Pokemon Go – taskuhirviöiden uusi tuleminen?

  • 161 249
  • 788

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jaksokos porukka Festiä vetää? Itse ostin lipun ja tyytyväinen olin, vaikka tuo peli bugittikin melkoisesti .Jäi Palkiaa, Dialgaa ja Giratinaa kiinni, Gibleä ja Togeticiä luonnosta jne. SHadow Mewtwo(toivottavasti kukaan ei puhdistanut tuota)
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Jaksokos porukka Festiä vetää? Itse ostin lipun ja tyytyväinen olin, vaikka tuo peli bugittikin melkoisesti .Jäi Palkiaa, Dialgaa ja Giratinaa kiinni, Gibleä ja Togeticiä luonnosta jne. SHadow Mewtwo(toivottavasti kukaan ei puhdistanut tuota)

Tulihan tuo pelailtua emännän kanssa lähinnä kotisohvalla koko 20h. Pääasiassa roskaa ja tradekamaa, mutta oli siellä joukossa myös muutama hyvä pvp -yksilö ja uusia shinyjä. Ostaisin lipun uudestaan jos saisin päättää.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
9261 3621 0132, tuon saa lisätä kaveriksi.

Lisätty kaveriks.

Ja kiitokset PoGo-käyttäjät Juppe34, PasiMikael ja vaskitsa, Best Friend-taso saavutettu, poistan teidät kavereista.
Ja erikoiskiitokset KingAlbert3, Klouni ja nikoqa. Te ootte jo 40-levelillä ja silti jaksoitte nähdä vaivan mulle saada Best Friend-taso ja siitä seuraavat 100000XP.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tuli ladattua peli lapsille ja itselle samaan syssyyn, kyllähän se tuntuu koukuttavan vaikka ihan kotiympäristön lähellä ei hirveästi pokemoneja näy. Lenkkeilyn myötä tulee kuitenkin mukavasti kilometrejä ja pupitar keräilee karkkeja sekä munia kuoriutuu pikkuhiljaa.

Nyt olen jumissa muutamassa tehtävässä, kaksi sais suoritettua kun lisää kolme kaveria ja kaksi kun löytäis diton jostain. Ditto-tehtävä tulee ajan kanssa varmaan täyteen, mutta kaverit tarttis löytää vaikka täältä. Voisin ottaa alkuun nuo kolme tehtävien vaatimaa kaveria listalle. Lähetän lahjat jos niitä on taskussa ja lapset on jo saanu, mutta ei tarvi stressata lahjojen lähettelystä. Best friend-tasosta saa ilmeisesti hyvin kokemusta, joten ei ainakaan itsellä ole tarvetta poistaa listoilta vaan pikkuhiljaa voisi kasvattaa kaveritasoa tuonne lahjoja lähettämällä?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aika paljon on motivaatio kärsinyt kun level 40 saavutettu mutta heitä kaveripyyntö:

0871 7189 1037
Etin itse tällä hetkellä vielä muutamaa uutta aktiivista lahjanvaihtajaa, eli saa pommittaa kaveripyynnöllä.

7050 8642 2697

Muutkin saa laittaa pyyntöä, joskin pystyn ottamaan uusia kavereita rajallisen määrän.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tehtävä edellyttää kaveripyyntöjä sekä lahjojen vaihto on ihan mukavaa toimintaa.
2394 2809 7214
Kiitos,
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Muutamia seikkoja.

Miten tuo Scan Pokestop-tehtävä kuuluu tehdä. Jos joku viihtisi selittää step by step. Mulla (ja lapsilla) ainakin jumittaa puhelin (Honor 8) joka kerta kun sen yritän tehdä.

Ja sitten saa laittaa kaveripyyntöjä 1396 3226 7276. Osa jatkislaisista on ollut jo Best friend-tasoon asti, mutta jos haluatte kutsua raideihin (tasoilla ei väliä) niin yritän tulla aina kun ehdin. Aina saa kutsua. Eli vanhat pyytäkää uudestaan kaveriksi.
Ja sitten uusille kavereille lähetän ja avaan joka päivä lahjat kunnes ollaan Best Friendejä. Vastapuoli kun tekee edes toisen (avaa/lähettää) niin riittää mulle.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Miten tuo Scan Pokestop-tehtävä kuuluu tehdä. Jos joku viihtisi selittää step by step. Mulla (ja lapsilla) ainakin jumittaa puhelin (Honor 8) joka kerta kun sen yritän tehdä.

Itse itselleni vastaten. Näköjään puhelimesta kiinni. Ei toiminut Honor 8 ja P30 Lite, mutta nyt on OnePlus Nord, niin ilmestyi peliin paljon uusia "nappuloita" ja tuo scannaus meni heittämällä läpi.
 
Tänä kesänä poika uudelleenkoukutti mut tähän helmeen. Vieläkö täällä löytyy aktiivisia pelaajia? Itse tällä hetkellä 29 levelillä ilman erityisiä lucky egg kikkailuja. Kohta kyllä ajattelin jonku evolvausryppään tehdä ja samalla lunastaa muutaman palkinnon lucky eggin aikaan.

Portionit eivät tunnu olevan oikein tasapainossa tällä hetkellä. Rakettiryhmiin, gymeihin ja raideihin kuluu niin paljon monneja, ettei portionit millään riitä kaikkia parantamaan.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime syksynä asensin pelin yhtäaikaa lapsieni kanssa, jotta voin auttaa heitä ja tradea heille parempia monneja. Noooh, lapset eivät kyllä tätä enää pelaa aktiivisesti, mutta itse taas..:D

Tykkään todella paljon tän pelin liikkeelle panevasta voimasta. Onneksi lapset pelasivat siihen asti kuitenkin, että omalla porukalla saadaan aika useakin 5tähden legeraidi alas.

Aika nopeasti pääsin levelille 40 ja samalla saanut tähän lähialueelle tehtyjä pari stoppia ja yhden Gymin. On melkein yhtä koukuttavaa puuhaa noiden raidien lisäksi
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänä kesänä poika uudelleenkoukutti mut tähän helmeen. Vieläkö täällä löytyy aktiivisia pelaajia? Itse tällä hetkellä 29 levelillä ilman erityisiä lucky egg kikkailuja. Kohta kyllä ajattelin jonku evolvausryppään tehdä ja samalla lunastaa muutaman palkinnon lucky eggin aikaan.

Portionit eivät tunnu olevan oikein tasapainossa tällä hetkellä. Rakettiryhmiin, gymeihin ja raideihin kuluu niin paljon monneja, ettei portionit millään riitä kaikkia parantamaan.

Viime syksynä asensin pelin yhtäaikaa lapsieni kanssa, jotta voin auttaa heitä ja tradea heille parempia monneja. Noooh, lapset eivät kyllä tätä enää pelaa aktiivisesti, mutta itse taas..:D

Tykkään todella paljon tän pelin liikkeelle panevasta voimasta. Onneksi lapset pelasivat siihen asti kuitenkin, että omalla porukalla saadaan aika useakin 5tähden legeraidi alas.

Aika nopeasti pääsin levelille 40 ja samalla saanut tähän lähialueelle tehtyjä pari stoppia ja yhden Gymin. On melkein yhtä koukuttavaa puuhaa noiden raidien lisäksi
Ilmeni erityisiä kyyditystehtäviä ja pohdittuani kuinka voisin käyttää odotusaikaani hyväksi: jee, Pokemon. Mikä helvetti on Pokemon - kuulemma liikuttaa ihmisiä.

Latasin sen puhelimeen, olen nyt noukkinut noita vastaantulevia otuksia palloilla ja mitä sitten?

Pitäisi olla joku pieni lapsi opettamassa, mutta en sitäkään, pieniä lapsia, halua - ainakaan itselleni. APUA!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hemmetti soikoon! Kahden vuoden ja lähes yhdeksän kuukauden tuskien taipaleen jälkeen tänään se vihdoin tapahtui. Pääsin PoGossa tasolta 48 tasolle 49. Kyllä, edellinen levelup oli 10. toukokuuta 2021 ja luulin jo olevani ikuisesti lvl 48. Tuntuupa hyvältä! Loppurutistus voi nyt alkaa, ja jospa tämä viimeinen taso tulisi vähän nopeammin kuin kolmessa vuodessa!
 

Liitteet

  • Screenshot_20240208_164458_Pokmon GO.jpg
    Screenshot_20240208_164458_Pokmon GO.jpg
    698,8 KB · kertaa luettu: 119
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös