Prätkäjätkät / -tytöt!

• 692
  • 2

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Löytyykö niitä Jatkoajasta?

1. Mikä pyörä on alla?
2. Mitä muita pyöriä olet omistanut?
3. Oletko tehnyt pitkiä reissuja?
3. Kuulutko johonkin seuraan?
4. Rakkain prätkäsi?

Itselläni on ollut kaksipyöräinen jalkojen välissä siitälähtien kun opin kävelemään.

1. Mikä pyörä on alla?
Tällä hetkellä alla on Kawasaki ZX-12R -00. Tosi raaka vehje! Hieman saa hierontaa pikku tärinän johdosta, mutta muuten täydellinen kaveri pitkille matkoille. Tyttöystävältä vaaditaan tosin lihaskuntoa istumaan takana...

2. Mitä muita pyöriä olet omistanut?
Solifer,
Tunturi,
BSA 350 -52
Honda CBR 1000F -87
Kawasaki ZZR 1100 -92
Honda CBR 1100 XX Superblackbird -97

3. Oletko tehnyt pitkiä reissuja?
Viimeiset kymmenen vuotta olen ajanut joka kesä Euroopan läpi Italiaan ja sieltä laivalla yli Kreikkaan.

3. Kuulutko johonkin seuraan?
SMC (Sveriges Motorcyklisters Centralorganisation)

4. Rakkain prätkäsi?
Blackbird. Kellosepän valmistama! Tosi autobaanansyöjä. Hieman kankea kurveissa mutta suoralla mentiin! Myös takana istuva viihtyy hyvin.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tllissa on tällä hetkellä -01 ZX-9R. Ihan kiva lelu, mutta ei mikään mammutti matkailija. Tätä ennen oli piikin NSR jälkeen vähän aikaa taukoa. Sitten ostin CBR 600:n ja sen jälkeen tämän nykyisen.

Olen käynyt lapissa, virossa, latviassa, ruotsissa, norjassa enpä muualla. Pitäisi lähtee, mutta kun ei tahdo aika riittää.

Kyllä se rakkain on tämä nykyinen, ei ole montaa joka ohi työntää mutkaisella tiellä.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Mitä!

Eikö täältä muita löytynyt kuin minä ja Juntti? Niin ja tietysti Ville Nieminen:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy