Saavutus se on tämäkin. Lahessa.Päästiin eroon ’historian pisimmän tappioputken omaavan joukkueen’ leimasta, kun SaiPa hävisi tänään. Uusi ennätys nyt 16 ottelua.
Tietty, eikä siellä enää helppoja pelejä ole, mutta ei saa myöskään ohipelejä tulla.Toisaalta: ei kai ketään täällä tyydytä pelkkä välieräpaikka. Joku kovista täytyy voittaa joka tapauksessa jossain vaiheessa.
Myös KooKoo ryösti ifk:lta 2p.KalPa ja Kärpät pistejakoon. Ideaali tulos meidän näkövinkkelistä.
Ja TPS hävisi *hihittää* SaiPalle. Ei tämä meidän jengi sääleihin joudu.Myös KooKoo ryösti ifk:lta 2p.
Luulen, että @palli gunnar on paras vastaamaan tähän kysymykseen.Ehkä pahimmatkin pessimistit voi alkaa puhua varmasta top-6 sijasta. Vai tiputaanko kuitenkin vielä sääleistäkin ulos? ;)
Onneksi kuitenkin ne ennalta vaikeimmat vastustajat kohdataan kotona ja "helpommat" vieraissa. Kotona Pelsua enemmän pinnoja on saalistanut vain Tappara. Tämä asetelma siis lähtökohtaisesti suosii meitä.Luulen, että @palli gunnar on paras vastaamaan tähän kysymykseen.
Pelicansin loppuohjelma on kyllä kova, joten kotietu on vielä kovan työn takana. Se olisi kyllä äärimmäisen tärkeää saavuttaa.
Erittäin positiivinen kausi tähän mennessä kuitenkin.
Mun mielestä on seuran historiaa katsoen aika turhaa ruveta viisastelemaan mitään mistään varmoista sijoista. Tällä hetkellä menee hyvin ja hyvä niin. Täällä varmaan kuitenkin kaikki ovat iloisia tuloksesta tähän asti.Ehkä pahimmatkin pessimistit voi alkaa puhua varmasta top-6 sijasta. Vai tiputaanko kuitenkin vielä sääleistäkin ulos? ;)
+ Hyvään paikkaan tulee nämä pistemenetykset KooKoolle x2 ja JYPille. Mikään ei tule ilmaiseksi keväällä.Hyvä peli, epäonninen loppu. 10 ottelun kuntopuntarin kärjessä hyvä lähteä ensi viikkoon. Tällä peli-ilmeellä kaikki muu kuin kotietu olisi iso yllätys.