinä vähän lisää vihjeitä...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Keep on going, keep on going... läheltä on jo liipannut...

Olet eittämättä Filosofian opettaja ja teet samaan aikaan kuraattorin hommia.
Kuljet mietteliään näköisenä koulun käytävillä ja kun pääset työhuoneeseesi, lentää tuo filosofinen ilme huit helvettiin ja alat kirjoittelemaan suu vaahdossa tänne juttuja.

Kirjoitat niitä pöytälaatikkoon ja muotoilet huolella ennen "julkaisemista".
Oppilaille et ole paljastanut oikeaa persoonaasi mutta kotona tietävät isän kaksoiselämästä ;)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Keep on going, keep on going... läheltä on jo liipannut...

Viestin lähetti bisnesman
Olet eittämättä Filosofian opettaja ja teet samaan aikaan kuraattorin hommia.
Kuljet mietteliään näköisenä koulun käytävillä ja kun pääset työhuoneeseesi, lentää tuo filosofinen ilme huit helvettiin ja alat kirjoittelemaan suu vaahdossa tänne juttuja.

Kirjoitat niitä pöytälaatikkoon ja muotoilet huolella ennen "julkaisemista".
Oppilaille et ole paljastanut oikeaa persoonaasi mutta kotona tietävät isän kaksoiselämästä ;)

>> Nyt lipaisi jo TODELLA läheltä... mutta kun nuo kansankynttilän "uhrit" lukevat tätä palstaa, niin pahasti pelkään paljastuvani siinä vaiheessa kun ajan koulun pihaan tuolla toisessa ketjussa mainitulla uudella Chrysler Cruiserilla? Nimittäin TIEDÄN monen oppilaani olevan kirjoittautuneena tälle palstalle... SO NOT!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy