Positiivisuusketju

  • 2 778 815
  • 11 161

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Voisiko koronasta seurata niinkin positiivinen asia kuin Suomen sarjoihin palaaminen, voisihan?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi hmv joukkue sarjassa vähemmän.

Vielä kun luonto korjais ainakin tuon Severstalin pois kuleksimasta. Tuskin. Eiköhän Jokerit suunnittele jo jotain back-to-back pelejä Severstalin kanssa johonkin Gambiaan 200 euron lippuhinnoilla. Kausarin omistajille etuosto-oikeus.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla vilkaisin teksti-tv:tä ja huomasin, että Antti Niemi oli torjunut yöllä nollapelin 21 torjunnalla maailman kovimmassa kiekkosarjassa. Ehkä siitä sittenkin on vielä maalivahdiksi.
 
Yksi hmv joukkue sarjassa vähemmän.

Vielä kun luonto korjais ainakin tuon Severstalin pois kuleksimasta. Tuskin. Eiköhän Jokerit suunnittele jo jotain back-to-back pelejä Severstalin kanssa johonkin Gambiaan 200 euron lippuhinnoilla. Kausarin omistajille etuosto-oikeus.

Ei helkkarissa. Vaikka onkin tylsä jengi, niin siellä tehdään hyvää työtä jääkiekon eteen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tuli viesti:

"Nyt riitti puuhastelu tälle perheelle. Infoo kun teillä on kausarit myynnissä"


Lähettäjänä perhe, joka on omistanut kausarit monta vuotta Nordikselle.

Aloitin käännytystyön heti, kun aistin turhautumista pari vuotta sitten, ja nyt se tuli maaliin.

Cmon! Puita!
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tuli viesti:

"Nyt riitti puuhastelu tälle perheelle. Infoo kun teillä on kausarit myynnissä"

Lähettäjänä perhe, joka on omistanut kausarit monta vuotta Nordikselle.

Aloitin käännytystyön heti, kun aistin turhautumista pari vuotta sitten, ja nyt se tuli maaliin.

Cmon! Puita!

Pitikö tällaisen takinkäännön mennä junttimaisinta mitä tiedät-topikkiin?
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Viesti on johtanut pelikieltoon
Tänään tuli viesti:

"Nyt riitti puuhastelu tälle perheelle. Infoo kun teillä on kausarit myynnissä"

Lähettäjänä perhe, joka on omistanut kausarit monta vuotta Nordikselle.

Aloitin käännytystyön heti, kun aistin turhautumista pari vuotta sitten, ja nyt se tuli maaliin.

Cmon! Puita!
Eläköön ryssien trollitehdas!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jäin miettimään voiko joku olla niin pelle että vaihtaa kilpailijaan jengiä?

Jos Jokereille joskus lyötäisiin naula arkkuun niin tulisiko musta hifk fani?

Ei *ittu ikinä. Ei vaan pystyis, mieluummin sitä lopettaisi koko lajin seuraamisen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jäin miettimään voiko joku olla niin pelle että vaihtaa kilpailijaan jengiä?
On näitä paljonkin. Varsinkin nyt kun ei kilpailla enää keskenään. Mutta ei ne varmaan mitää hc-faneja oo niinkään.

Tää oma kokemus nyt oli semmonen, että siellä on kausarit ollut naapuriin, mutta on myös käyty Arenalla useasti ja varsinkin penskat on ihastunut enemmän tähän Jokereiden/Arenan touhuun, nii on tullut vähän semmonen sekalainen seurakunta.

Joo mutta en itse lähde tuomitsemaan niinkään. Ihmisten pitää tehdä miten parhaalle itsestään tuntuu.

Jos Jokerit kuopattais, nii ei mustakaan sais minkään joukkueen fania tehtyä, mutta jonkun vaikka Ipan vankkureihin voisin hypätä tsempatakseni seuraa. IFK:n pelejä en oikein välillä pysty edes katsomaan televisiosta tai paikan päältä. On aivan totaalisen hmv-seura nykyisin ja muutenkin tulee aina pieni oksennusrefleksi koko seurasta. Eikä kyllä kiinnosta paskan vertaa, jos rehellisiä ollaan. Se on nykysin vähän kuin joku Heinolan Peliitat. Tietää sen olemassa olon, mutta lokin paskakin on kiinnostavampaa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tuskin huomenna vielä pelaajia julkaistaan. Olisko maanantaina massiivinen ja kaikki kerralla pöytään vai jaetaanko eri päiville.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei *ittu ikinä. Ei vaan pystyis, mieluummin sitä lopettaisi koko lajin seuraamisen.

Pakko todeta, mutta jos Jokerit kuopattaisiin ja HIFK jatkaisi, niin kävisin aivan varmasti Nordiksella pari kertaa nykyistä useammin. Miksi? Koska mulle tuo olisi osaltaan sosiaalinen tilanne, osaltaan tapa saada lätkästä paras tarjolla oleva irti. Ei mua tuonne fanin roolissa saisi, mutta parempaa lätkää ei tuossa tilanteessa olisi kaupungissa tarjolla ja mielummin mä vietän aikaa kaverien kanssa rakastamani lajin parissa vaikkei sinänsä ottelun lopputuloksella olisi suurempaa merkitystä. Tai no, toki mielummin kavereilla hyvä fiilis kuin kyrpä otsassa.

Rotsin kääntämistä en ymmärrä, mutta en myöskään puusilmäistä näkemystä siitä, että koko laji pitäisi haudata oman jengin mukana tai että aikaa, vaivaa tai rahaa pitäisi käyttää vain oman jengin hyväksi.

edit: Poistettu tupla "sinänsä".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Rotsin kääntämistä en ymmärrä, mutta en myöskään puusilmäistä näkemystä siitä, että koko laji pitäisi haudata oman jengin mukana tai että aikaa, vaivaa tai rahaa pitäisi käyttää vain oman jengin hyväksi.

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Lajia ei voi oikein koskaan jättää. On hyvä muistaa myös se, että ilman vastustajia ei olis omaa jengiäkään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
On hyvä muistaa myös se, että ilman vastustajia ei olis omaa jengiäkään.

Tämä. Ja suoraan sanoen Jokerit, HIFK, Tappara ja Ilves ovat olleet fanin näkökulmasta etuoikeutettuja, ainakin mielestäni. Kun sun ystävä kannattaa sun suosikkijoukkueen suurinta vihollista, on noissa erilainen lataus.

Jokunen vuosi takaperin tuli vaihdettua hyvinkin vahvasti Nordiksen suuntaan kääntyvän silloisen työkaverin kanssa ajatuksia. Ei tunnettu 2011, mutta 2011 oli jotain sellaista, mistä tuntikaupalla tuopin ääressä väännettiin. Se yhdisti. Mulle toi oli niitä hetkiä, jolloin laji ja sen tuomat "jakavat tekijät" olivat mitä parasta kamaa ikinä. Meillä molemmilla oli takaraivossa leima tuon yhden sarjan ja yksittäisten hetkien tuomien hetkien kautta. Olen tutustunut myös muihin Jokerit tiputtaneen jengin faneihin, samoin Jokerien tiputtaneen jengin porukoihin. Mutta, se tietty jännite noissa paikallisissa oli jotain poikkeuksellista.

Hävittiin Moskovassa/Pietarissa? Ihan sama, viimeistään verotuksen takia oli kovempi jengi vastassa. Mutta jos Nordiksen jengi oli parempi, se kertoi tasan yhden asian: ei voitu mennä minkään taakse. Kaveri oli parempi, that's it. Joko oli paremmat rekryt, paremmat junnut tai parempi core. Ihan sama, mutta ero tuli tekemisestä, ei resursseista tai ympäristöstä.

Hyvä tyyppi on hyvä tyyppi, oli suosikkiseurana sitten Jokerit, HIFK tai vaikka Kärpät. Ja mä mielummin näen hyvän tyypin iloitsevan, kuin olevan kyrpä otsassa jos se ei vaikuta Jokereihin. Ja nyt kun pelataan eri sarjaa, mä mielummin otan HIFK:n mestaruuden kuin mitään muuta sellaista, joka ei vaikuta Jokereihin. Ja jos joskus pelataan taas samaa sarjaa, mä mieluiten otan HIFK:n mestaruuden jos Jokerit ei sitä kykene ottamaan. Ja tasan siksi, että tuolla pelaa ja on pelannut kavereita, noiden fanien joukossa on kavereita ja siellä on ystäviä. Joku puolivälierän tappio vituttaa, mutta viimeistään kaverien takia olen onnellisempi HIFK:n mestaruudesta kuin esimerkiksi Tapparan vastaavasta.

edit: Eli sanotaan näin. Mulle lätkä on ykkösasia ja Jokerit tärkein osa sen sisällä, mutta Jokerien takia en pysty lätkää jättämään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jos Jokerit "kuopattais" ni olisin todennäköisesti ekojen joukossa perustamssa uutta. Hiiteen kaikki muu. Perustetaanko valmiusjoukko ja tehdään jo suunnitelmat etukäteen? Hyvinhän meillä nyt menee.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
nyt kun pelataan eri sarjaa, mä mielummin otan HIFK:n mestaruuden kuin mitään muuta sellaista, joka ei vaikuta Jokereihin. Ja jos joskus pelataan taas samaa sarjaa, mä mieluiten otan HIFK:n mestaruuden jos Jokerit ei sitä kykene ottamaan. Ja tasan siksi, että tuolla pelaa ja on pelannut kavereita, noiden fanien joukossa on kavereita ja siellä on ystäviä. Joku puolivälierän tappio vituttaa, mutta viimeistään kaverien takia olen onnellisempi HIFK:n mestaruudesta kuin esimerkiksi Tapparan vastaavasta.

Jullien mestaruus on kyllä viimeinen asia mitä toivon urheilussa koskaan ikinä. Siitäkin huolimatta vaikka pelataan eri sarjassa. Oksettava seura. Ymmärrän kyllä tuon kantasi ystävien kautta. Tämä oli vain oma mielipide ja se ei muuksi muutu.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Noniin, KHL-sopparit on tänään päättynyt. Saa nähdä ilahduttaako Iiro ja markkinointiosasto meitä jo tänää uusilla soppareilla, vai odotellaanko vielä viikon vaihtumista.

Vaikka massiiviset onkin legendaarisia, niin mä tiputtelisin parin päivän välein ja laittaisin pientä teaseriä joka toinen päivä ns. välipäivinä, niin pysyis hyvä keskustelu ja spekulaatio päällä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jotkut väittivät, että sitä ei koskaan tapahdu, mutta Jokerit voitti äsken KHL:n elikkäs Gagarin-pytyn. Tosin jaettuna 7 muun joukkueen kanssa. Liigan tviitti aiheesta täällä:


Ja venäjän ulkopuolinen jengikö ei voi voittaa. Kuluneella kaudella oli peräti kaksi ei-venäläistä gagarin cup-voittajaa! Vastapainona pari muuta ei-venäläistä on siellä hännän huippuna. Koska heistä ei selvästi pidetä, kun eivät ole ryssiä!

(sopiva määrä hymiöitä)
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Vaikka massiiviset onkin legendaarisia, niin mä tiputtelisin parin päivän välein ja laittaisin pientä teaseriä joka toinen päivä ns. välipäivinä, niin pysyis hyvä keskustelu ja spekulaatio päällä.

Itse tykkään paljon enemmän tästä yksi nimi päivässä taktiikasta, pysyy jengi pidempään ihmisten huulilla. Niin täytyy silti myöntää olihan Masan Massiiviset kyllä hienoja tapahtumia. Olikohan peräti tuo Masan viimeinen kausi 09-10 kun Masa hehkutti, että parempaa jengiä ei Suomeen rahalla saa. Muistelen että silloin oltiin jossain töölön torilla ja oli esiintyjää ja kaikkea mahdollista, kunnes sitten illan kohokohtana Masa marssittaa tulevan kauden jengin lauteille. SIellähän tuli Pirnestä, Hentusta, Aravirtaa... Oliko tää siis oikeasti totta vai onko aika kullannut muistot? Kun ei torille muuten päästy juhlimaan mestaruutta, niin juhlittiin sitten kesän mestareina oloa.
 
Viimeksi muokattu:

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mukavasti tuntuu Jokerit kiinnostavan muiden joukkuiden kannattajia. Aikamoinen invaasio heitä kirjoittelee tällä hetkellä eri Jokeri-ketjuihin. Suurin ja kaunein ;)

..vai onkohan muualla vain hiljaista..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mukavasti tuntuu Jokerit kiinnostavan muiden joukkuiden kannattajia. Aikamoinen invaasio heitä kirjoittelee tällä hetkellä eri Jokeri-ketjuihin. Suurin ja kaunein ;)

..vai onkohan muualla vain hiljaista..

Hiljaista on (pl. Lambertin siirto). Jokerien talouskuviot, Venäjä-kytkökset jne. kyllä kiinnostavat niin eriskummallinen kuvio tuo on tällä maaperällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös