Kyl minäkin jonkun kalan lupaan hankkia Lukolle sikäli kun jälleen kerran tulee 7 oikein kuten niin usein ennenkin.Pistin vielä lottoa pari riviä, niin hommaan sitten itse puolella miljoonalla tälle kaudelle Lohen Raumalle
Kyl minäkin jonkun kalan lupaan hankkia Lukolle sikäli kun jälleen kerran tulee 7 oikein kuten niin usein ennenkin.Pistin vielä lottoa pari riviä, niin hommaan sitten itse puolella miljoonalla tälle kaudelle Lohen Raumalle
Joo mullakin loppuu kohta pankit, mihin ottaa uusia miljooniaKyl minäkin jonkun kalan lupaan hankkia Lukolle sikäli kun jälleen kerran tulee 7 oikein kuten niin usein ennenkin.
Mulla on Roope Ankan tavoin kaksi rahasäiliötä jo täynnä ja kolmatta rakennan tohon pihalle mutta se siitä. Tai mikäs, positiivista se on ettei pikkuraha kesken lopu. Vähenee kyllä koko ajan kovasti.Joo mullakin loppuu kohta pankit, mihin ottaa uusia miljoonia
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Toki pelin eka puolikas meni korvanapeilla Ripa-radion kautta, mutta viimeinen puolisko näytti kyllä maalintekoa lukuun ottamatta hyvältä. Omista lähdettiin nätisti keskustan kautta paineen alta moneen otteeseen.Peli näyttää hemmetin hyvältä verrattuna viime kauteen. Tänään ei tulosta tullut, mutta jos tämä peli pelattaisiin uudestaan niin Lukko voittaisi 90% todennäköisyydellä.
Eka 15 minuuttia jäi näkemättä, mutta pelistä en kyllä ole tippaakaan huolissani. Paljon samaa kuin ennen viime kauden voittoputkea. Paikkoja tulee lähes kokoajan, mutta tulosta ei vielä. Rentous puuttuu ja pari voittoa putkeen kun tulisi, niin loppuu turha puristus ja todennäköisesti myös helpot omanpään takaiskut vähenevät.Peli näyttää hemmetin hyvältä verrattuna viime kauteen. Tänään ei tulosta tullut, mutta jos tämä peli pelattaisiin uudestaan niin Lukko voittaisi 90% todennäköisyydellä.
yv 21% ja av 87%Kotiottelut hoidettu toistaiseksi kunnialla.
Erikoistilannepelaaminen paranemassa.
Ja Niklas Ylitalokin kurvaili siellä joukon jatkona niinkuin poika vaan.
Ja vähiten päästettyjä maaleja. Ja meillä piti olla maalivahtiongelma.Jollen nyt ihan väärin katsonut, niin ollan kolmantena sarjassa.
Ja meillä piti olla maalivahtiongelma.