Mainos

Posilaari

• 888 967
  • 4 529

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuloksellisesti kova viikko ja taulukossa hyvissä tarkkailuasemassa SaiPan peesissä.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Olihan hieno taisto voittoineen muutaman kurittoman pelin jälkeen. Ja onhan tuo Lekkasin Steffi vuan kova.Harvemmin näin runkkarissa on karvat pystyssä pelin jälkeen, mutta tänään oli.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämmönen juttu on pistänyt silmään, että Curry on alkanut ottamaan aloituksia hyvin. 5 pelin otannalla 51,9% aloitusprosentti.

Jospa sitä siellä hangataan reeneissä Rissasen opeilla ja se alakaa tuottamaan tulosta nyt. Ilmeisesti nuo linjuritkin pilkkii eritavalla Suomessa kuin Pohjois-Amerikassa noissa aloituksissa tai tämmöstä olen kuullut ainakin, mitään faktaa ei tosin ole minulla tästä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Elorinne!

Jumalauta valmennus oppii! Ei ollut lopussa enää Iivaria kentällä vaan Aleksi oli varmaan viimeiset pari minuuttia, vaikka oli katkoja ja purkuja, ja mahdollisuus vaihtaa, toinen pakki vaihtui Mattilaan ja Kanakiin välillä. Elorinne viimeisen 20s aikana jyräsi kaksi ukkoa ja pisti kiekon sulkuun kulmaan lopuksi. On se kova! Ei ihme että Lasse antoi habaa pelin jälkeen jo aiemmista kiekon syönneistä.

Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Elorinne!

Jumalauta valmennus oppii! Ei ollut lopussa enää Iivaria kentällä vaan Aleksi oli varmaan viimeiset pari minuuttia, vaikka oli katkoja ja purkuja, ja mahdollisuus vaihtaa, toinen pakki vaihtui Mattilaan ja Kanakiin välillä. Elorinne viimeisen 20s aikana jyräsi kaksi ukkoa ja pisti kiekon sulkuun kulmaan lopuksi. On se kova! Ei ihme että Lasse antoi habaa pelin jälkeen jo aiemmista kiekon syönneistä.
Kanak kyllä myös positiivisesti yllättänyt alivoimapelaajana ja ylipäätään puolustustehtävissä, vaikka voikin olla pienikokoisena vähän altavastaajana väännöissä. Plusmiinuksissa myös kolmantena Lassen ja Curryn jälkeen!

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kanak kyllä myös positiivisesti yllättänyt alivoimapelaajana ja ylipäätään puolustustehtävissä, vaikka voikin olla pienikokoisena vähän altavastaajana väännöissä. Plusmiinuksissa myös kolmantena Lassen ja Curryn jälkeen!
Ja lisäyksenä, että Kaňák vääntää nimenomaan kokoisekseen erittäin hyvin ja taklaa kovaa! Jotenkin myös Larsenin kovuus omassa päässä on pistänyt silmään.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jyp hävis 0-5 ja nousimme piste keskiarvossa sijalle 3, Posilaarin kamaa

En tiiä. Mua alkaa ihan oikeesti pelottamaan, että Jyppi tippuu sarjasta.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On kyllä jättimäinen yllätys jos yksikään karsintapeli menee edes jatkoille keväällä. Ihan sama ketä siellä pelaa. Tasoero on valtava

No joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
No joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.
Kyllä ne pelataan. Miksi ei pelattaisi? Nuo pelit tulee olemaan mestis joukkueelle taloudellisesti iso piristysruiske. Ei liiga sentään mikään venäjä ole että väärän joukkueen voittaessa ilmoitetaan ettei me nyt pelatakaan sarjanoususta

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllä ne pelataan. Miksi ei pelattaisi? Nuo pelit tulee olemaan mestis joukkueelle taloudellisesti iso piristysruiske. Ei liiga sentään mikään venäjä ole että väärän joukkueen voittaessa ilmoitetaan ettei me nyt pelatakaan sarjanoususta

En vain jaksa uskoa, että jos esim. Ketterä tai K-Vantaa voittaa Mestiksen, niin Liiga haluaa järjestää mitään "tasonmittauskarsintoja" joukkueille, joilla ei ole mitään edellytyksiä nousta.

Olen erittäin mielelläni väärässä tämän mielipiteen kanssa. Kunhan vain Jyp ei putoa. Liigasta tulisi kovin tylsä ilman paikallisvastusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy