Mainitut Simo Siltanen 48 minuuttia kärjestä jääneenä ja Simeon Hyyppä tunti ja 24 minuuttia kärjestä jääneenä kuitenkin päässeet perille maaliin. Onkohan avopari Vuorinen&Matintalo kutsuneet myös heidät kämpilleen hiihtokauden päättäjäisiin?
Edit. Vaikka kyllähän Simeon Hyypän estradit pitäisi olla ennemmin nämä Tervahiihdot, Pirkan hiihdot, Finlandia hiihdot eikä suinkaan SM-kisat tai Suomen cupit, niin "maallikoksi" kohtuu kovaa on Hyyppä lykkinyt sunnuntain kisassa: 50 kilsaa ajassa 3 tuntia ja 43 minuuttia, eli noin 13,5 km/h. Itse kun lykin tasaista järvenjään hyvää latua, niin maksimi mulle alkaa olla 10 km/h, enkä jaksa kyllä tuota tahtia mennä kuin maksimissaan tuon 10 kilsan verran (ilman taukoja). Toki olen Hyyppää melkein 25 vuotta vanhempi, niin silti. Ihan kovaa vauhtia Hyyppä hiihti sunnuntaina Rovaniemen vaikeissa maastoissa ja olosuhteissa. Hattu päästä, mutta silti Simeon: olisiko sulle kuitenkin parempi estradi nimenomaan nämä Tervahiihdot, Pirkan hiihdot ja Finlandia-hiihdot?