Positiivista synkkyyteen!

  • 535 416
  • 1 676

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Positiivisena näen sen että täällä ollaan yllättävänkin rauhallisin ja luottavaisin mielin vaikka meiltä lähti ekana viikonloppuna tehokkain (viime kauden) pakki ja hyökkääjä saikulle. Kertoo siitä että nyt on oikeesti laaja rinki. Miettikääpäs minkä paskamyrskyn se olis viime kaudella saanut aikaan?

Jos tämä vastaava tilanne olisi ollut viime kaudella, niin olisi kyllä ollut aikamoinen paskamyrsky valmis ja päitä olisi vaadittu vadille sekä ranteita olisi vedelty auki. Tietenkin ärsyttäviä ja harmittavia molemmat loukkaantumiset, mutta en minä näe tässä aihetta mihinkään suureen kriisiin tai panikoimiseen. Pajuniemen kannalta ikävä tilanne, kun nyt olisi pitänyt antaa Rangersille oikein kunnon näytöt, mutta kyllä hän niitä kauden mittaan ehtii antamaan, jos kausi vain saadaan pelattua. Kyllä minä olen rauhallisin ja luottavaisin mielin, että joukkue ei kaadu näihin kahteen poissaoloon ja pärjätään myös ilman Larssonia ja Pajuniemeä. Tämäkin oikeastaan vain osoittaa, että jotain kehitystä on tapahtunut ja asiat ovat paremmassa jamassa kuin aikaisemmin. Nyt joukkueessa pitäisi olla enemmän vastuunkantajia ja johtavia pelaajia kuin esim. viime kaudella. En usko, että tällä kaudella kaadutaan siihen, että pari tärkeääkin pelaajaa on poissa jonkin aikaa. Materiaali on nyt paljon laajempi ja tasokkaampi. Kokonaisuuskin huomioon ottaen, niin kyllä minä näen Tepsin osalta tunnelin päässä valoa ja asiat ovat todellakin menossa parempaan suuntaan.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolme TPS-pelaajaa varattiin siis tämän vuoden Draftissa. Määrä on varsin oletettu mutta nimet taas eivät. Vaikka Draft itsessään ei ehkä pitäisi olla kenenkään tavoite niin hyvänä mittarina se toimii. Jos ei nyt vielä hamuta sitä Euroopan kovimman kasvattajaseuran titteliä vaan tälläinen vähintään 3 varausta per vuosi voisi olla alkuun hyvä tavoite seuralle. Ensi vuosikin näyttää hyvältä kun siellä on Liukas, Väisänen ja jos joku sen Rafkinin vaikka nappaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös