Joulun jälkeen pyyhkäistään ohi 27.12..Tuloksellisesti kova viikko ja taulukossa hyvissä tarkkailuasemassa SaiPan peesissä.
Kanak kyllä myös positiivisesti yllättänyt alivoimapelaajana ja ylipäätään puolustustehtävissä, vaikka voikin olla pienikokoisena vähän altavastaajana väännöissä. Plusmiinuksissa myös kolmantena Lassen ja Curryn jälkeen!Elorinne!
Jumalauta valmennus oppii! Ei ollut lopussa enää Iivaria kentällä vaan Aleksi oli varmaan viimeiset pari minuuttia, vaikka oli katkoja ja purkuja, ja mahdollisuus vaihtaa, toinen pakki vaihtui Mattilaan ja Kanakiin välillä. Elorinne viimeisen 20s aikana jyräsi kaksi ukkoa ja pisti kiekon sulkuun kulmaan lopuksi. On se kova! Ei ihme että Lasse antoi habaa pelin jälkeen jo aiemmista kiekon syönneistä.
Ja lisäyksenä, että Kaňák vääntää nimenomaan kokoisekseen erittäin hyvin ja taklaa kovaa! Jotenkin myös Larsenin kovuus omassa päässä on pistänyt silmään.Kanak kyllä myös positiivisesti yllättänyt alivoimapelaajana ja ylipäätään puolustustehtävissä, vaikka voikin olla pienikokoisena vähän altavastaajana väännöissä. Plusmiinuksissa myös kolmantena Lassen ja Curryn jälkeen!
Pistin itsekin eilen merkille, että Larsen puolusti omassa päässä kovaa ja jämäkästi. Parannusta tapahtunut!Ja lisäyksenä, että Kaňák vääntää nimenomaan kokoisekseen erittäin hyvin ja taklaa kovaa! Jotenkin myös Larsenin kovuus omassa päässä on pistänyt silmään.
Jyp hävis 0-5 ja nousimme piste keskiarvossa sijalle 3, Posilaarin kamaa
On kyllä jättimäinen yllätys jos yksikään karsintapeli menee edes jatkoille keväällä. Ihan sama ketä siellä pelaa. Tasoero on valtavaEn tiiä. Mua alkaa ihan oikeesti pelottamaan, että Jyppi tippuu sarjasta.
On kyllä jättimäinen yllätys jos yksikään karsintapeli menee edes jatkoille keväällä. Ihan sama ketä siellä pelaa. Tasoero on valtava
Kyllä ne pelataan. Miksi ei pelattaisi? Nuo pelit tulee olemaan mestis joukkueelle taloudellisesti iso piristysruiske. Ei liiga sentään mikään venäjä ole että väärän joukkueen voittaessa ilmoitetaan ettei me nyt pelatakaan sarjanousustaNo joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.
Kyllä ne pelataan. Miksi ei pelattaisi? Nuo pelit tulee olemaan mestis joukkueelle taloudellisesti iso piristysruiske. Ei liiga sentään mikään venäjä ole että väärän joukkueen voittaessa ilmoitetaan ettei me nyt pelatakaan sarjanoususta
Perustele edes. On meinaan niin outo väite.No joo. Olen itse siinä uskossa, että ellei Jokerit voita Mestistä, niin koko karsintoja (ja playoutteja) ei tulla edes pelaamaan.