Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 466 913
  • 2 974
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jep ain välil kiva trollaa tätä teiän yläaste tason foorumii. Ei ku mä en kerro et sä nimenomaan etit sen. Tuli taas sellanen fiilis ettek haluu kirjotella enää tänne nii nyt on aika lopettaa ura jatkoajas.
>yläastetason foorumi
>nimittelee kanssakirjoittajia apinoiksi

Millon viimeks katsoit peiliin?
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Jep ain välil kiva trollaa tätä teiän yläaste tason foorumii. Ei ku mä en kerro et sä nimenomaan etit sen. Tuli taas sellanen fiilis ettek haluu kirjotella enää tänne nii nyt on aika lopettaa ura jatkoajas.
Matt Nickersson nyt ainakin. Mahdollisesti myös KibeKuhta.

 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Matt Nickersson nyt ainakin. Mahdollisesti myös KibeKuhta.

Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD

Legenda.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Luin ihan mielenkiinnosta sun viestihistoriaa ja on entistä vaikeampi käsittää, mikä johti tällaiseen yht'äkkiseen aivopieruun (tämän päivän kokonaisuus)?

Sama kiinnostaisi itseäkin tietää? Ja tämä ei ole vittuilua Santerin äitiä kohtaan sitten ollenkaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eiiii prkl tää on siis se sama sankari joka avas ketjun "Jussi Hallaaaho HIFK:n päävalmentajaksi" :DDD

Legenda.
Parastahan siinä oli että ei se ainakaan paljoa huonommin menisi Jussinkaan johdolla suhteessa IFK:n materiaaliin. Että sinänsä olisi ihan rohkea siirto stadilaisilta.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Olihan tää nyt hyvää viihdettä ainakin näin aamutuimaan, kun kävi lukemassa kaikki Hesarin kohellukset yöltä :D

Ben-Amor Jokerien päävalmentajaksi, Saku Koivun Jokerit-ura päätökseen, HIFK-fanin "kannattajan opas" ja mitä kaikkea siellä nyt olikaan.. :D
 

Alejandro

Jäsen
On kyllä kaikuja 2000-luvun alun keskustelukulttuurista, kun eri foorumeilla oli vakiotrolleja. Itsekin joskus olen kunnon rölläämiseen syyllistynyt, mutta olin silloin vasta yläasteella. Tämä hiihtäjäpainija on melko vaivaannuttavaa seurattavaa, sillä kyseessä on loppujen lopuksi aikuinen mies, eikä mikään itseään etsivä teini.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vähän kummastuttaa aina kun putkahtelee näitä isolla tai ainakin jonkunlaisella vaivalla tunnukset hankkineilta rölleiltä loppuu jänne ja purkautuu se tuotos sitten kerralla reisille. Ilmeisesti tämä tuoreinkin sankari oli jaksanut pari kuukautta olla tolkullisesti, mutta sitten repsahti ja tuommoinen maaninen paukutus ilmeisesti siihen asti kunnes modet otti lelut pois väkisin? Olisiko tuommoinen retkahdus sitten merkki siitä että henkilöllä on jo uusi tunnus, kun hankalalta ainakin vaikuttaisi tuommoinen pöljäily jos kierroksen aloittaisi vasta kun edellisellä nimimerkillä on purkautunut?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
Joskus tulee tällaisia tilanteita, että jälkeenpäin naurattaa, mutta itse tilanteessa hetken miettii, että tämä lienee vitsi kunnes tyrmistyneenä tajuaa, että toinen on tosissaan. Sillä hetkellä nauru on oikeasti kaukana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Intissä (Säkylässä) oli tupakaveri, joka oli omien sanojensa mukaan Hesasta. Oletin olleeni ainoa stadilainen tuolla, joten kysäisin sitten, että mistä päin. ”Järvenpäästä”. En edes osannut revetä tuolle, olin vain ällistynyt.
Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.
 

444

Jäsen
Mulla on tismalleen samantyylinen kokemus, kun juttelin Jyväskylässä tyypin kanssa, joka innostui kun kuuli mun asuvan Helsingissä. Syy tähän oli että hänen siskonsa asui myös siellä ja oli kanssani saman ikäinen, joten oletti mun mahdollisesti tuntevan hänet. Kävi ilmi, että hän asui aivan lähellä Vantaan rajaa. Kun sitten kyselin, oli kyseessä mahdollisesti itselleni erityisen tuttu Malminkartano tms. niin kävikin ilmi että asui Nurmijärvellä. Ei siinä oikein voinut muuta kuin kuvailla karttaa. Älypuhelimia ei tuolloin vielä oikein ollut.
No siis onhan se varmaan helpompaa sanoa jyskäläisille sukulaisille, että asuu Helsingissä, niin osaavat edes auttavasti sinnepäin katsella karttaa. Nurmijärvi varmaan on aika tuntematon suuruus, vaikka nykyisellään taitaakin olla väkiluvultaan Suomen suurin sellainen kunta, joka ei ole kaupunki. Mutta en mä oikein tiedä, miksi silti sanoo olevansa jostain muualta kuin mistä on. Tai ehkä mäkin rupean kertomaan asuvani Inkoossa, niin kaikki kuvittelee mut jonain rikkaana rantaruotsalaisena. Lohja kun vaan on vähän junttia siihen verrattuna.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kärppäosiossa joku vaatii potkuja Ari Hillille kevään Kokko- jutusta

 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kärppäosiossa joku vaatii potkuja Ari Hillille kevään Kokko- jutusta

Eikä tunu edes trollaavan :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös