Juuri näin. En tiedä tarkoitatko samaa, mutta Ässien PAPPissa oli tuolloin ihan järjettömiä elementtejä, mikä teki maalivahtien toiminnasta liian monilla osin ihan toivotaan toivotaan pelaamista ja se varmasti söi taitavan maalivahdin hermoja.Eikä varsinkaan valmennus. Enkä viittaa nyt Rosendahliin.
En viittaa tähän. Viitaan valmennukseen kykyyn toimia ihmisten kanssa. Näkyi muidenkin kuin Söderströmin otteissa.Juuri näin. En tiedä tarkoitatko samaa, mutta Ässien PAPPissa oli tuolloin ihan järjettömiä elementtejä, mikä teki maalivahtien toiminnasta liian monilla osin ihan toivotaan toivotaan pelaamista ja se varmasti söi taitavan maalivahdin hermoja.
Pätkiä illan mestispelistä tuli vilkuiltua ja tuleva paluumuuttaja Matinmikko esiintyi todella edukseen. Liike, pelisilmä ja kovuus omaa luokkaa kentällä olleista.
Mestis on hänen kohdallaan pelattu läpi ja odottaa voi vähintään kolmospariin solidia suorittamista.
Ässistä änäriin putkelle jatkoa!Toinen Matti eli Matinpalo teki viime kaudella läpimurtonsa. Olisiko Mateista ensi kaudella mikon vuoro?
Pätkiä illan mestispelistä tuli vilkuiltua ja tuleva paluumuuttaja Matinmikko esiintyi todella edukseen. Liike, pelisilmä ja kovuus omaa luokkaa kentällä olleista.
Mestis on hänen kohdallaan pelattu läpi ja odottaa voi vähintään kolmospariin solidia suorittamista.
Älkääkä kukaan kuitatko mitään että "kussut mun muroihin" tms. Ei vaan riitä minkäs sille voi. Voin lyödä vetoa että ens kausi saipassa menee aivan perseelleen ja sitten mestikseen tai Puolaan tms
Siellä se huippupelaaja Otto on vetänyt poppariketjun ykköskentässä lähes koko pleijarit terveenä. On se kova! ;)
No kunhan en nyt tykkää pelaajasta. Minun silmätikkuni. Anteeksi jos joillaain menee tunteisiin. Fanipojat voi jättää viestini huomioimatta jos sitten kritirisointiani jaksa lukea. Toki hoen asiaa liikaa mutta tavallaan nautin kun olen ollut oikeassa :)Ei ole kussut muroihin tai mitään sellaista. Ihan normaalia käytöstä
Matushkin ja Blood myös.Killinen ja Kivenmäki finaaleissa! Samoin Ojamäki ja Savinainen
Mites Kuusela?Matushkin ja Blood myös.
Sekin vielä.Mites Kuusela?
Killinen on finaaleissa, Kypäränremminmäki sen sijaan ei juurikaan ole. Nauttinee koko finaalisarjankin hallikäytävien antimista ja ehkä ihan kivaakin jatkaa Nokia Arenalla pelaamista kun saa katsoa alkushowtkin katsomon puolelta. Mitäpä tuo toisaalta kentälläkään tekisi, korkeintaan puhaltais pallinsa kahtia tai keräilisi kypäräänsä kulmauksista jokatoinen vaihto. ;)Killinen ja Kivenmäki finaaleissa! Samoin Ojamäki ja Savinainen
Määrittele perseelleen ja panos niin eiköhän me vedoille päästä.Älkääkä kukaan kuitatko mitään että "kussut mun muroihin" tms. Ei vaan riitä minkäs sille voi. Voin lyödä vetoa että ens kausi saipassa menee aivan perseelleen ja sitten mestikseen tai Puolaan tms
Todennäköisesti, Sport on jo koettu ja toinen ketä harrastaa näitä "yli-ikäisiä" pakkeja on kerho ja siellä pakistossa jo kymmenkunta kiinnitystä.Heshka ei saanut jatkoa Lukossa. Loppuuko miehen Liigaura, kenties koko kiekkoura, tähän kevääseen?
Tuskin Väänäsen Ossi paluuta tekee yli seitsemän vuoden pelaamattomuuden jälkeen.Ensi kaudella on mielenkiintoista nähdä miten luistin kulkee Väänäs Ossilla jos IFK:ssa pelaa.
Alkaa näköjään pää lahoamaan kun vanhenee Olisi pitänyt muistaa edes se että Ossi on saman ikäinen kuin itse on.Tuskin Väänäsen Ossi paluuta tekee yli seitsemän vuoden pelaamattomuuden jälkeen.
Koronamestaruden päälle raumlaisse saivat Veltsumestaruuden.Heshka ei saanut jatkoa Lukossa. Loppuuko miehen Liigaura, kenties koko kiekkoura, tähän kevääseen?