Polttarit - pakollinen tissibaari vai jotain muuta?

  • 5 367
  • 6

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Joulukuussa pitäisi polttarit järjestellä. Kertokaa ihmiset hyviä ideoita ja mahdollisesti mitä omissa polttareissa tapahtui....jos muistatte. Polttarit on Jyväskylässä ja sen verran vielä henkilöstä että on osittainen nörtti, kuuntelee musaiikkia paljon ja katselee leffoja. Diggaa futista ihan pirusti.
 

Drew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Milwaukee Admirals
Polttareita voi lähteä tekemään kahdelta pohjalta: 1) siellä pidetään hauskaa tai B) häpäistään uhria niin paljon kuin mahdollista... :) Hyvät polttarit on kuitenkin sekoitus molempia.

Jos lähdetään pitämään hauskaa niin varmaan joku sisäkarting tai splättäus ovat ihan hauskoja perusjuttuja joita kovi moni ei varmaan tee kovin usein. Olen myös kuullut että juhlakalu on viety nyrkkeilysalille ottamaan erää jonkun paikallisen pugilistin kanssa. Benjihyppy ja keskitalvi lienee mahdoton yhtälö, mutta se voi jäädä odottamaan kesähäitä...

Sitten noita häpäisyjuttuja... Jos halutaan mennä mauttomuuksiin niin juottakaa alkajaisiksi kaveri niin känniin että jalat hädin tuskin kantaa ja lähtekää kaupungille aiheuttamaan pahennusta. No joo, ehkei ihan näin kuitenkaan... Mikäli kaveri suhtautuu epäluuloisesti johonkin asiaan niin ei muuta kuin sitä kokeilemaan. Jos kaveri on homofoobikko niin visiitti homobaariin lämmittää kummasti tunnelmaa. Tuossa oli yksi kaveri, joka suhtautui erittäin epäluuloisesti karaokeen, niin luonnollisesti kaveri pakotettiin muutaman rohkaisuryypyn siivittämänä estradille. Näitä kuitenkin ns. hyvän maun rajoissa kuitenkin ettei mene painiksi.

Ihan ensimmäiseksi en olisi viemässä tulevaa sulhasta tissibaareihin tai thaihierontaan. Koskaan ei tiedä mitä morsian tykkää tällaisista vaikkei mitään oikeasti tapahtuisikaan. Pahimmassa tapauksessa honeymoon menee pilalle kun vaimo istuu jalat ristissä. :)
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

scholl

Jäsen
Drew kirjoitti:
Polttareita voi lähteä tekemään kahdelta pohjalta: 1) siellä pidetään hauskaa tai B) häpäistään uhria niin paljon kuin mahdollista... :) Hyvät polttarit on kuitenkin sekoitus molempia.

Hyvät polttarit ovat yllätyksellistä hauskanpitoa, ts. itse uhri ei tiedä mitä tapahtuu. Sen sijaan muille päivien ohjelma on hyvinkin tarkasti selvillä. Luonnollisesti kannattaa järjestää hyvin monipuolinen ohjelma, jolloin aika ei käy pitkäksi kellekään ja muistot säilyvät. Itse suosittelen yöpymistä jossain hotellissa, joten kaikki - myöskin seurustelevat tai naimisissa olevat - ovat koko viikonvaihteen hyvässä menossa mukana ilman että on kiire kotiin.

Toinen juttu mikä pitää ottaa huomioon, on riittävän suuri väkimäärä. Ei siitä tulee mitään, jos on vain muutama tyyppi paikalla. Sellainen 15 tyyppiä alkaa olla jo ok määrä. Ei kaikkien tarvitse olla uhrin parhaita ystäviä, mutta sellaisia jossain määrin kavereita. Ja polttariohjelman suunnittelun jälkeen kannattaa jakaa porukka ryhmiin. On paljon helpompaa, jos jokainen 3-4 hengen porukka valmistelee jonkin asian. Kellekään ei tule silloin liikaa työtä. Ja iso porukka on muutenkin hyvä, koska kohteessa voi silloin porukka välillä hajota osiinkin ilman, että se ketään häiritsee.

Hakekaa se lauantaiaamuna viimeistään klo 6 himasta. Herätys ja kaveri kidnapataan mukaan sieltä. Vaimolle sanotaan että se palautetaan sunnuntai-iltaan mennessä (tottakai vaimon kanssa pitää bestmanin sopia asia etukäteen).
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Itse olen yhdet polttarit järkännyt ja parissa ollut muuten mukana. Oma mielipide on se, että tuollainen ballerinaksi/pelleksi/naiseksi pukeminen ja kaupungilla kiertely julkinen häpäisy tavoitteena on syvältä. Jos tällaista on kokeiltava, se on sitten parempi tehdä pienessä porukassa. Nimittäin monesti huomaa kun baariin tulee em. tyylinen polttariseurue, ei muita sivullisia nappaa tippaakaan, enemmänkin ärsyttää jotakin tavaraa kauppaava maskeerattu päivänsankari 'kavereiden' tirskuessa jossakin takavasemmalla.
Mutta kaikilla tapansa. Ehkä tässä on vähän omakin lehmä ojassa, kun omat polttarit ovat tiedossa(?) keväällä..
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jos tahan jotain saa sanoa, niin olin helewetin iloinen, etta mulle ei jarkatty "kunnon" polttareita. Vasyneempaa puuhaa saa hakea.

Pienella porukalla nautittiin hyvaa konua, kaytiin syomassa ja pelaamassa bilista ja sitten viela parille. Ei valittamista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Drew kirjoitti:
B) häpäistään uhria niin paljon kuin mahdollista... :)
Tästä minulla on henkilökohtaisia kokemuksia.

Omissa polttareissa minut puettiin Ruotsin futis-maajoukkueen paitaan ja vielä Ruotsin lippu käteen. Ensin kieltäydyin, mutta kun huomasin ettei se auta (viinalla saattoi olla osuutta) niin mentiin Kotiin (legendaarinen (spurgu-)pubi Vaasassa, RIP). Iltapäivä kun vielä oli niin pubi oli melkein tyhjä, baaritiskillä yksinäinen juoppo. Menin tilaamaan kaljan ja kyseinen baarikärpänen katsoi minua, nosti jakkaran pään yläpuolelleen ja meinasi huitasta päähän jakkaralla. Onneksi muu porukka ehti väliin. Naimisiin pääsin, vai jouduinko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös