Revitään ne uudet penkit irti niin halliinkin mahtuu taas se yli 5000 kuten silloin kun Hamelin-Melong painoi mustaa pussiin.
Oli ihanaa aikaa!
Revitään ne uudet penkit irti niin halliinkin mahtuu taas se yli 5000 kuten silloin kun Hamelin-Melong painoi mustaa pussiin.
Offtopiccia.. Muistan elävästi vieläkin kuin eilisen erään divaripelin jota olin katsomassa nassikkana, kun J.Melong liukuessaan kulmaan vastustajan kanssa kamppailemaan silitti pari kertaa kypärästä takaraivon kohdalta ja paiskasi pleksiä päin. En kylläkään mitenkään muista kuka tuo vastaanottava pelaaja oli, ja ketä vastaan silloin pelattiin. Jäähy siitä tietenkin tuli muttei ulosajoa.Revitään ne uudet penkit irti niin halliinkin mahtuu taas se yli 5000 kuten silloin kun Hamelin-Melong painoi mustaa pussiin.
Mestaruus on vielä mahdollinen.
No kyllä 95% faneista jo tietää että hopea roikkuu kaulassa.Ei vituta enään, jotenkin on niin helvetin positiivinen fiilis huomisesta! Ei tuo joukkue luovuta, eikä fanit. Tappara on edelleen lyötävissä se nähtiin eilen ja myös Tampereella, vaatii 60min. hyvää tekemistä niinkuin eilen sen 40min.
Toivottavasti tuo 95% faneista joutuu pettymään ;) vaikka hopeaa tulisikin niin huomenna silti voidaan siirtää ratkaisu pitemmälle ja ehkä vasta Tampereella "saadaan" se hopea jos se siihen menee. Kuulun kyllä ylpeänä tuohon 5% enkä häpeä yhtään sitä!No kyllä 95% faneista jo tietää että hopea roikkuu kaulassa.
Ajatellaan vaikka parisuhdetta, et jos jompikumpi osapuoli saisi samanlaista kritiikkiä ja välillä ihan paskaa niskaan jokaisesta virheestä niin ei se suhde kestäisi kauaa. Tämä minun suhde Pelicansiin on alkanut alusta asti ja tavallaan on yksipuolista, voin heittää kaikenlaista paskaa jos haluan näillä palstoilla, kritiikki on tietysti aiheellista mutta sekin tavallaan yksipuolista sillä tuskin joukkue niitä lukee...ellei sitten media niihin tartu ja nosta esiin niinkuin aikoinaan oli se etlarin palsta missä ruodittiin pelejä urakalla.Olisihan se hopeakin kaiken kaikkiaan tämän ketjun asiaa, vaikka ei se siltä tunnukaan. Lupaan olla haukkumatta ketään enää tällä kaudella, vaikka mitä kävisi. Tämä on kova jengi, Suomen kahden parhaan joukossa. Ja toista kautta putkeen!
Mutta huomenna sarja herää taas uuteen eloon.
Vahva sama tähän, aamupäivä meni kovassa vitutuksessa ja miettiessä eilistä peliä, mutta iltaa kohden usko ja luotto on taas palautunut ja huomenna Tampereelle antamaan kaiken mitä miehestä irti lähtee katsomossa!Olen saanut päivän aikana pumpattua taas renkaat täyteen huomista varten. Mä uskon mestaruuteen!
Kyllähän nämä finaalipelit on olleet tähän mennessä meidän kannalta pettymys, ei siitä pääse mihinkään. Kaksi ekaa peliä ihmeteltiin ja ihailtiin Tapparan peliä, kolmannessa oltiin ytimessä kuten kuuluu ja raavittiin Tampereelta se voitto tyylikkäästi ja tylystikin, eilen oltiin kiinni tuloksessa kunnes alettiin käsittämättömästi jostain syystä pelkäämään. Eikä pelkästään kolmannessa erässä, vaan jo toisessa erässä, mistä räikeimpänä esimerkkinä se Utusen jäähy kun pelkäsi Baptisten taklausta ja roiskaisi paniikissa kiekon katsomoon sekä muutama muu samanlainen pelokas kiekosta luopuminen muutamalta muulta tuossa samaisessa erässä omissa. Kolmas erä oli sitten tarina erikseen kun palattiin syystä tai toisesta siihen ensimmäisen finaaliottelun ensimmäisen erän sekoiluun. Jotenkin sitä vain toivoi, että tänä vuonna oltaisiin enemmän valmiita. Laadukkaampia ollaan oltu ja haastettu paljon paremmin kuin viime vuonna, mutta ei olla oltu siltikään valmiita voittamaan mestaruutta. Ainakaan vielä tähän mennessä.Olen tosi iloinen ja kiitollinen että päästiin toista vuotta putkeen finaaleihin mutta en tiiä, ehkä mä odotin näiltä peleiltä liikaa ja siksi on jo nyt ihan tyhjä olo.
Täysin samoin olen ajatellut. Hieno kausi on ollut kaikkine käänteineen ja vaikka otettiin Olkinuoran kanssa riskiä ja Mylläri kävi vaan stunttaamassa niin Gustafssonia lukuunottamatta kaikki on taas onnistunut mitä on tehty eli erittäin onnistunut kausi joka tapauksessa.Haikea olo. Kausi päättyy joka tapauksessa viimeistään muutaman päivän päästä, ja tämä ehkä kaikkien aikojen paras Pelicans joukkue ei pelaa enää koskaan yhdessä. Osa pelaajista ei enää koskaan pelaa Pelicansissa, eikä välttämättä Niemeläkään enää valmenna. Nyt täytyy yrittää vielä nauttia samalla, kun toivoo tämän jatkuvan sen 2 pelin ajan tämän illan jälkeen.
Mutta taloudellisesti pelastuttiin tästä Jorma Kososmaisesti riskillä rakennetusta kaudesta, joten pelit jatkuvat. Jo loppukesällä pelataan taas, ja Pelicans porskuttaa. Se on pääasia. Pelicansin elämä jatkuu, vaikka kaudet aina väkisinkin jossain kohtaa päättyvät. Jatketaan nyt tätä kautta kuitenkin vielä vajaan viikon verran.
Tänään saa katsomo palvelun telialta pistettyä nippuun.
Kolmas hopee , kaksi hopeeta putkeen.
Tästä ei voi kun parantaa.
Olet tainnut seurata Pelicansia vuodesta 2022 lähtien?Tänään saa katsomo palvelun telialta pistettyä nippuun.
Kolmas hopee , kaksi hopeeta putkeen.
Tästä ei voi kun parantaa.
Kerrotko mitä on unohtunut ? Kyllä mä veikkaan että Lahden reippaan ajoilta jo ladossa olleena olen saattanut hieman pidempään jengiä seurata.Olet tainnut seurata Pelicansia vuodesta 2022 lähtien?
kyll' ollaan nyt sellaisessa sillassa että aletaan nauttimaan hopeasta, kuka olisi uskonut lokakuun lopulla ettö ollaan tässä ja nyt?
Ihan varmasti.Varmaan egar tuossa viittasi siihen, että joskus on tosiaankin mennyt huonommmin. Eli todellakin voi mennä huonommin. Ja on mennyt. Usein.