Pommi Hämeenlinnasta: Hannes Hyvönen Kerhoon!

  • 9 652
  • 59

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kateelliset antenninkatkojat

Niin, näyttää yllättäin siltä että soneraplätsässä riekkuvia teinejä korpeaa tämä Hannes H. tapaus. Taitavat olla kohta niin katellisia, että tulevat tänne ja katkovat autoistamme antennit.

Täältä tähän
 
Viestin lähetti kakkonen
Luu2: tämä mulle jäi päällimäisenä miehestä mieleen viime kauden osalta. En sen kummemmin miehen otteita talvella seurannut,mutta just tuo laukaisutilasto tuli muutamissa kohdin esille. Taisi Hullu-Hannes väliin johtaakin koko AHL:n laukaisu"pörssiä". Maaleja ei tule ilman laukauksia..ja kertoo maaliahneesta asenteesta. Tuollainen kaveri tasapainottaa hyvin kenttää jossa on kynäilijöitä ja kiekon kuljettajia.

Toivottavasti viimeinen lauseesi pitää paikkansa, muuten voi Kerholle käydä kylmät. Siis, että Hannes saa hyvät miehet ympärilleen, jolloin heikompikin saa jotain aikaiseksi.

AHL:ssä Hannes pelasi kaikki ylivoimat ja vielä usein puolustajana ja siten, että vain hänelle pelattiin laukaisupaikkoja. Toivottavasti toimii Suomessakin, muuten jää laukaisut paljon vähemmälle.

Ilman ylivoimiahan ei Hannes paljon sitten aikaan saanutkaan. Siitä kertoo se, että hänellä oli paljon enemmän maaleja kuin syöttöjä (siis ylivoimasta laukaisulla) ja -18 plusmiinus-tilastossa. Samahan tuo tietenkin miten maalit tehdään, mutta tuskin Hannes tulee olemaan ylivoimassa jatkuvasti. Ainakaan alkukauden jälkeen, kun on huomattu ettei Hannes pysy tasakentällisinkään mukana niin ei varmaan nelosketjun äijää laiteta ylivoimaan mukaan.

Tietenkin AHL-standardin mukaan Hannes sai jotain aikaan, mutta sellainen hulu 'säntäily' edestakas ja jatkuva 'puuntakaa' taklauspaikkojen hakeminen taas ei tuo kuin haukkuja Suomessa, koska sen jälkeen on auttamatta tilanteesta pihalla.

Älkää ymmärtäkö väärin, toivon Kerhon menestystä enemmän kuin minkään muun joukkueen. Tällainen vuodatus nyt vain oli pakko laittaa, kun joku HH sai täällä aikaan ihan hirvittävät sateentekijä ylistykset.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Musta_Kyy
Pakko oli pistää, ihan heidän ilokseen, että täällä ollaan myötätuntoisia tsadilaisten pikkupoikien katkeruudelle. ( En usko että kukaan yli 12v voi näitä kirjoittaa ) Eli pari linkkiä, jossa ehkäpä tätäkin foorumia lukevat pikkupojat huomaisivat vakavan kannanottonsa kantaneen hedelmää. :p
Hohoho! :D
En olisi tuollaisia kirjoituksia olevan olemassa ellen itse olisi lukenut. Uskomatonta! Okei, varmasti ovat nuoria, mutta silti on jotain pahasti mennyt pieleen jossain välissä. Vai kuuluuko se nykyään johonkin normaaliin kehitysvaiheeseen, että juuri opittuja tuhmia sanoja kirjoitetaan julkisille foorumeille? Lopuksi voisi todeta, että kyllä on kalat loppu järvistä jossain päin Suomea.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Hohoho! :D
Uskomatonta! Okei, varmasti ovat nuoria, mutta silti on jotain pahasti mennyt pieleen jossain välissä. Vai kuuluuko se nykyään johonkin normaaliin kehitysvaiheeseen, että juuri opittuja tuhmia sanoja kirjoitetaan julkisille foorumeille?

Veikkaan 10-12 vuotiaita. Selitys on varmaan just mainitsemasi 'jännittävyys' laittaa rumia sanoja kaikkien nähtäville ja sitten kiherretään kavereitten kanssa. Samanlainen kielenkäyttö ollee ongelma nykyisin peruskouluissa, kun kaikenlainen rankaiseminen on kielletty. Puhutaan opeille mitä huvittaa. Onko se normaali kehitysvaihe, tuskin. Itse antaisin omille tenaville aimo lintsarin hanuriin, jos vastaavaa näkisin. Aiheesta saisi mielenkiintoisen JA-ketjun: 'Vapaa kasvatus?;) '
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
T74: voihan tuo pitääkin paikkaansa Hanneksesta. Kuten sanottua en itse juurikaan seurannut HH:n pelejä,tuo laukaisu tilasto vaan jäänyt mieleen. Ja itse just sellaiseen 'laukojan'rooliin kuvittelin Hannesta (kun joskus tuli mietittyä äijää Kärppiin) siis laukoo paljon, pelaa suoraviivaista ja jos vielä tekee tilaa toisille...jos homma rupeaa toimimaan taitavien kavereiden kanssa niin avot.

Mielessäni yhdistelin katsos Hannesta samantyyppiseen rooliin kuin Hamilton oli loppukauden meillä. Hamilton oli kiekollisena melko onneton ja fyysinen peli ei kiinnostanut tippaakaan..toisaalta miehellä oli loistava kuti, hyvä vetoasenne ja sai vielä kiekon nopeasti liikkeelle (ovelat syötöt). Eli Hannes kun olisi hoitanut fyysisen pelin paremmin niin olisi ollut Pota-Lievers ketju voimissaan. Tuollaiseen rooliin ja kahden kiekollisen rinnalle hyvän vedon omaava kaveri sopii kuin nyrkki silmään.

Niin ja San Josen organisaatiossa jos pääsee edes kokeilemaan "ylhäällä" niin eikö se ole jo aika hyvä meriitti?
 

samitzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo tervetuloa minunkin puolesta Hannes tänne Hämeenlinnaan.

Ja samalla toivotan itseni tervetulleeksi tänne jatkoaikalaisten joukkoon. :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rankka päivä SoneraPlazassa

Niin, täytyypä vielä kommentoida tätä menoa SP:ssa. Kyllä, aito teinimeininkihän siellä kukkii ja enpä voinut estyä lyömästä vähän löylyä lisää Plazan kiukaalle, kieh kieh.

Yksi tappouhkaus on ihan pakko saada, sitten voi lopettaa myrkynkylvön ko palstalla.

Täältä tähän
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hannes on käsittääkseni lähtenyt HPK:n kelkkaan osittain siitäkin syystä, että mies haluaa olla hyökkääjä, joka saa pelata maaleja tekevissä ketjuissa. Hanneksen pelaaminen pakkina HIFKissä oli hätäratkaisu. Ja niin hyvin kuin Hannes pakin hommansa hoitikin, ei hän itse viihtynyt alakerrassa. HPK:ssa Hanneksella on paikka näyttää hyökkääjän kykyjään pisteiden muodossa, niinpä rouhiminen jäänee vähemmälle.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Serkun pojan kumminkaiman paluu

Äh, olen ollut ihan liian kauan poissa, täällähän on ihan uudet systeemit ja ukot vaihtuu kuin latotansseissa... kertoisiko joku kiltti minulle mitä tarkoittaa ÄTTPOMK? Entä Hyvinkään Tahko?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Serkun pojan kumminkaiman paluu

Niin, tämä ÄTTPOMK on tälläinen ifk-mielisten aloittama Pentti Matikaisen grillaajien eliminoimiseksi tarkoitettu kansanliike.

Lyhennehän tulee sanoista: Älä Töni Penttiä, Pentti On Mun Kaveri.

Että näin, valitettavasti, Pentille nauraminen täytyy nyt suorittaa salaa, ettei niskaan ilmesty sellaista 9mm reikää. ;)

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös