Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Potenssiongelmia

• 4 378
  • 27

Carlos

Jäsen
Viime lauantaina olin tulossa töistä kollegani kanssa n. klo 20 paikkeilla (puvut edelleen päällä), kun päätimme poiketa kantabaariimme ottamaan muutaman olusen ja puhumaan ns. scheissea. Ilmeisesti ko. asu ei ole kovin tavallinen täällä Aussilassa, sillä mitä sitten tapahtui ansaitsee mielestäni ihan oman ketjunsa. Muutkin saavat jakaa karmaisevia kokemuksiaan, varmasti tarinoita löytyy.

No enivei, siinä tiskiin nojaillen nautiskelimme tuopposiamme, kun sitten vieressä majaillut "marjatta" (asiaa tuntemattomille, marjatta = n. 40-50 v. laajarunkoinen, hawaiji-paidassa ilman rintsikoita kulkeva, eläkettä odotteleva öklötys joka
uskoo yhä olevansa elämänsä iskukunnossa) päätti lähestyä meitä. Ensin hän jutusteli kollegalleni jotain mitälie, ja minä yritin olla kiinnittämättä mitään huomiota. Sitten kaverini päätti lähteä käymään tupakka-automaatilla (ylläri), ja minä jäin täysin yksin tulilinjalle. Ensimmäinen kysymys oli heti "onko tyttöystävää/vaimoa", sitten kaikenlaista tyyliin pidänkö aussinaisista, blaablaablaa, samalla tietysti hänen täytyi tunkea rintamuksensa kiinni meikäläiseen, jne... aaaaaaarrrgh. Sitten luojan kiitos kaverini tuli takaisin, ja otimme taktiikaksi jutustelun IT-kapulakielellä, joka toimi aika hyvin ja hetken kuluttua naikkonen jättikin meidät rauhaan. Kerrassaan järkyttävä kokemus.

No sitten, pari minuuttia myöhemmin tuli toinen yrittäjä, "lissu" (alaa tuntemattomille, lissu = n. 40v. kapakkaruusu blondi, pukeutunut liian tiukkoihin vaatteisiin, puhuu möreällä äänellä, naamassa on n. 5,2kg pakkelia+meikkiä, jne..) joka oli sitten erittäin hankala tapaus. Hän jaksoi roikkue meissä kiinni vähintäänkin puolen tuntia tehden itseään tykö miten parhaiten pystyi. Meikäläistä alkoi jo ihan tosissaa oksettaa tämä tapaus, kaljakaan ei meinannut enää maistua. No lopulta tästäkin matamista päästiin eroon, ja olimme jo varsin järkyttyneessä tilassa. Edes baarin takana työskennellyt very viehättävä neitonen ei herättänyt enää mitään reaktiota, olimme siis niin kertakaikkiaan tuskanhiki otsalla.

Tämän jälkeen oli vielä kaksi yrittäjää (yhtä aikaa), jostain marjatan ja lissun välimaastosta (toinen heistä oli itseasiassa juuri ja juuri polkaistavan rajoissa, mutta tyhmä kuin saapas järvenpohjassa). Tässä vaiheessa meiltä paloi sitten käämit, nykäisimme tuopit tyhjäksi ja ryysimme ulos aika vauhdikkaasti. Normaalisti olen joutunut vastaavien hyökkäysten kohteeksi ehkä keskimäärin kerran vuodessa, mutta kolme kertaa tunnin sisään oli kertakaikkiaan liikaa. Otsikkoni johtuu siis siitä että en usko olevani kykenevä minkäänlaiseen seksuaaliseen suoritteeseen ainakaan viikkoon, vieläkin puistuttaa niin paljon. Olen siis todella järkyttynyt.

Tarkoitukseni ei ole muuten mollata em. ikäryhmiin kuuluvia naisia, vain näitä tiettyjä marjattoja ja lissuja, jotka seitsemän tuopin jälkeen uskovat olevansa 20v. missejä, joita varmasti kaikki ovat nähneet notkumassa baareissa.

Mitenkäs muilla, karmaisevia iskukokemuksia? Uskon että en ole yksin...

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Carlosin tarina toi mieleeni tapauksen noin reilu viisitoista vuotta sitten, joka edelleen muistuu kirkkaana mieleen.

Olimme poikien kanssa Old Bakersisssa, joka oli siihen aikaan hiukan fiinimpi olut/ruokailuravintola. No, siinä turisimme olutlasien äärellä, kun pöytäämme pyysi päästä istumaan kolme noin 45-vuotiasta naista. Koska tilaa oli hyvin, niin kohteliaasti annoimme rouvien istua ja jatkoimme jutustelua. Sitten pikku hiljaa rouvat hivuttivat itsensä lähemmäksi ja kun olivat tarpeeksi liki, niin yksi heistä laittoi kätensä tuohon reidelleni noin viiden sentin päähän tiedätte kyllä mistä ja kysyi, että “mitäs pojat on ajatellut tehdä tänään?” Siinä vaiheessa allekirjoittanut meni hiljaiseksi (ei tapahdu usein) ja sain kakistelluksi jotain tyyliin, että ei mitään tai jotain vastaavaa fiksua. Shokista toivuttani, sain sen verran sanottua kundeille, että nyt lähdetään, tai ainakin minä poistun. Kaadoimme loppukaljat kurkkuun vauhdilla (tuoppiin ei voinut Paakarin silloisilla hinnoilla jättää) ja poistuimme paikalta kohtuu rivakasti.

En enää muista, olivatko ko. rouvat ulkonäkönsä puolesta millaisia, mutta kun tuossa parikymmpisenä ei oman mutsin ikäiset naiset kiinnostanut. Tilanne voisi olla nyt toinen, ei siis että tällä hetkellä mutsin ikäiset naiset kiinnostaisi, mutta noin 40 korvilla olevat, heh.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tuli mieleen tarina nykyisen asuinpaikkani baarista. N. kolmevitonen "kaiken kokenut" nainen rakastui paitaani ( hifk:n fanipaita), kaikkea olisin kuulemma saanut ja uutta olisin kokenut, ei millään suostunut uskomaan että samaisessa baarissa oli tyttöystäväni ja minua ei oikeasti kiinnostanut. Hieman samallainen tapaus tulee mieleen Kuopiosta, jossa n. kolmekymppinen thai-tyttönen seurasi illan perässsäni ja huusi IFK!, IFK!. No, punapaita saa naiset herkistyneeseen tilaan, minkäs sille voi ;).

EDIT: muutama kirotushäriö

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Silloin joskus muinoin kun allekirjoittanut oli parikymppisenä pojankloppina eräässä paikassa narikassa töissä tuli kerran eräs n 40-kymppinen nainen keskellä päivää (!) aikamoisessa huppelissa ehdottelemaan josko tulisin katsomaan mitä hänen huoneestaan löytyy. Hotellikin oli ihan lähellä. Kieltäydyin kohteliaasti kunniasta naispuoleisen kollegani nauraessa vieressä. No, nainen sai sitten kaikki tavaransa mutta ei päättänyt luovuttaa. Ensin hän istuutui minua vastapäätä ja rupesi nostamaan hameensa helmaa. En edes halua tietää mitä alta olisi paljastunut. Kun tämä ei toiminut nainen tuli vielä luokseni, sanoen hotellinsa nimen ja huoneen numeron. Sitten hän päätti luovuttaa ja lähti pois.

Sanotaanko loppukaneettina että puistattaa vieläkin koko tapaus. Ja tiedän missä ko nainen silloin oli töissä. Ei oikein siihen yritykseen ole enää pystynyt vakavalla naamalla suhtautumaan...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Poikain kanssa olimme taannoin ihan vaan muutamalla. Juttu luisti vilkkaasti ja kaikki olivat hyvällä tuulella. Kuinka ollakaan, pöytämme ainoalle vapaalle tuolille istahti supisuomalainen marjatta-lissu joka ensi töikseen kysyi, että kukas pojista on vapaa. Sattumoisin meitä oli seitsemän, joista vain yksi poikamies. Ukkomiehet muodostivat noin kolmasosasekunnissa keskinäiset keskustelutuokiot, joten poikamiestä ei pelastanut mikään. Marjatta-lissu iski kiinni kuin mehiläinen kukkaan, ja se oli kaverin menoa se. Edeltäviin tarinoihin poiketen tässä pelastus tapahtui vasta aamulla.

Tarkennetaan vielä sen verran, että se uhriksi joutunut ei ollut sivullekirjoittanut.

Meille miehille taitaa olla tavallaan ihan terveellistä joutua kokemaan jotain näissä jutuissa selostetun kaltaista. Tiedetäänpä ainakin jollain tavalla, miltä niistä nuorista ja raikkaista naisista tuntuu, kun joku känniääliö tulee suorittamaan jo syntyessään epäonnistunutta iskuyritystä. Me koemme tuollaista ehkä kerran tai kaksi elämässämme, he kokevat sitä useita kertoja joka kerran kun ovat baarissa. Pistääkö muuallakin mietteliääksi?

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onhan näitä tapahtunut. Kummallisinta on että iskuyrityksissä voi olla noin puolen vuoden tauko, ja sitten samaan iltaan eksyy kaksi tai kolme häiriötapausta.

Paikallisen yökerhon yhteydessä on myös tanssiravintola, ja valomerkin jälkeen tapahtuu klassinen kärpäspaperi-ilmiö ja yökerhosta on vaikea livahtaa ilman kokeneempaa matkakumppania.

Muutama tapaus on jäänyt mieleen hieman paremmin. Inttiaikana viikonloput meni vauhdilla ja melkoisessa tuiterissa lähdin kotiinpäin ilman partneria. Matkalla hihaan tarttui ihan n. 30 kymppinen "lissusta" hieman paranneltu versio eli ns. tuupattava yksilö, kulkekoon nyt työnimellä Irma. Mutta heikosta olostani johtuen ajattelin vääntäytyä kotiin. Irma onnistui kuitenkin pyytämään minut seuraksi grillijonoon, ostin purilaisen ja lähdin sitten vähin äänin kotiinpäin. No eikös siinä grillinkulmalla iske toinen, marjatta-tason tapaus, joka kysyi missä asun. Typeränä kerroin minnepäin olin matkalla ja marjatta tarjoutui seuraksi ja alkoi kertomaan muutenkin mitä ihmeellisempiä juttuja. Taisi olla vinttikamarissa villat ja purut hieman sekaisin. Onneksi se Irma pöllähti sieltä grilliltä siihen lähistölle ja kerroin marjatalle olleeni
Irman matkassa. No pääsin sitten vasta aamulla kotiin.

Viime kesänä olin lomalla vanhempieni luona ja kävelin baarista sitten kohti yösijaani ihan hyvässä hapessa. Matkalla törmäsin naiseen, joka paiskoi kännykkäänsä kiroten suureen ääneen. Katselin häntä kummastellen ja hän tiuski takaisin jotain. No jatkoin matkaani mitään sanomatta ja vähän ajan kuluttua alkoi korkokenkien kopina voimistua naisen juostessa paikalle. Nainen oli 40-kymppinen tiukassa punaisessa jakkupuvussa ja "mies jäi kotiin" - tyyppiä. Kovat oli yritykset, äärimmäisen sitkeä tapaus ja sain lopulta rauhan kun tajusin koukata hieman eri kautta kotiin. Olisi ollut isälläkin nitroilla käyttöä kun olisi aamulla esitellyt yövieraan.

Designerilta kyllä hyvä huomio, turhaan me valitetaan, taitaa naisilla olla meidän vastaavissa yrityksissä kestämistä hieman enemmän.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Carlos: eräs ystäväni sanoi kerran: "Kyntömies ei sarkaansa valitse".

Minulle on sattunut myös vastaavia tapauksia, mutta pari on jäänyt erityisesti mieleen. Ensimmäinen kun olimme firman kekkereissä jouluna. Olin silloin parikymppinen. Istuin ruokaillessa isoa jehua vastapäätä, hänen nelikymppinen vaimonsa istui minun vieressäni ja puristeli reittäni koko ajan pöydän alla. Ei sen puoleen, hän oli tosi hieno nainen ja olisin varmasti päästänyt hänet tuskasta, mutta kun isojehu istui vastapäätä...

Toinen sattui Thaimaassa. Suunnistin käymälään kovan hädän kanssa. Tunsin että joku tuli perässäni. Saatuani oven auki holkille, neiti tuli tuli perässä, työnsi minut sisään ja veti oven perässään kiinni sanoen: "Kaksi minuuttia, 300 Bath". "En ole niin nopea", nauroin minä. "Neljä minuuttia, 400...". Oli kova homma saada bisnesnainen ulos käymälästä.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Karvakääpiö Kreetalla

En nyt tiedä, oliko tämä ketju suunnattu hieman enemmän miehille, jotka kertoisivat naisten karmaisevista iskuyrityksistä, mutta työnnän kuitenkin oman lusikkani tähänkin soppaan.

Palailin juuri sunnuntaina Kreetalta, jossa vietin yhden viikon. Discossakin tuli tietenkin käytyä parhaan ystäväni kanssa ja siellä koinkin sitten elämäni järkyttävimmän 'iskuyrityksen'. Paikallinen karvakääpiö alkoi nimittäin ahdistelemaan. ( karvakääpiö = kreikkalainen, minua 10cm lyhyempi, oksettavan katseen omistava erittäin karvainen luikero 'mies' )

Aluksi tämä karvakääpiö seurasi minua ja ystävääni ympäri discoa. Jo siinä vaiheessa alkoi ahdistamaan, inhotti, kun joku huohotti niskaan ja tuijotti. Siirryimme sitten tanssimaan 'portaille', ja luulimme, että pääsimme eroon tuosta inhotuksesta. Menikin vähän aikaan, mutta sitten joku tarttui hiuksiini takaa ja kiskoi minua taaksepäin. Käännyin luonnollisesti ympäri, jotta näkisin, kuka roikkuu hiuksieni jatkeena. Se oli virheeni, sillä sen jälkeen en enää meinannut päästä mitenkään irti. Karvakääpiö nimittäin tarttui minuun kiinni ja huohotti suoraan korvaan: 'Dance with me'. Ajattelin, että saan ilmaistua haluttomuuteni yksinkertaisesti siten, että irrotan miehen kädet itsestäni. Kaikkea muuta. Kääpiö nimittäin tarttui tiukasti käteeni eikä laskenut irti. Seuraavaksi hän yritti harrastaa kanssani tanssia, jota minä suostuisin tanssimaan seurustelukumppanini kanssa - en tuntemattoman miehen. Loppujen lopuksi sain kuitenkin revittyä itseni irti tuosta karvakääpiöstä ja pakenin ystäväni kanssa koko discon toiselle puolelle.

Kokemuksena tuo oli erittäin vastenmielinen enkä voinut sille mitään, että tuon tapauksen jälkeen olin kylmä kuin kala jokaiselle karvakääpiön tunnusmerkit täyttävälle paikalliselle. Röyhkeys oli puistattavaa ja samalla myös loukkaavaa. Näytinkö muka niin 'helpolta', että minut saa vain matkaansa takertumalla kiinni? Tuskinpa. Tuon karvakääpiön mukaan en olisi lähtenyt mistään hinnasta.

edit: karvakääpiä --> karvakääpiö

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oltiin parin kaverin kanssa viime perjantaina risteilyllä, ja illalla käväistiin siellä show-nightclubin puolella. Jäin siihen pöytään hetkeksi yksin istumaan, kun kauhukseni yli kymmenen vuotta mua vanhempi, ehkä n. 35-vuotias, suoranainen lyyleväperse, tuli siihen mun viereen. Ja tottakai umpikännissä.

Siinä se yritti kovasti saada mua tanssimaan ja ties mihin, ja kysyi jopa naapuripöydän tytöltä voiko mut viedä. Kovasti toivoin että naapuripöydästä olisi apua saanut, mutta ei mitään... Kymmenisen minuuttia yritin venkoilla ulos tilanteesta, enkä todellakaan ollut menossa mihinkään. Mutta tämä haukka ei itsekään ollut näköjään menossa mihinkään ilman mua.

Kaverit kun tulivat takaisin, pääsin tästä akasta jotenkin eroon, mutta alkoihan se v*tuttamaan kun loppuillan se eukko käveli siitä pöydän ohi kymmenisen kertaa, aina ottaen mun reidestä tai olkapäästä "tukea". Ja aina kun kävi tiskin puolella sai harhautella ja kikkailla ettei tuo naaras olisi mua pyydystänyt.

Että sellaisia naiskokemuksia tällä kertaa tallinnanlaivalta...

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
niin , niin , mut hei ihan tosi hei

Mä olin kerran myös risteilyllä ja menin siellä ravintolaan. Siellä tapasin hyvännäköisen , loistava käytöksisen ja fiksun naisen. Hän oli kuin " riika sillanpään / pirjo nuotion / janina frostellin risteytys , joka oli vielä varustettu laura närhen äänellä ". Ilta sitten eteni ja päädyimme lopulta minun luxushyttiini juomaan Dom Perignonia. Aloimme sitten siinä vähennellä vaatteita ja suudeltiin , niin hänen käsilaukkunsa putosi hytin lattialle. Laukusta putosi hänen passinsa , josta näin , että hän oli YLI 40 - VUOTIAS ! Sain hirveän paniikin ja huusin , että " heti ulos kabiinista senkin vanha lehmä ! " Kyllä vanhat naiset on sitten hirveitä ! Eikös tämä tapaus täytä jo väkisinmakaamisen tunnusmerkit ?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tallinnan laivalla muutama vuosi sitten muija tempaisi meikäläisen mukaansa tanssilattialle, jossa viihdyin tämän vähemmän viihdyttävän pakkauksen kanssa yhden kappaleen ajan. Selitin typylle, että tuoppi ja kaverit odottavat pöydässä ja lähdin suunnistamaan niitä kohti. Daami otti nokkiinsa tästä hienovaraisesta poistumisestani ja nipisti saatanan kovaa kaulastani (ei siis kalustani). Ihmettelin tämän operaation tarkoitusta kunnes vähän ajan päästä huomasin, että jälki kaulassani näytti aivan fritsulta. Siinä sitä oli selittämistä omalle muijalle kotona, enkä tiedä uskooko hän vieläkään totuutta. Mielenkiintoinen liike tältä matamilta, joka oli ilmeisesti kokenut saman kohtalon joskus aiemminkin.

Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Sattuipa kerran

No niin... näitä "normaaleja" baarissa iholle tuppaamisia, tai kotimatkalla tapahtuneita vanhempien naisten epätoivoisia viimehetken iskuyrityksiähän nyt sattuu aina silloin tällöin, mutta tämä on jäänyt erityisenä omaan mieleeni.

Olin pojannulikkana (18 v. tai jotain) kesäduunissa eräässä kaupassa ja olin sitten kaverini kanssa viemässä erääseen rivitaloon pesukonetta, asennus kuului hintaan. Ovella olikin sitten odottomassa varsin hilpeä n. 45 vuotias "Pirjo S.", joka oli ilmeisesti viettänyt hyvin ansaittua kesälomapäivää nauttimalla muutaman paukun baarikaapista etseettera etseettera. Eipä siinä, rouvalla oli kaffetkin keitettynä jo valmiiksi ja vaikka kiire oli, niin eipä siinä kehdannut sumpeista kieltäytyä. Ensin täti ehdotteli meille, molemmille miehille, että kun on niin kaunis päiväkin ja meilläkin työpäivä lopuillaan, että eikös pojat jäisi hänen seurakseen asennuksen jälkeen ja kovasti tuli kehuja kuinka on komeita ja lihaksikkaita nuoria miehiä. Täytyy sanoa, että hävetti naisen puolesta ja itse siinä oli kyllä melko sanattomana, "että tuota, kyllä kyllä..." Eihän tilanteesta mihinkään päässyt ennen kuin vanha masiina oli siirretty ulos ja uusi oli vanhan tilalla. Kiusalliseksi tilanteen teki erityisesti "Pirjo S:n." perseen lääppimiset yms. ja kyseessä oli asiakas, jolle ei oikein tylysti voinut sanoakaan, piti myönnellä vaan. No asennus tuli tehtyä, jolloin "Pirjo S." tarrasi käsivarresta kiinni ja alkoi lähentelemään oikein urakalla. Ensinnäkään en ikimaailmassa olisi sellaista haukkaa rymmäyttänyt ja toisekseen... hirveä tilanne! No ei auttanut muu kuin kaverin ajaa paku oven viereen ja siitä sitten lirvahdin jollain "työkaluja autoon" -verukkeella kyytiin ja kaasu pohjassa pois paikalta. Säälistä olisi jonkun meisselin voinut naiselle tietenkin jättää, sillä meisselihän se on pakissakin, sano.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku perjantai-ilta tässä menneenä talvena olimme kaverini kanssa menossa vuokraamaan leffaa, ja jätimme auton kävelymatkan päähän. Kun pääsimme ulos autosta, meitä noin 15-20 vuotta vanhempi nainen tuli puolijuoksua meitä kohti ja huusi:Auttakaa pojat! No,me yritimme kysellä hädän syytä,mutta ainoastaan "Auttakaa mua! Voittekste auttaa mua?!?"-vastauksia saimme. Olisimme kyllä voineet auttaa,jos olisimme tienneet ongelman. Nainen oli ainakin humalassa,jossei ollut nauttinut myös jotain muuta. Viiden minuutin tivaamisen jälkeen hän alkoi pikku hiljaa kertoa ongelmaansa,ex-poikaystävä oli kuulemma soittanut,ja sanonut että kohta Lohjalla räjähtää jossain,mutta ei ollut kertonut tarkempaa paikkaa tai aikaa. Yritimme kysellä juuri tarkempia määreitä,jätkän taustaa & muita tekemisiä yms. Kysyimme,että miksei hän ollut soittanut poliisille,siihenkin oli joku outo vastaus,jota en kylläkään muista. Olisiko sielläkin ollut joku exä tms. tai eivät olleet uskoneet. Mietimme siinä vähän aikaa kaverini kanssa,mutta ajateltiin että jos nainen ei kerran muuta kerro,niin minkäs teet. Soitanko poliisille,ja sanon "kohta Lohjalla räjähtää"...Sanoimme kohteliaasti,että voimme auttaa,mutta jos et kerro enempää, ei mitään ole tehtävissä. Siispä nainen jäi siihen. Lähdimme videoliikkeeseen,jossa aloimme etsiä videota. Hetken perästä huomasimme naisen tulleen myös liikkeeseen,ja kaverini teki viisaan liikkeen perääntyessä huoneen takanurkkaan,jolloin naine tuli luokseni ja alkoi roikkua vaatteissani ja kysellä tyttöystävästä yms. Hän kysyi,josko haluaisin häneltä jotain ja jatkoi lääppimistä. Sitten hän kysyi mitä oikeen näen hänessä! "Miksi sä haluat mut? Kyllä mä näen,että sä haluat mua!" Nainen jatkoi. Yritäppä sitten siinä...Seuraava askel oli hänen tarjous maksaa leffa,jos pääsee sitä myös katsomaan. Kieltäydyin myös tästä kohteliaisuudesta,jonka jälkeen hän levitti vielä lompakkonsa ja sanoi rahaa olevan niin paljon että hän voi maksaa joka tapauksessa. Myös vaatteissa roikkuminen jatkui,vaikka yritin juoksuttaa naista. Hän myös sanoi sanatarkasti: "Vittu mä en ole mikään Charlien enkeli,vaikka mä siltä näytänkin",yrittäessään...jotakin. Kaverini valitsi leffan,otti hihasta kiinni,ja lähdimme nopesti ulos. Nainen tuli hitaammin perästä,ja olimme lähdössä,kunnes hän koputti ikkunaan. Avasin,ja hän naureskellen sanoi minua pelkuriksi ja lähdimme pikku hiljaa ajamaan pois.

Jälkeenpäin kaverit ovat sanoneet,että olisin voinut tienata hyvinkin,jos olisin mukaan lähtenyt,sen verran näytti halua ja tuohta naisella olleen...
Myös silloinen matematiikan opettajamme näki pihalla tapauksen,mutta meidän onneksi ei sitä myöhemmin puheeksi ottanut.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Kuten täällä muutama onkin nokkelana jo asiasta maininnut niin vähissä on noi miesten ongelmat tässä asiassa...

Lyhyesti ja ytimekkäästi voisin sanoa että jos saisin "potenssiongelmia" hieltä, kuselta, vanhalta viinalta ja valkosipulilta haisevien ylipainoisten hammasharjaa tuntemattomien teryleeni persvako -eerojen lähentely-yrityksistä olisin vielä neitsyt.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Carlos

Otsikkoni johtuu siis siitä että en usko olevani kykenevä minkäänlaiseen seksuaaliseen suoritteeseen ainakaan viikkoon, vieläkin puistuttaa niin paljon. Olen siis todella järkyttynyt.
No huh mitä karmeaa olet joutunut kokemaan.
Kyllä tuon ikäisten naisten pitäisi tietää, että mieheltä menee halut vähemmästäkin. Minä ainakin aina kysyn kaikilta nuoremmilta miehiltä joita yritän iskeä, että kelpaako vanhan lehmän seura.
Onneksi huomasitte ottaa tuon aina toimivan IT-kielen ensiavuksi kaikkein pahimman himottaren kohdalla. Mutta miten tästä eteenpäin, onko siellä jotain kriisiryhmiä tai terapeutteja jotkat voisivat auttaa teitä?
Pystytkö keskustelemaan asiasta mahdollisen vaimosi tai tyttöystäväsi kanssa. Ongelmista avoimesti puhuminen auttaa aina.

Minua ei ole varsinaisesti kukaan erikoinen hirvitys koskaan lähestynyt, mutta kerran kaksi kyproslaista miestä yritti vaihtaa miut kahteen Aasiin. Hifkiläinen sanoi että vastaan kymmentä Aasia joten kauppoja ei tullut.

Terveisin koo

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Potenssiongelmia

Viestin lähetti koo

Minua ei ole varsinaisesti kukaan erikoinen hirvitys koskaan lähestynyt, mutta kerran kaksi kyproslaista miestä yritti vaihtaa miut kahteen Aasiin. Hifkiläinen sanoi että vastaan kymmentä Aasia joten kauppoja ei tullut.

Terveisin koo

En ole minäkään kohdannut yllä kuvattuja 'shokkeja'. Suurin sellainen tilanne lienee se, kun kerran jurrinen läskimahapersvakohemmo tuli rouvaltani kysymään, josko tämä mulkkua haluaisi, niin rouva siihen vastaamaan, että hänellä on jo omasta takaa osoittaen minua siinä vieressä. Kuinka rakastettavia naiset ovatkaan, ikään katsomatta. Nastaa olla tärkeä.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Halvalla menee, mutta menköön!

Viestin lähetti koo

Terveisin koo

Niin, että kymmenellä aasilla kaupat olisi tullut? Toki kymmenpäinen aasilauma näyttäisi holjakalta Puutteenperän tiluksilla. Kohoaisi kaiketi kylän nähtävyydeksi asti, mutta kuten ne viime talviset jäljet lumessa kertoo, on sitä itse emäntääkin vahdattu yöpaitasillaaan. Tosin kymmenellä aasilla voisi päästä iltalehtiin saakka, joka levikillään peittoaa kyllä EM:n.

Toisaalta saisit varmasti toisaalla julkisuutta, esim. Seiskassa, purkaessasi tunteitasi tämän epäsuhtaisen vaihtokaupan tiimoilta. Kyselisit silmänaluset mustana, notta kuka nyt pitää viemärit sulana isännän hurvitellessa pääkaupungissa viikkotolkulla. Ei siihen aasista ole – edes kymmenestä - jollei paskakaivoon moisen karjan navettaa sovi perustaa.. Mutristelisit nestuukia kämmenen syömmessä kysellen, kuka ponupannun alle nyt tulet virittää, kun isännän on jano? Ei aaseista tulitöihin ole.

Julkeammat julkaisut toki saattaisivat tiedustella myös, että kuka moisen kaupan perästä isännän vuoteen puoliskon lämmittää mukavaksi tulla. Tuohon et kaiketi tunnetusti siveänä eläjänä tohdi vastata, mutta niityltä palailevan isännän muikeasta ilmeestä ei voine erehtyä. Kuva kaulaansa vyyhditystä lassosta ja kainalossa kiikkuvasta jakkarasta kertoo enemmän kuin tuhat sanaa… tai kymmenen aasia.

Mikäli nuo vatussit nostavat tarjoustaan vaadittuun lukumäärään aaseja, niin ainahan Sinä voit ne rypäleen polkijat vaihtaa yhteen Hallavaan Muuliin?

Juohtuipa vaan mieleeni…

Carlos

Jäsen
Re: Re: Potenssiongelmia

Viestin lähetti koo
No huh mitä karmeaa olet joutunut kokemaan.
Kyllä tuon ikäisten naisten pitäisi tietää, että mieheltä menee halut vähemmästäkin. Minä ainakin aina kysyn kaikilta nuoremmilta miehiltä joita yritän iskeä, että kelpaako vanhan lehmän seura.

Jotenkin arvelinkin että jokunen sivulle kirjoittaja ottaa tästä herneen nenuunsa, ja lähinnä juuri joku naispuolinen... En siltikään ymmärrä miksi tästä jonkun pitää ottaa herne nenuunsa ellei sitten tunne kenties pistoa sydämessään. Mainitsin tämän jo juttuni lopuksi, mutta pannaan se nyt vielä kerran:

- En ole ikärasisti suuntaan enkä toiseen
- En pidä "vanhoja" naisia vastenmielisinä, (olen itse 26v.), itse asiassa koen useimmat 30-40v. naiset erittäin viehättävinä ja karismaattisina. Vain nämä tietyt kapakkaruusut tuppaavat kuvottamaan, sori nyt vaan.
- En puhunut lehmistä mitään
- En pane ollenkaan pahakseni vaikka vähemmänkin viehättävä nainen tekee lähentymisyrityksen, mutta sen voi tehdä tyylilläkin, eikä aloittamalla tunkemalla tissinsä minuun kiinni ja kysymällä jotain liian läpinäkyvää.

Ihan esimerkkinä, taannoin eräässä porvoolaisessa baarissa olin nauttimassa niinikään olustani, kun eräs n. 45v. rouvashenkilö tuli viereeni ja aloitti juttelemaan ihan kohteliaasti niitä näitä. Siinä vierähti alun toistakin tuntia kun nautiskelimme juomiamme ja juttelimme mukavia. Oli aika ilmeistä että ko. nainen olisi halunnut "jatkoille", mutta minä kiitin kohteliaasti seurasta ja poistuin sopivassa vaiheessa paikalta. En tuntenut minkäänlaista kuvotusta, päinvastoin, oli ihan mukavaa jutustella ja muistelen tapausta vieläkin hyvällä. Itse asiassa se on jollain tavalla jopa imartelevaa.

Täkäläisistä kriisiryhmistä ja terapeuteista en tiedä sen tarkemmin, vaimoa/tyttöystävääkään ei ole ehtinyt hankkimaan, joten ainoa paikka purkaa kokemukseni on sitten tämä tuttu ja turvallinen Djei-Ei.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tättärää ! The winner is ......

Viestin lähetti Tinde
Kuten täällä muutama onkin nokkelana jo asiasta maininnut niin vähissä on noi miesten ongelmat tässä asiassa...

Lyhyesti ja ytimekkäästi voisin sanoa että jos saisin "potenssiongelmia" hieltä, kuselta, vanhalta viinalta ja valkosipulilta haisevien ylipainoisten hammasharjaa tuntemattomien teryleeni persvako -eerojen lähentely-yrityksistä olisin vielä neitsyt.

Kaikkien aikojen paras jatkoaika.com kuittaus , ever !

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Saakos Carlos kysyä ?

Kun sinulla ei ole tyttöystävää / vaimoa , etkä pidä siitäkään , että " viehättävät rouvashenkilöt ehdottelevat " ,niin etkö pidä " jörnimisestä " ?

Carlos

Jäsen
Re: Saakos Carlos kysyä ?

Viestin lähetti Brewer
Kun sinulla ei ole tyttöystävää / vaimoa , etkä pidä siitäkään , että " viehättävät rouvashenkilöt ehdottelevat " ,niin etkö pidä " jörnimisestä " ?

No tottahan toki saa kysyä. Ruoditaan sitten meikäläisen yksityiselämä auki, niin ei jää kenellekään epäselväksi.

Minulla ei ole vaimoa/tyttöystävää mm. siksi että:

- En tunne yhtään naista joka sulattaisi sen matkustamisen mitä suoritan jatkuvasti

- Kovin moni nainen ei sulattaisi työpäiviäni vaikka olisin samassa paikassakin pidempään.

- En ole törmännyt vielä semmoiseen naiseen joka olisi ankkuroinut minut paikalleen.

Enkö pidä / pidänkö "jörnimisestä"?

- Kyllä pidän jörnimisestä, oikein kovastikin.

- Se jörniminen mitä suoritan "vakituisesti" kuuluisi tuonne "onko sitä tullut käytyä maksullisessa?" - ketjuun. Puhtaasti siitä syystä että näin toimiessa en aiheuta kenellekään turhia mielipahoja/vääriä odotuksia, mukaanlukien itseni.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Saakos Carlos kysyä ?

Viestin lähetti Carlos
No tottahan toki saa kysyä. Ruoditaan sitten meikäläisen yksityiselämä auki, niin ei jää kenellekään epäselväksi.

Minulla ei ole vaimoa/tyttöystävää mm. siksi että:

- En tunne yhtään naista joka sulattaisi sen matkustamisen mitä suoritan jatkuvasti

- Kovin moni nainen ei sulattaisi työpäiviäni vaikka olisin samassa paikassakin pidempään.

- En ole törmännyt vielä semmoiseen naiseen joka olisi ankkuroinut minut paikalleen.

Enkö pidä / pidänkö "jörnimisestä"?

- Kyllä pidän jörnimisestä, oikein kovastikin.

- Se jörniminen mitä suoritan "vakituisesti" kuuluisi tuonne "onko sitä tullut käytyä maksullisessa?" - ketjuun. Puhtaasti siitä syystä että näin toimiessa en aiheuta kenellekään turhia mielipahoja/vääriä odotuksia, mukaanlukien itseni.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Eim ollut Carlos tarkoitus tonkia yksityisyyselämääsi , eikä varsinkaan loukata.
Nyt " Brewer goes Ben Furman " eli tsekkaappa Parahin Carlos ammattiryhmä nimeltä lentoemännät. Ne diggaavat matkustelevia äijiä , pitkiä työpäiviä tekeviä äijiä ja osaavat ankkuroida ukon kuin ukon !
Vinkkinä vielä , että tsekkaa Helsingissä Ravintola Kaarle X!! torstai - iltaisin. Siellä on tämän ammattiryhmän edustajia paljon. Kaikki ovat saletisti ikähaarukassa 25 - 35 ja HELVETIN viehättäviä !

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Saakos Carlos kysyä ?

Viestin lähetti Brewer
Eim ollut Carlos tarkoitus tonkia yksityisyyselämääsi , eikä varsinkaan loukata.
Nyt " Brewer goes Ben Furman " eli tsekkaappa Parahin Carlos ammattiryhmä nimeltä lentoemännät. Ne diggaavat matkustelevia äijiä , pitkiä työpäiviä tekeviä äijiä ja osaavat ankkuroida ukon kuin ukon !
Vinkkinä vielä , että tsekkaa Helsingissä Ravintola Kaarle X!! torstai - iltaisin. Siellä on tämän ammattiryhmän edustajia paljon. Kaikki ovat saletisti ikähaarukassa 25 - 35 ja HELVETIN viehättäviä !

Ei ongelmaa veliseni, kunhan selvensin tilannetta.

Kiitokset muuten vinkistä, tuo lentoemo -kohderyhmä voisi ollakin ihan potentiaalinen vaihtoehto. Ainoa ongelma mikä tulee heti mieleen on se että milloinkohan sitä sitten ehtisi näkemään toisiaan. Jos aikataulut menevät yhtään ristiin, niin eipä taitaisi montaa iltaa vuodesta jäädä yhteiseen ilonpitoon. Pannaan silti korvan taakse (tämä vinkki siis). Toisekseen, nuo lentoemännät tuntuvat olevan aika tiuhaan "rengastettuja", ilmeisesti jollain muullakin on käynyt sama asia mielessä...

Kaarle XII ei oikein myöskään sovi kuvioon, sillä en ikävä kyllä enää juurikaan oleile kotomaassamme. Sain vakisopimuksen Sveitsiin, ja kämpänhaku on käynnissä, mutta kyllähän sielläkin varmaan niitä lentäviä naisia on tarjolla. :-)

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Äklötyksen raja

Johonkin se raja on vedettävä, tai kai se on aika luontainen ominaisuus meissä ihmispoloissa. Sanotaanhan sitä toki, että toinen tykkää tytöstä ja toinen äidistä ja kauneus on katsojan silmissä. Siksi kai tuolta pornon mielenkiintoisesta maailmastakin löytyy kaikkea kaikille.

Itseltä kyllä vie halut pidemmäksikin aikaa tyylittömän, törkeän, ehkäpä vielä vanhan naisen tyylittömät lähentelyt. Tosin eipä mikään ihan mega känninen pissaliisakaan saa paljoa pojoja kyseisestä suorituksesta, mutta se menee vielä nuoruuden innon piikkiin. Vanhemmilta "rouvilta" sitä odottaa edes jonkinlaisia tapoja. Niin ja tuohon alkuun palatakseni, niin aiemmin kirjoitetusta päätellen joillekin tämä vanhemman lihan rymmäyttely on oikeinkin yleistä touhua ja onpa kavereissakin eräs yyppi, joka aina kännipäissään sortuu hieman kypsempien naisten seuraan. Ei kai siinä... Pillu se on piiallakin ja reikä rotalla, sano.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos:
''Kiitokset muuten vinkistä, tuo lentoemo -kohderyhmä voisi ollakin ihan potentiaalinen vaihtoehto.''

Ota vinkistä vaari. Tai siis emo. Et pety.

'' Ainoa ongelma mikä tulee heti mieleen on se että milloinkohan sitä sitten ehtisi näkemään toisiaan. Jos aikataulut menevät yhtään ristiin, niin eipä taitaisi montaa iltaa vuodesta jäädä yhteiseen ilonpitoon.''

Think postivive. Vähemmän tulee riitaa, kun näkee harvemmin.

'' Pannaan silti korvan taakse (tämä vinkki siis). Toisekseen, nuo lentoemännät tuntuvat olevan aika tiuhaan "rengastettuja", ilmeisesti jollain muullakin on käynyt sama asia mielessä...''

o/ . Jos tiukka paikka tulee, kyllä täältä pari numeroa tulee.

''Kaarle XII ei oikein myöskään sovi kuvioon, sillä en ikävä kyllä enää juurikaan oleile kotomaassamme. Sain vakisopimuksen Sveitsiin, ja kämpänhaku on käynnissä, mutta kyllähän sielläkin varmaan niitä lentäviä naisia on tarjolla. :-)''

Höh. Otat selvää yöpyykö finskiläiset siellä ja jos, niin missä hotellissa. Ja eikun hanhena hotellin baariin päivystämään elviksenä joka ilta kehuen omaa kansainvälistä uraa ja saavutuksia. Kannattaa sopivasti liiotella kotimaassa jouten makaavaa kiinteää omaisuutta ja kysellä Hesan Pörssin kehitystä, kun ei millään ehdi salkun perään vahdata. Nonsaleeraat sitten muka parin millin salkkusi 'ei niin hemmetin tärkeiden asioiden joukkoon'. Kyl Sä tiedät. Ennenkuin ehdit kissaa sanoa, Sulla on kuvankaunis lentoemo kyljessä, joka kyselee Sulta tulevaa perheenne perillisten määrää. Niillä on monella mustat vyöt siinä, anna palaa vaan. Jalka pois jarrulta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy