Popon sadas

• 1 324
  • 7

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Valeri Popovits on tehnyt sadannen maalinsa Veikkausliigassa. Aika kova saldo noiden vuosien aikana, mitä Popo on Suomessa viettänyt.

Mikä on muuten kaikkien aikojen tilasto ulkolaisten pelaajien maaleista Suomen jalkapallon pääsarjassa?

Maestro

Jäsen
Aina nähdessään Popovitshin loistavia suorituksia tulee harmitelleeksi sitä, miksi ihmeessä hänen piti mennä pelaamaan nuorten maaotteluja Neuvostoliiton paidassa. Mieshän olisi taatusti tarpeellinen vahvistus Suomen maajoukkueelle, mutta kun ei niin ei. :(

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuin myös

Tulee ihmetelleeksi sitä ettei Vallua ole viety jo mihinkään Keski-Euroopan seuraan pelaamaan. Kävihän Vallu Heerenveenissä männä vuosina, mutta kumma ettei mikään seura ole häntä Hakalta ostanut. Ajattelisin seuroja lähinnä Hollannissa, Belgiassa, Sveitsissä, Itävallassa tai jossain tällaisessa vähän pienemmässä futismaassa. No Hollantihan nyt ei ole "pieni" futismaa, kuten ei Belgiakaan.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Itse olin todistamassa noita kahta Popon maalia. Rankkari tuli kyllä helpohkosti, mutta toisaalta Vallu oli jo kerran pistänyt pallon ylärimaan, että siinä mielessä ansaittu maali. Toinen ja tämä sadas maali olikin sitten todella komea.

Popovitsilla on kyllä todella pehmeä kosketus palloon. Kovin moni Suomessa pelaava suomalainen ei palloa hallitse yhtävin vauhdissa.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
On ihanaa olla Haka-fani

Asuin pienenä Valkeakoskella ja faijan kautta tarttui fanius Hakaan.Kauan joutui odottaa menestystä,mutta nyt sitä on sitten tullut.Vallu on loistava!

Maestro

Jäsen
Eikös Vallu käynyt viime vuoden talvella mättämässä maaleja Hollannin liigan SC Heerenvenissä, ikään kuin hiihtolomalaisena. Seurassa, jossa myös Mika Nurmela pelaa.

thor

Jäsen
Viestin lähetti vilperi#18
Itse olin todistamassa noita kahta Popon maalia. Rankkari tuli kyllä helpohkosti, mutta toisaalta Vallu oli jo kerran pistänyt pallon ylärimaan, että siinä mielessä ansaittu maali. Toinen ja tämä sadas maali olikin sitten todella komea.

Olin tosin aika kaukana mutta minusta rankkari oli täysin selvä. Salmela tunaroi, ei saanut katkaistua kieltämättä hyvää Okkosen pitkää syöttöä, Vallu pääsi käytännössä yksin läpi eikä Pasilla juuri muuta mahdollisuutta ollut kuin pistää ukko nurin. Ei tainnut edes protestoida tuomiota.

Kyllähän Vallu loistava pelimies on, taito ja pelinäkemys on täysin kansainvälistä tasoa. Laiskahan se on mutta entäs sitten? Vaihtaisiko joku Popovitsin johonkin Saku Laaksoseen joka kyllä juoksee kuin hullu mutta itse jalkapallon pelaaminen on likimain ylivoimaista. Vähän sama kuin kysyisi vaihtaisitko huippukuntoisen Jan Calounin Marco Tuokkoon.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Kuin myös

Viestin lähetti Roku
Tulee ihmetelleeksi sitä ettei Vallua ole viety jo mihinkään Keski-Euroopan seuraan pelaamaan. Kävihän Vallu Heerenveenissä männä vuosina, mutta kumma ettei mikään seura ole häntä Hakalta ostanut. Ajattelisin seuroja lähinnä Hollannissa, Belgiassa, Sveitsissä, Itävallassa tai jossain tällaisessa vähän pienemmässä futismaassa. No Hollantihan nyt ei ole "pieni" futismaa, kuten ei Belgiakaan.

Itseasiassa Heerenveen halusi mielellään ostaa Popovichin, mutta Popovich halusi Suomen ja Hakan.
Sanoi syyksi, ettei halua enää muuttaa ulkomaille. Ikää alkaa jo olla ja perhe on tärkeä. Aikoo asettua ilmeisesti Suomeen loppuiäkseen ja mahdollisesti kouluttautua valmentajaksi uransa jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy