Poterovartio

  • 641 876
  • 3 485

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Epätoivoiset ajat vaatii epätoivoisia tekoja.

Itse olen ollut ainoastaan kasarmilla karanteenirajojen takana, mutta olen tuijotellut kohti etelää iltaisin, jos sieltä saapuisi tsekkiläisiä koneita Rauman suuntaan. Toistaiseksi ainoastaan epätoivoisia hitsareita on työpikaltani kyselleet miten Raumalle pääsisi karanteenirajan yli? Olen heille kertonut, että seula on tiukka eikä mahdollisuutta ole. Yleensä he suuttuvat pikkuvelimäisesti, mutta tarjoamalla heille vaahdotettua olutta he leppyvät nopeasti.

Uudeltamaalta ei mitään uutta, vielä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selvisin kuin selvisinkin Laitilan Shellin nurkkapöydän tarkkailupisteeseen ja huomio kiinnittyi tutunomaiseen veljeskaksikkoon, joiden vahvaranteinen isä kaatoi kahvia koko ketjulle. Ihmetytti jopa kaulaliinojen sinikeltainen väritys...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Yleensä he suuttuvat pikkuvelimäisesti, mutta tarjoamalla heille vaahdotettua olutta he leppyvät nopeasti.
Onko muuten tietoa että toimiiko maidonvaahdotin myös oluelle?

Nyt alkaa tuntumaan siltä että sota on jo voitettu, vastustajan selkäranka on murrettu ja seuraavat hyökkäykset ovat luultavasti jo epätoivoisia. Toisaalta kahden maalin johtoa on sanottu vaarallisimmaksi johdoksi, mutta mieluummin kahden, kuin yhden maalin johto.
 

SetäTuomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Panelian panelialaisessa kaukopartiossa ei juurikaan tapahtumia, yksi auto koukkasi idästä, mutta kiikaroituani totesin vain, että "Tervetuloa länteen, Anrei!" Toisella tarkastusasemalla oli kuulemma pysäytetty joku suippokorvainen kuski, oli kuulemma viemässä take away-annoksia. Muutoin lähes tyhjästä autosta ei kuulemma kuitenkaan löytynyt kuin valmiiksi vaahdotettua olutta, joten käännytettiin takaisin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oon ymmärtänyt et näissä pohdinnoissa kuuluu mennä kauas ja vähän vielä yli, joten:
Pavol Skalicky

Olympiarenkaat on vaan viitteenä menneistä ja tulevista seuraväreistä ja Matin ja Tepon biisi on julkaistu -82 --> #28.

Kuvassa edeltäneiden seurojen värimaailmaa.

Vaikka olympiarenkaat olivatkin vihje Hakulisesta, niin olisi kyllä huikeaa alistamista jos tällä samalla päättelyllä Skalicky Lukkoon saapuisi. Vihollinen lyöty jo ennen hyökkäyksen suunnittelua.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Juuri saadun tiedon mukaan esimerkiksi Lappeenrannan patioilla osataan arvostaa Rauman poterovahteja. Myös koko Divisioonan johtaja Virta varmasti arvostaa tätä ketjua kun kuitenkin virtuaalistalkkaa meitä kannattajia täällä.

Kiip on gouin Boiz!
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parin intensiivisen vartiopäivän jälkeen nyt on käsillä selkeästi seesteisempi hetki.

Ei vihjeitä ja toimistolla valot pimeänä.

Nyt on suuri vaara, että vastapuoli pääsee iskemään, koska varmimmat kortit pakasta on jo paljastettu. Toisaalta poterovahtien etuna on se, että vastapuoli on jo osoittanut turhautumisen merkkejä ja kasetti saattaa jumiutua millä hetkellä tahansa.

Seuraavaa HÄLYTYSTÄ odotellessa. Ratkaisuhetket lähestyy.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parin intensiivisen vartiopäivän jälkeen nyt on käsillä selkeästi seesteisempi hetki.

Rajavalvontaa täytyy ainakin tehostaa entisestään, kun Hakulisen ketjuun oli jo eksynyt yksi maahantunkeutuja, joka on nyt Vääpeli @Veffi toimesta karkoitettu pois Etelä-Satakunnasta.

Vaikka välitöntä uhkaa ei ole havaittavissa ja DEFCON tasokin on tiputettu 5:stä - 3:meen, niin tämä ei tarkoita etteikö vihollinen voi suorittaa organisoitua hyökkäystä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Moottorimarssilla Huittisten rajavalvontapisteeltä tukikohtaamme päätin jäädä vielä puoleksi tunniksi kahville Souppaan risteykseen. Hain kahvini paikallisesta kuppilasta ja otin sen suoraan JVDT-mukiini. Päässäni oli RTK-pipo ja jätin kassatytölle 2000€ tipin. Siirsin kalustoni liikenneympyrän läheisyyteen ja otin ylös jokaisen Porin ja Tampereen suunnalta tulleen ajoneuvon rekisterinumeron. Ei mainittavia vihjeitä.

Kiinnitin kuitenkin huomioni yhteen roska-autoon, joka kääntyi Tampereen suunnalta tullessaan suoraan kohti Harjavaltaa. Paneliassa pohjoisen rajaa valvova Eversti @benicio saa päästää auton jatkamaan matkaansa kohti Pohjois-Satakunnan pääkaupunkia.
 

Liitteet

  • CE51DF65-5887-47B7-AD3E-4B02B6557973.jpeg
    CE51DF65-5887-47B7-AD3E-4B02B6557973.jpeg
    872,4 KB · kertaa luettu: 300

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Metsäläinen kehottaa kaikkia poterovartion henkilöitä pitämään pienen loman, sillä olen saanut tietooni masentavan uutisen:"Ei Lukkon kukkan tul." Olen saanut rakennettua yhteyden liigan faksiin ja kaikki faksiliikenne näkyy myös minun Amerikasta salaisen agentin salakuljettamalla laitteella( tuotenimi Commodore 64). Yhteyden rakentamiseen vakoilija metsäläinen tietysti tarvitsi tuon salaisen laitteen lisäksi liigan toimiston henkilöstön apua(kaunis nainen, kuten meille agenteille on niin tyypillistä). Faksiliikenne paljasti täälläkin usein arveltujen pelaajien menevänkin Ouluun, Tampereelle ja Turkuun.
Kyseiset pelaajat ovat rippikoulukavereita, joten soitin heille ja he vahvistivat tuon vanhan kansanviisauden:" Ei Lukkon kukkan tul."
Tämän saa ottaa talteen päivämäärän 01042020 kera.
 
Viimeksi muokattu:

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
APUA TARJOLLA IDÄSTÄ!

Vaikka tuo itäraja vielä onkin kiinni niin alamme jo kasaamaan joukkoja valmiiksi ja rakentelemaan erilaisia tukikohtia rajan tuntumaan. Kun raja joskus aukeaa lupaamme olla valmiina. Yleensä rajaa ylittävien puheesta ei saa mitään selvää, mutta jos sieltä yksikin lontoota puhuva jääkiekkoilijan näköinen herrashenkilö tulee, yritämme hänet toki ensimmäisenä saartaa Lappeenrantaan. Mutta jos kyseessä on hieman suuremman rahan perässä oleva taistelija, lupaamme suositella pientä kalastajakylää Länsi-suomesta, Rauma nimeltään. Kerromme kuinka sielläpäin ihmiset puhuvat oudosti mutta aurinko paistaa aina. Olemme teihin yhteydessä välittömästi, jos tälläinen tilanne sattuisi tulemaan.

Jos rajan yli tulee Koskirannan Jarnon näköinen mies, joudumme valitettavasti ottamaan hänet haltuun Lappeenrantaan. Emme pysty hänestä luopumaan vaikka minkälaisia tarjouksia tulisi. Uhkaukset eivät siinä tilanteessa auta. Toivomme, että ymmärrätte.

Toivomme myös, että tämä auttamisen kulttuuri näinä vaikeina aikoina on molemminpuolista. Jos sieltä lännestä on jotain taistelijoita johonkin päin lähdössä niin kertokaa heille hieman Lappeenrannasta. Täältä saa hyviä lihapiirakoita ja satama on ihan jees. Sieltä jo yksi taistelija tänne tuli mutta hän olikin niinsaotusti "omia".

Olisitteko valmiita tälläiseen sopimukseen? Jos jotain muutoksia haluatte, olemme niistä valmiita keskustelemaan.

Lappeenrannan potero kiittää ja kuittaa. Pidetään yhteydet kuumina!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vaikka välitöntä uhkaa ei ole havaittavissa ja DEFCON tasokin on tiputettu 5:stä - 3:meen, niin tämä ei tarkoita etteikö vihollinen voi suorittaa organisoitua hyökkäystä.
Luotto strategiaamme on vahva. Pitkäjänteinen työ on jälleen tuottamassa tulossa. Komppaniamme on onnistunut tekemään jo tammikuusta lähtien vakuuttavaa myyrän työtä. Suurin osa vastapuolen strategiasta on jo tiedossamme. Tällä hetkellä träppime läpi selkään pääsy vaati jonkin todellisen yllätyksen. Operation Mr. Slapshotin kaltaiset tuuripomput menevät pitkässä juoksussa tasan.

Tällä hetkellä motissamme olevalla Kuninkaankadulla pohditaan seuraavaa siirtoa tuli perseen alla. Mikäli saavat koodattu murtamattoman pommin niin en hetkeäkään epäile, etteikö joku eliittitaistelijoistamme löytäisi spekseihin sopivaa koodia keittiöscouttaajan käsikirjasta.

”It’s only war boys, we gonna win this shit, be humble!”
-Johtaja, The Art of War, 400 eaa.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Tein äsken sissipartio työtä uudenlahden alueella, jossa törmäsin vihollisen komppaniapäälikköön. Tarkkailtuani hetken huomasin hänen keräävän vahvaa muonitusta vihollisjoukoille, jotta heidän taistelutahto saadaan viimeisen täystyrmäyksen jälkeen uudelleen nousuun. Uskonkin että hetken päästä vastustaja on jälleen valmiina uuteen yllätysiskuun, joten olkaamme taistelutoverit valppaina ympäri Suomenmaan. Taisteluja ollaan voitettu, mutta sota jatkuu.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täytyy sanoa, että tämä ketju on pelastanut paljon tästä keväästä. Aivan loistavaa viihdettä. Jatkakaa!

Kun maailmaa kohtaa yllättäviä vaikeita aikoja, niin silloin yhteisön voima mitataan ihan tosissaan. Jatkoajan keskustelupalstan Lukko-osio on vetänyt mielettömän hienosti yhtä köyttä näinä aikoina ja olen kyllä itse ainakin uskomattoman ylpeä koko jengistä. Voittajia kaukalossa ja kaukalon ulkopuolella!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kun maailmaa kohtaa yllättäviä vaikeita aikoja, niin silloin yhteisön voima mitataan ihan tosissaan. Jatkoajan keskustelupalstan Lukko-osio on vetänyt mielettömän hienosti yhtä köyttä näinä aikoina ja olen kyllä itse ainakin uskomattoman ylpeä koko jengistä. Voittajia kaukalossa ja kaukalon ulkopuolella!
Mulla on sellainen tunne tästä ketjusta, että sitten aikanaan kun pelit syksyllä jatkuu, niin se näkyy ja kuuluu myös katsomossa.
enemmän sinikeltaista päälle ja ääntä edes taputusten muodossa Äijänsuolle.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on sellainen tunne tästä ketjusta, että sitten aikanaan kun pelit syksyllä jatkuu, niin se näkyy ja kuuluu myös katsomossa.
enemmän sinikeltaista päälle ja ääntä edes taputusten muodossa Äijänsuolle.

Tähän vahva sama.

Tämä ketju on kyllä timanttia ja ehdottomasti piristävä kokonaisuus vallitsevaan tilanteeseen, mutta pitää myös antaa krediittiä vastapuolelle. Hienon konseptin on seura saanut aikaiseksi vihjailuillaan ja Lukon hankinnat kiinnostavat tämän kautta myös muiden joukkueiden kannattajia.

Muut joukkueet ovat julkaisseet sopimuksensa ryppäissä ja vaikka itse olen melko aktiivisesti joka päivä Liigauutisten hermolla niin en kyllä heti muista mitä nimiä esim. joku Sport on sainannut,kun ne kiinnostaa joku puoli minuuttia ja yksittäiset nimet jäävät helposti pimentoon.

Lukko saisi pelkästään jonkun yksittäisen junnuhankinnan sopimusjulkaisusta hirvittävän myllyn päälle, kun se tehdään nykyisellä konseptilla.

Tämä ketju on jatkuvasti ylhäällä ja tiedän, että lukuisat kiekkojännärit seuraavat tätä poteroketjua herkeämättä, kun tämä on yksi tämän hetken aktiivisimmista ketjuista täällä jatkoajassa.

Se mitä tulee tulevaisuuden peleihin Äijänsuolla niin uskon myös että tämä on yhteisöä tiiviimmäksi sitova liima ja tämä tulee näkymään Lukon ympärillä jatkossa isona positiivisena juttuna. Omalla kohdallani voin todeta, että tämä kevät laittaa kyllä jääkiekkoasioita perspektiiviin ja pienestäkin voi ihminen tulla tyytyväiseksi. Jatkossa ei kyllä hermoja kiristä lainkaan niin paljon joku marraskuinen nihkeä tiistai-SaiPa tai synkkä jatkoaikatappio jossain Mikkelissä.

Se päivä tulee olemaan kaunis, kun kiekko tipahtaa jäähän ja JVDT 2.0 alkaa laittamaan limppua pussiin.

Kiitos kaikille ja eteenpäin. Pitkä yö poterossa jälleen edessä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy sanoa, että tämä ketju on pelastanut paljon tästä keväästä. Aivan loistavaa viihdettä. Jatkakaa!

Miettikääpä jos Lukko olisi tiedottanut nämä sopimukset samalla tavalla kuin moni muu joukkue. Viisi sopimusta pärähtää samaan aikaan kotisivuille ilman mitään ennakko teasereitä tai pelaajien haastatteluita. Ei olisi tätäkään huikeaa ketjua koskaan muuten syntynyt. Joten iso kiitos @1936 ja muu Lukon mediatiimi! Tämä luo hyvää pöhinää yhteisöön ja tulevaan kauteen.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lukko ja Ravinteli Tifosi on jakanut tästä P*ck Korona Burgeri tarjouksen somessa.

Kaupan päälle tulee pelaajan signeeraama pelaajakortti. Tämän päivän otokseen oli löytänyt David Nemecekin kortti tiensä.

Olisiko toimistolla yritetty olla todella ovelia ja hakea kavennusta ns. Maalin jälkeisellä vaihdolla? Olisi toimiston pakko iskeä äkkiä kavennus, mutta mahtaisko tässä olla ideaa?

Itse en pahaksi pistäisi jos haisteluni osuisi oikeaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Lukko ja Ravinteli Tifosi on jakanut tästä P*ck Korona Burgeri tarjouksen somessa.

Kaupan päälle tulee pelaajan signeeraama pelaajakortti. Tämän päivän otokseen oli löytänyt David Nemecekin kortti tiensä.

Olisiko toimistolla yritetty olla todella ovelia ja hakea kavennusta ns. Maalin jälkeisellä vaihdolla? Olisi toimiston pakko iskeä äkkiä kavennus, mutta mahtaisko tässä olla ideaa?

Itse en pahaksi pistäisi jos haisteluni osuisi oikeaan.
Itselle napsahti Phahthrhihk Westerholm, eli sinänsä en usko että tuosta juuri sen suurempia johtopäätöksiä voi tehdä.
 

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
Turun lohkolla on hiljaista. Viime yön tiedusteluraportti Raision ABC:n tarkastuspisteeltä kertoo vain yhdestä epäilyttävästä havainnosta. Pisteen oli ohittanut etäisesti tutunoloinen kaksimetrinen kaljupää vähissä vaatteissa ja oli Turun murretta tanskalaisittain murtaen kertonut loiventavansa dagen efteriä ja etsivänsä ensi kauden seuraa. Oli kuulemma tehnyt sopimuksen johonkin länsirannikon pikkukaupunkiin, muttei muistanut oliko se Laitilan Jyske vai Kokkolan Hermes vai joku siitä väliltä. Massia oli kuulemma päällä ihan kiitettävästi kahdestakin seurasta. Tarkastuspisteen operatiivinen johto oli antanut miehelle määräaikaisen kauttakulkuluvan ja ohjeeksi jatkaa matkaa vähintään 350 kilometriä pohjoiseen.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös